O || At first sight I hated you, but what is next?

First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  18  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/27/2017 08:32 PM

Olivia
Er valt iets klein naast me naar beneden, waardoor ik naar boven kijk. "Hé, kijk eens uit!" roep ik als ik iemand zie zitten. Ik slaak een zucht en ga weer naar binnen. Ik trek de voordeur achter me dicht en ga naar mijn kamer. Ik laat de deur open zodat het wat kan verluchten in mijn kamer en zet ook het raam open. Mijn raam kijkt uit op de straatkant, waar ik wel blij mee ben. Ik vind het leuk om op die manier ongestoord naar anderen te kunnen kijken. Ik besluit eerst mijn kleding weg te leggen en daarna de dozen leeg te maken. Ik leg de koffer open op het bed, daarnaast ook een stoffen tas en dan nog een trolley met spullen voor de badkamer. Ik slaak een zucht en doe mijn haren in een knotje. Het is nog best warm want het is eigenlijk nog zomer. Ik begin mijn kast in te delen en trek verschillende deuren en laatjes open terwijl ik naar mijn muziek luister. Zacht neurie ik mee en maak soms een rondje van blijdschap. Het voelt zo goed om eindelijk een juiste beslissing te hebben gemaakt. 

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/27/2017 08:39 PM

Ian
Ik pak mijn mobiel uit mn zak en mn oortjes en als ik die probeer uit elkaar te krijgen vallen ze naar beneden waardoor ik binnen een paar seconden iemand hoor roepen, die stem kwam me bekend voor. Als ik naar beneden kijk zie ik een meisje naar binnen gaan en grijns even. Ik zou der later wel even naar toe gaan. Eerst pak ik mijn spullen uit en richt het een beetje in en kijk wat verveeld in de rondte, er mist nog zoveel. Na alles ingericht, mn kleding in de kast gestopt te hebben en mijn bed opgemaakt te hebben is het tijd om even rond te lopen. Ik laat mn vest ook uit en begin een beetje over de gang te lopen en stop bij een deur waar muziek aan staat. Zacht hoor ik geneurie, daar zal ze zitten. Ik open zacht de deur en zie Olivia een rondje draaien. '' Ik dacht dat de ballerina een stalker was en me wel zou smsen maar zo stalkerig was je niet, tot nu '' grijns ik en zet een stap in der kamer. '' Je hebt het al aardig naar jezelf? '' glimlach ik. 

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/27/2017 09:19 PM

Olivia
Ik schrik zo erg wanneer ik een bekende stem hoor dat ik een gilletje sla. "Ian", glimlach ik breed en vlieg hem om zijn hals. "Sorry, het was zo enorm druk... Ik heb veel besproken en moeten regelen... Daarbij is mijn oma overleden en moesten we het huis leegmaken", noem ik op. "Ja, vind je het al wat gezellig?" vraag ik en draai wijzend in het rond. "Straks komt er nog decoratie en dan voel ik me helemaal thuis", glimlach ik. "En hoe is het met jou? Leuke zomer gehad? Kot in gericht?" vraag ik door. Ik loop weer naar mijn koffer en haal er een heleboel sokken uit. Ik open een lade in de kast en gooi ze er allemaal in. "Oogjes dicht", zeg ik en haal dan mijn bh's en ondergoed uit de koffer. Ik grinnik en leg dit ook allemaal in een lade. "Ben je ook zo gelukkig? Of ben ik gewoon gelukkig omdat ik eindelijk opnieuw kan beginnen?" grijns ik. Ik zet me neer op de grond om zo alles op een deftige manier in de lades te leggen en niet gewoon gegooid te laten. 

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/27/2017 09:26 PM

Ian
Ik glimlach als ik toch wat blijschap hoor in der stem '' Long lost girl '' Lach ik '' Je hoefde niet zo boos te doen, mn oortjes bijten niet hoor ze vielen enkel '' plaag ik haar en luister dan naar der. Ik knik '' Je hoeft het niet uit te leggen hoor, het is prima '' glimlach ik. '' Ja wel leuke zomer, vakantie geweest en dingen geregeld inderdaad voor school en de kamer '' glimlach ik '' Het is nog niet echt eigen maar dat komt wel een deze weken '' knik ik. Als ze me vraagt om mn ogen dicht te doen kijk ik haar vaag aan en trek mn wenkbrauw op naar der en kijk wat ze doet, ondergoed '' Naja zonder vulling is het niet zo interresant hoor '' plaag ik der. Ik ga zelf zitten op der bed en volg haar met mn ogen, ze was net zn wervelwind dat allekanten door de kamer ging. '' Opnieuw beginnen? Ik ben er dus ja sorry '' grinnik ik '' Heb je me wel gemist? '' grap ik naar der en  kijk haar glimlachend aan.

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/27/2017 10:34 PM

Olivia
"Sorry", lach ik over zijn oortjes. "Ik ben ondanks alles nog wat gespannen", geef ik eerlijk toe. "Oeh, we zouden samen een foto moeten nemen en dan alle 2 uitprinten voor op onze kamers", glimlach ik. Ik kijk hem nep geschrokken aan voor wat hij zegt over de vulling. "Sommige meiden hebben dat nu eenmaal niet nodig", knipoog ik. "Ja, jij hoort bij mijn nieuw begin", zeg ik lief. "En ja ik heb je gemist en ja ik hoop heel erg dat deze vriendschap gewoon echt is en blijft duren want ik wil heel graag dat jij een deel uitmaakt van mijn studentenleven en wie weet blijven we daarna ook nog vrienden, hoe mooi zou dat zijn, maar dat zijn zorgen voor later", ratel ik.  Ik haal diep adem en glimlach dan overdreven lief als teken van een verontschuldiging. Ik heb de hele zomer kunnen nadenken en ben eigenlijk steeds tot hetzelfde besluit gekomen. Ian betekent meer voor me dan ik heb durven toegeven. Hij is een goede vriend met zijn grapjes maar ook zijn serieuze praatjes. Het soort vriend dat ik altijd gemist heb en nu opeens op mijn pad verschijnt. Ik was er kapot van voorbije zomer om hem te moeten missen en toen wist ik nog niet dat ik hem hier tegen het lijf zou lopen. Ik wou hem smsen, zeker en vast, maar ik kon moeilijk degene zijn die een stap zette naar een date, want wie weet ziet hij het heel anders. Zou ik hem nu mee uit vragen? Of zou ik afwachten totdat hij het doet? Maar dan gebeurt het misschien nooit? De onzekerheid mat me af. Ik sta op en zet de koffer en tas alvast aan de kant voor wanneer mijn ouders eens langskomen, dan kunnen zij het meenemen naar huis. 

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/27/2017 10:46 PM

Ian
Ik knik eventjes '' Relax, er is nu niks meer aan de hand alleen nog wat schooljaren met mij '' knik ik en schiet in de lach als ze begint over die foto's '' Ja dat hoeft niet hoor '' grinnik ik. Als ze zegt over die vulling snapt ze niet helemaal wat ik bedoel en moet daardoor zachtjes grinniken '' Met vulling bedoel ik borsten ofzo niet een push up bh '' lach ik '' Maar ik ben het met je eens, hoewel je dat niet vaak ziet het verschil '' grinnik ik. Ik glimlach om wat ze allemaal zegt en het doet me goed dat ik nog iemand heb na mijn vorige jaren op de andere school '' Krijg ik dan niet eens meer een welkomst knuffel? '' zucht ik getreurt en til haar even lachend op en geef der een knuffel en laat haar dan weer staan '' Nou van mij krijg je hem wel '' glimlach ik '' Volgende keer appen hoor, ik dacht even dat je van de aardbodem verdwenen was '' plaag ik der '' Uitslofer '' grijns ik. '' Kan ik je nog ergens mee helpen? '' vraag ik aan der en kijk op de tijd '' Dat doen we later wel, kom ik heb honger '' knik ik en begin naar beneden te lopen naar buiten toe '' Mn vader heeft veel eet tentjes door gegeven wat lekker is '' glimlach ik. 

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/27/2017 10:59 PM

Ts - avond
Olivia
Ik moet lachen om iets wat achter Ian gebeurt. De man kijkt me met een waarschuwende blik aan, waardoor ik nog harder mijn best moet doen om me in te houden. "Niet direct kijken, maar die man heeft net zijn soep bij de planten gegooid", fluister ik met veel moeite. Ik leg mijn hoofd in mijn handen en probeer op adem te komen. Zo gaat het eigenlijk al de hele tijd. Het heen en weer gooien van grapjes, lachen om dingen die er om ons heen gebeuren. Er zijn in mijn maag ondertussen al een aantal glazen wijn verdwenen, waardoor ik alles alleen maar meer grappig vind, het warm heb en niet meer zo helder kan nadenken. Nadat we betaald hebben ben ik blij om in de frisse buitenlucht te kunnen wandelen. "Dat was zo gezellig", glimlach ik. "Zullen we nog even een wandeling maken? Dan ben ik nuchter tegen de tijd dat we bij ons kot zijn", stel ik voor met een giechel. Ik sla mijn arm rond zijn middel en leun tegen hem aan voor wat steun. "Dat had ik nu eens echt nodig", geef ik toe. "Een gezellige locatie, goed eten, goed drinken, fantastisch gezelschap", som ik op. Ik kijk opzij om hem aan te kijken en glimlach breed. Net op dat moment mistrap ik me en kan ik me nog maar net aan hem omhooghouden. 

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/27/2017 11:10 PM

Ian
Ik moet alleen lachen om haar lach en a;s ze begint over een man achter me die zijn soep weggooit in de planten kijk ik direct om ookal zegt zij mij het niet gelijk te doen en zie vanaf ver af wat balletjes liggen. '' Nou dan weet je iedergeval dat je de soep hier niet hoeft te eten '' lach ik zacht maar het klinkt harder dan ik dacht want ik zie wat mensen omkijken. Volgens mij waren de mensen blij dat we weg waren. '' Jij bent echt erg '' plaag ik haar als we buiten lopen en stop mijn handen in mijn zakken. '' Ja dit moeten we vaker doen '' knik ik en stem in '' Ja is goed maar he we stoppen als we terug zijn? Ik heb nog een heel koelkastje vol staan hoor '' lach ik en leg mn arm om der schouder heen en luister weer naar der als ze zoveel rateld achter elkaar '' Ja die buitenlucht zou je goed doen '' grap ik en niet veel stappen erna struikeld ze maar valt ze gelukkig niet. '' Oh god Oliva, wat moeten we toch met je? Zal ik je moeder bellen? '' lach ik en stop met lopen '' Kom op mn rug, als we vallen dan land je nog zacht '' lach ik en probeer me stevig te zetten en wacht tot ze op mn rug komt.  

Reply

Ellytjevdb

24, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Ellytjevdb on 07/27/2017 11:30 PM

Olivia
Ik moet lachen om zijn opmerking, al denk ik dat ik nu wel genoeg opheb. Zijn arm over mijn schouder voelt vertrouwd aan en ik zou het liefst voor altijd zo blijven lopen. Ik heb het altijd al gemist. Iemand waarmee ik zotte momenten als deze kan beleven, maar met wie je ook gewoon kan rondwandelen. "IAN", huil ik nep. "In plaats van mama, snapje", verklaar ik mezelf zacht. Ik spring lachend in zijn rug, omdat hij het zelf voorstelt en steek mijn armen in de lucht terwijl ik begin te lachen. "Hup paardje hup!" grijns ik en klets op zijn kont. Ik sla mijn armen om zijn nek en woel door zijn haar. "Ik moet kapster worden", zeg ik verwonderd om het resultaat, waarna ik in de lach schiet. Het komt niet alleen door de alcohol, maar ook omdat ik me eindelijk zo goed voel bij iemand dat ik me helemaal laat gaan. Iedereen mag weten hoe gelukkig ik ben, hoewel sommige mensen me ook aankijken alsof ik gek ben. "Ik ben zo moe", zucht ik en laat mijn hoofd op die van hem rusten. "Niet te veel wiebelen", zeur ik. "Zo kan ik toch niet slapen", pruil ik, ook al ziet hij dat natuurlijk niet. 

cooltext1643255418.png

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: O || At first sight I hated you, but what is next?

from Justfororpgs. on 07/27/2017 11:36 PM

Ian
Ik glimlach '' Oke ik zal het niet doorverklappen aan mama, ons geheimpje '' lach ik en vouw mn armen om haar benen heen om haar goed vast te houden. Niet dat dit helemaal veilig is want nuchter was ik zelf ook niet maar op dit moment voelt het wel veilig voor als we zouden vallen. '' He ik ben geen paard en ik mag ook niet aan jou kont zitten dus jij niet aan de mijne '' knik ik als verdediging '' En ook niet aan mijn haar, het zat net goed '' pruil ik getreurd naar der en haal een hand door mijn haren heen. Als ze zegt dat ze moe is probeer ik wat sneller te lopen '' We zijn er bijna '' glimlach ik. Als we eindelijk terug zijn open ik zo zacht mogelijk de deur en strompel dan lachend naar binnen '' Sst  '' grinnik ik en klim dan met haar op mn rug naar boven toe '' We beklimmen een berg '' knik ik en kruip vanaf boven naar haar kamer en laat der in bed vallen en stop haar in '' Zo je bent thuis '' grinnik ik '' Slaaplekker schat '' glimlach ik en kruip dan weer over de overloop naar mijn kamer waar ik ligend op de grond alles uit trek en mezelf mn bed in trek en schiet nnog eventjes in de lach.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  18  |  »  |  Last

« Back to forum