ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/25/2017 10:42 PM

Levi
'Dat was ik aan het doen gisteravond toen jij de klote op was om dat prinsje te mishandelen.' zei ik tegen hem en zuchtte. Ik keek naar Sarah ze bleef verder stil. Ik zag wat sporen van blauwe plekken en fronste maar bemoeide me er verder niet mee. Vervolgens at ik nog wat en schoof toen ik klaar was mijn bord voor me uit. Ik dronk wat bloed uit de beker die voor me stond.

Sarah
Ik had honger, maar niet naar voedsel. Ik wou bloed om aan te sterken. Recht uit de ader. Dat is het beste. 'Ik heb je een cadeau achter gelaten in dat metalen ding van je.' zei ik verwijzend naar de kooi waar ik de maid in had gelegd.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/25/2017 10:57 PM

Darren
"Thx brother for fufilling my Job." Als Sarah haar mond open trekt weet ik een leuk spelletje voor haar." Praten tijdens het eten is heel onbeschoft wist je dat." Zei ik tegen haar ik kwam overeind en greep haar bij haar nek terwijl ik haar mee nam naar de kerker met al die andere enge griezels. Ik gooide haar er in en dan mocht ze het uitzoeken "kijken of je ze allemaal aan kan grammery geef maar een gil als je klaar bent." Ik deed de deur opslot terwijl er meer als 100 supernaturel mensen daar zaten opgesloten. En het boeide me niet wat haar zou overkomen. 

Rosie
Als Darren zo doet en Sarah mee neemt waar ik denk dat hij haar naar  toe gaat brengen schiet ik overeind." Darren je gaat te ver!" Riep ik panniekerig uit soms dacht ik echt dat er geen greintje emotie in hem zat.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/25/2017 11:09 PM

Sarah
Wanneer hij overeind kwam en me bij mijn nek pakte sloeg ik hem van me af, maar al snel toen ik weg liep had hij me weer te pakken en nam hij me mee naar beneden. Ik wist wat zich daar schuilhield. Ik stribbelde tegen maar voor ik het wist was de deur al dicht. Ik sloeg ertegen. 'DARREN!!' schreeuwde ik woedend en voelde hoe ik werd opgepakt en naar de andere kant van de kamer werd gegooid door Sezar. Een vampier veel ouder en sterker dan mij. Toen ik overeind probeerde te komen kreeg ik een trap in mijn maag door een weerwolf. Na 3 stampen pakte ik zijn voet en sloeg hem zo met zijn hele lichaam tegen de muur. Ik kwam overeind en zag zoveel supernaturals op me afkomen.

Levi
Wanneer ik het schouwspel zie kwam ik overeind. 'DARREN!' riep ik naar hem en liep achter de twee aan. Sarah zat opgesloten. De deur was speciaal gemaakt zodat Supernaturals er niet in of uit konden zonder de sleutel. 'Laat haar eruit Darren. Genoeg met je krankzinnige spelletjes. Er zitten teveel voor haar om alleen aan te kunnen.' siste ik naar hem. 'Geef me de sleutel.' 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/25/2017 11:17 PM

Darren
"Why?" Zei ik grinnikend en duivels "het begint zo leuk te worden." Ik keek vanaf de camera beelden mee en zag hoe ze in elkaar geslagen werd." Ik heb haar gewaarschuwd" zei ik tegen Levi.

Rosie
Ik keek naar de camera beelden en besefte hoe slecht Darren wel niet was. Als hij koning werd zal iedereen voor hem vrezen." Je ouders vermoorden je als ze hier achter komen Darren" "dat boeit me niet ze zullen het vast begrijpen als ik hun vertel dat Levi haar naait." Ik keek Darren boos aan en pakte de sleutel vliegens vlug af ik opende deur. Levi was hier goed in dus gaf ik hem een knik eigenlijk was Levi sterker dan Darren maar voor Darren hield hij zich aardig in. Want Darren was vals en doodracht en dat was Levi dan weer niet.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/25/2017 11:31 PM

Levi
'Ach man, je hebt haar altijd duidelijk gemaakt hoe je haar veracht. En dan zou ze niet met iemand anders mogen neuken? Ben je nu serieus jaloers omdat ze mij neukt?' vroeg ik hem en keek naar Rosie die de sleutels had gejat en de deur opende. Op vampier snelheid ging ik naar binnen. Iedereen die me tegen zat vermoordde ik. Ik draaide hun nek om, gooide ze door de ruimte tot ik bij Sarah was gekomen. Ik verwees haar naar de open deur en samen rende we naar buiten waarna Rosie de deur dicht gooide.

Sarah
Ik werd van alle kanten geslagen gekrabd geschopt. Ik vocht terug zo goed als ik kon maar het waren er te veel. Ik kreeg het voor elkaar om een Sirene leeg te drinken, een vampier zijn hart eruit te rukken. Maar al snel werd ik gekrabd door een wolf. Ik kreunde kort en gaf hem een klap wat hem meters verderop gooide. Wanneer ik Levi zie en de deur is geopend rende we naar buiten. Ik vlieg meteen op Darren af. 'Ben je helemaal GEK GEWORDEN?!' vroeg ik en sloeg hem waardoor hij een paar meter verderop terecht kwam. Ik zat onder het bloed. Het meeste niet van mij, maar dan nog.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/25/2017 11:43 PM

Rosie
Als ik door krijg waar dit naartoe gaat besef ik dat Darren niet meer dat liefe verlegen koppige jongetje meer was.''Sarah niet doen'' maar voor dat ik het wist had ze hem geduwd. Lachend kwam hij overeind ''ik stress echt niet om jullie hoor Levi jij kan dood vallen en jij.'' Hij wees naar Sarah ''het word nog erger zodra we getrouwd zijn.'' Zei hij met een lachje terwijl hij wat mompelde ''je leek net een hoer die ieder moment in een gangbang kan springen.'' Zei hij lachend terwijl hij doorgedraait wegliep. Ik slikte terwijl dit totaal niks was voor Darren.

Darren
''Stomme hoer ze mocht daar nog even blijven.'' Zei ik vloekend terwijl ik weer te ver was gegaan. Ik had zo mijn redenen en ik kende de grenzen. Maar ik verloor weer van mijn innerlijke lucifer. Als ik haar nog 1 keer in bed moest vinden met Levi dan zou mijn jaloezie het echt vinden. Ze horde niet bij hem maar bij mij zins ik er achter kwam op de basisschool dat ze een oog had op Levi was mijn hele wereld omste kop. Ik vond haar het mooiste meisje dat er was niemand kon aan haar tippen. Maar nu.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/25/2017 11:57 PM

Sarah
Ik keek hem nijdig aan en zag hem weglopen. 'Ik zal nooit met jou trouwen!' riep ik hem na en haalde diep adem. Zoveel woede kookte er in mijn lichaam. Zodra hij uit het zicht was voelde ik tranen opborrelen, maar ik weigerde om te huilen. Ik draaide me naar Rosie en Levi en beet op mijn lip. 'Dank jullie. Ik weet niet of ik het nog lang daar had uitgehouden.' zei ik en bekeek mezelf kort. Mijn wonden begonnen langzaam te helen terwijl het bloed mijn kleren hadden bedorven.

Levi
'Wat heeft hij gister met je gedaan? Ik zag de blauwe plekken.' zei ik en keek naar haar. Sarah is altijd een hele sterke meid geweest. Fysiek en mentaal. Waar Darren zijn kracht opeens vandaan had gehaald wist ik ook niet. Wanneer ze vertelde wat Darren allemaal had gedaan en dat hij haar verkracht had voelde ik me woest. Mijn kleine broertje had nooit zo mogen worden. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/26/2017 12:16 AM

Rosie
"Nou dat doe je allemaal zelf." Zei ik tegen haar "klinkt heel rude maar volgens mij neuk je alleen mijn neef om Darren jaloers te maken." Ik nam Levi's arm vast en trok hem naar me toe "je zal moeten weten dat Darren van niks gediend is en zijn jaloezie anders verwoord." Ik wilde dat ze uit de beurt bleef van Levi ik wilde Levi voor mezelf." Hij is een lincoln het used to it" ik trok Levi mee de gang uit "je bent nog niet klaar met babysitten op mij."

Darren
Ik stak een joint op en zat gewoon gekalmeerd in de woonkamer.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/26/2017 12:24 AM

Sarah
Ik trok mijn wenkbrauwen omhoog en keek Rosie verontwaardigd aan. Wanneer ze met Levi weg lip sloeg ik mijn armen over elkaar. 'Bitch.' mompelde ik en liep terug naar boven waar ik me voor de tweede keer vandaag douchte. Ik kleedde me opnieuw om en liep naar beneden de tuinen in. Afgezonderd van iedereen.

Levi
Ik zuchtte en werd meegetrokken door Rosie. 'Nou dan ten eerste een babysit les. Dat was zeer zeker rude.' zei ik tegen haar. 'Het is niet niks wat Darren met haar gedaan heeft Rosie. Ondanks dat ze met mij naar bed is gegaan, niemand verdient dit.' zei ik en ging zuchtend met haar zitten in de keuken.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/26/2017 10:53 PM

Rosie
"Hij kende zijn limiet." Zei ik tegen Levi "hij wist dat je zou ingrijpen." Ik nam een slokje van een bloodbag "laat ze het gewoon zelf uitzoeken Lev je ziet hoe boos Darren word elke keer dat je met Sarah in contact komt." Zei ik aan de andere kant was ik eigenlijk stik jaloers op Sarah omdat ze aan mijn  Levi kwam. Levi was van mij.

Darren
"Nou dat doe ik met je als je nog 1 keer met mijn broer naar bed gaat.. maar dan zonder dat ze het weten my lady." Zei ik terwijl ik smokend de tuin binnen kwam gelopen en op haar afliep ik veegde een pluk haar uit haar gezicht "you still have that pretty face Love." Grijnsde ik vals. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum