ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/27/2017 10:59 PM

Sarah
Ik parkeerde de auto iets verderop van de club. Ik stapte uit en liep naar binnen. Er stond een hele lange rij die ik zomaar passeerde. Natuurlijk was de klaagzang van de andere wel te horen. Zodra ik binnen was liep ik naar het VIP gedeelte waar ik Claire en Jeremy al zag zitten. Jeremy was een vampire net als ik. Claire daarentegen was een witch. Een sterke ook nog.

Levi
Ik rolde mijn ogen als ik het geklik van een camera hoorde. Met vampier snelheid stond ik voor haar en zette mijn handen rond haar nek terwijl ik haar tegen de muur duwde. 'Je weet niet wat je doet Rosie.' zei ik tegen haar terwijl mijn gezicht dichterbij kwam. 'Ik laat me niet bedreigen.' zei ik en keek recht in haar ogen. Vervolgens liet ik mijn blik afglijden naar haar lippen. 'Ik doe de dingen zoals ik ze wil, wanneer ik ze wil.' Mijn lippen kwamen dichterbij en mijn hand om haar keel gleed vliegensvlug af om haar van de grond te tillen bij haar billen en haar zo op te tillen en haar benen om me heen te slaan.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/27/2017 11:09 PM

Rosie
"Die weg vind ik ook oké." Zei ik terwijl ik gelijk al geil werd en mijn telefoon liet vallen. Ik wilde zijn lippen. Mijn handen gleden al door zijn haar terwijl ik hem kuste. En zijn bloes al open scheurde. Die dominantie die hij uitstraalde gaf me echt al een soort rush naar de seks die zo zou komen. Mijn grote neef was voor mij alleen.

Darren
Ik snoof wat cocaïne naar binnen en kreef sterk het gevoel dat mevrouw Sarah in de problemen zou komen. Zo was het altijd al geweest zins kinderen nam ik het altijd voor haar op. Mensen mochten haar niet vanwege haar schoonheid wat totale onzin was alleen omdat hun lelijk ware  moesten ze haar hebben.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/27/2017 11:27 PM

Sarah
Ik ging bij ze zitten. 'Long time, no see.' zei Claire grijnzend. Ik grinnikte. 'Niet echt tijd gehad om uit te gaan.' zei ik schouder ophalend en keek Jeremy aan. 'Dus... What did I miss?' vroeg ik en keek de club rond. 'Die clan daar?' zei Jeremy wijzend naar een groepje meiden. 'Allemaal vampiers. Ze drinken heel veel recht van de ader dus ze zijn best sterk. 'Er is geen enkele vampier sterker dan een Grammery.'zei ik met een grijns. Op een Lincoln vampier na dan, maar dat kwam omdat hun ook hun duivel kant hadden. Ik was gewoon een vampier. Er kwam een serveerder met drank terwijl ik hem naar me toe haalde door hem te wenken met mijn vinger. 'Niet schreeuwen.' zei ik en zette mijn tanden in zijn nek.

Levi
Met mijn lichaam pinde ik haar tegen de muur terwijl mijn handen haar bij haar polsen pakte en die boven haar hoofd drukte. Mijn lippen gleden ondertussen af naar haar nek waar ik een aantal zuigzoenen plaatste. Ik verlangde al heel lang naar haar lichaam, ook al zou ik dat nooit toegeven uit mezelf. Ze is nu eenmaal mijn nichtje. Wat ik deed kon helemaal niet.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/28/2017 11:09 PM

Rosie
Een kreun verliet mijn lippen bij zijn zuigzoenen." Je bent echt makkelijk te verlijden" zei ik met een grijnsje "teminste weet ik van wie je echt bent." Op vampier snelheid draaide ik hem tegen de muur "ik zal het niemand vertellen." Ik keek hem nog even in zijn ogen aan en verliet de kamer. Ik wist wel dat hij me nog steeds wilde. 

Darren
Het irriteerde me dat ze uit was nu had ik dat spannende gevoel van controle hebben niet meer. Ik kwam overeind en keek op snap waar ze was. Ik wou nog even benadrukken van wie het prinsesje is en met wie ze verloofd is.
 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/03/2017 10:13 PM

Sarah
Ik genoot intens van het bloed van de serveerster. 'Sarah, misschien moet je haar niet leegdrinken midden in de club.' zei Jeremy. Ik rolde mijn ogen en liet haar los. 'Sinds wanneer ben jij zo saai?' vroeg ik hem en veegde mijn mondhoeken af met een servet. Ik dronk van de drankjes die de serveerster neerzette en vervolgens liep ze weg.

Levi
Wanneer ze dat zegt en de rollen opeens zijn omgedraaid keek ik haar grijnzend aan. 'Bedreigen bedoel je.' zei ik nog en keek haar na. Ik liep terug naar de documenten en ging opzoek naar die ene file.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/03/2017 10:32 PM

Rosie
''Idiot'' zei ik oogrollend terwijl ik naar de sauna's liep en het wel tijd was voor een genietmomentje. Ik stond helemaal naakt voor de sauna's en stuurde een snap naar Levi expres een nude foto. Gewoon om hem echt uit te dagen.

Darren
Ik liep de club binnen terwijl mensen al opkeken en ze automatische bogen. Ja bow down dacht ik in mezelf. Als ik Sarah zie zitten met een groepje ''vrienden'' besloot ik te bemoeien. Ik bestelde 2 glazen tonic voor haar tafel terwijl ik naar de bar liep en mijn stropdas goed zetten. Is kijken of ze hier ook brutaal zou doen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/03/2017 10:43 PM

Sarah
Als er Gin en tonic naar de tafel word gebracht en erbij word vermeld dat het van de jonge heer aan de bar is keek ik op. Ik zag Darren en rolde mijn ogen. Waarom kon hij me niet gewoon met rust laten. 'Wat doet je neefje hier?' vroeg Claire. Ik zuchtte. 'Mij irriteren.' zei ik tegen haar en dronk de gin en tonic op. Verder negeerde ik hem totaal. Ik wou gewoon een leuke avond hebben.

Levi
Wanneer ik de file gevonden hebt kreeg ik de foto van Rosie. Ik beet op mijn lip en schudde het van me af. Van het dossier maakte ik foto's waarna ik precies alles op de cm terug legde hoe het lag.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/03/2017 11:09 PM

Darren
Ik zwaaide expres met een verdomde grijns op mijn gezicht en kwam overeind.'' Dan laten we hem wegjagen'' Jeremy kuste Sarah vol op de lippen. Terwijl ik op ze afliep en naast die Claire schoof ''o haar met je niet kussen hoor die lippen zijn om de vriend van mijn broer geweest en die van mij dus waarschijnlijk heeft ze herpes of zo iets.'' Zei ik tegen Jeremy ''maarja wat boeit dat nou?'' Zei ik schouderophalend '''wow je hebt ze beide genaaid.'' Zei Claire met een lachje terwijl ik overeind kwam en een knipoog aan Sarah gaf ''hou van je nichtje.''

Rosie
Met mijn ogen gesloten gleden mijn handen langs mijn perfecte lichaam jammer voor Levi dat hij hier niet van kon genieten.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/04/2017 12:18 AM

Sarah
Ik schrok van de lippen van Jeremy, maar zoende gewoon mee. Wanneer ik hem hoor zeiken over herpes keek ik hem aan. 'Die herpes zou dan van jou afkomstig zijn zeker.' zei ik en rolde mijn ogen. Ik keek Claire aan en schudde mijn hoofd. 'Ik heb Levi genaaid. Darren heeft mij onder dwang gehouden en me bruut verkracht. Er zit een verschil.' zei ik en keek Darren pissig na.

Levi
Ik kreeg het beeld van Rosie niet uit mijn gedachte. Dit kan niet Lev. Ze is je nichtje verdomme. Ik beet op mijn lip en liep naar mijn kamer waar ik op bed ging zitten en probeerde aan iets anders te denken.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/04/2017 08:45 AM

Darren
Ik nam haar gezicht vast "ik heb recht op je lichaam er is een verschil schoonheid." Ik liet haar agressief los terwijl ik duivels grijnsde "wees wel op tijd thuis weduwe." Zei ik met een lachje terwijl ik een joint opstak en de club verliet.

Rosie
Ik kwam de badkamer uit en kleden me aan in mijn kamer ik deed een nieuwe lingerie aan en deed nuriend  mijn haren. Terwijl ik ondertussen nog een snap de deur uitgooide "ready for bed with...-

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum