ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  14  |  15  |  16  |  17  |  18  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/15/2017 05:20 PM

Sarah
Ik beet mijn kaken op elkaar wanneer hij hen uitnodigd. Ik wou ze echt niet met hem onder een dak hebben. Iedereen keek elkaar een beetje aan en haalde niets vermoedend hun schouders op. Ik beet op mijn lip en voelde zijn hand langs mijn been. Ik kneep mijn benen uit schrik bij elkaar.

Levi
Ik grijnsde breed en streelde langs haar heerlijke lichaam. Wie kon ik nog voor de gek houden? Ik wou haar. Wanneer mijn broek op de grond ligt wist mijn vriend al snel haar grotje te vinden. Langzaam liet ik me in haar glijden en begon dan steeds sneller te stoten. Grommen kwamen uit mijn mond van genot.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/16/2017 09:33 AM

Darren
"Kan niet wachten" merkte die Ivy op terwijl ze verleidelijk grijnsde. Ik glimlachte zwak "mooi zo" als de bel gaat kom ik overeind." Nou dan zie ik je straks Saar" ik drukte een kus tegen haar wang en fluisterde nog snel "gedraag je hè." Ik liep weer naar mijn eigen vrienden die me verbaast aankeken "wat deed jij met die 2e rang vrienden van je nichtje?" Ik grijnsde breed "kijken of ze wel goed voor haar zijn."

Rosie
Ik liet mijn rechterhand door zijn haar glijden terwijl heftige kreunen mijn  lippen verlieten. God wat was hij goed. Geen enkele minuten later zat ik weer in mijn les net alsof er niks was gebeurt.  Na school werden we alle 4 opgehaald Darren met een achterbakse grijns op zijn gezicht Sarah met een blik als of ze ieder moment dood kon gaan en Levi die gewoon weer de oude was na dat ik hem wat van mijn vriendin had gegeven.  Ik nam diep adem we waren echt de "typische" modern familie. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/16/2017 11:39 PM

Sarah
Ik rolde mijn ogen wanneer hij weg was. Ivy haar reactie. Ze moest eens weten wat die jongen wel niet allemaal doet. Ik beet op mijn lippen en haalde een hand door mijn haar. Wanneer de dag voorbij was en we werden opgehaald zuchtte ik. Mijn ouders waren nog steeds weg dus ik moest weer bij de Bonasisjes blijven. Met een zuur gezicht stapte ik de limo in en pakte mijn telefoon erbij.

Levi
Ik zuchtte en stapte in de limo. Ik nam mijn laptop erbij om de les van morgen alvast voor te bereiden en keek af en toe op naar Rosie met een glimlachje. Toch deed ik alsof er niks was gebeurd. Als iemand het merkte zat ik diep in de shit.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/17/2017 12:29 AM

Darren
Ik zat naast rosie en nam diep adem. Terwijl ik zacht fluisterde "je ruikt naar seks"  zei ik tegen Rosie terwijl ik grijnsde en naar Levi keek ik priemde mijn ogen. En had hun spelletje wel door als de auto stopt stappen we allemaal uit." Welkom terug kinderen" zei Anet met een buiging terwijl we het kasteel binnen liepen.

Rosie
Als Darren dat zegt kijk ik hem verveelt aan "dus?"  We stapte uit terwijl Anet ons begroeten en ik naar Sarah keek ze leek veel meer onder druk door Darren. Dus van haar had ik waarschijnlijk geen last ik mocht haar toch niet. Ik zwiepte mijn haar over mijn schouder "hey Levi ik wacht nog steeds op die privé lessen." Ik mocht niemand die aan Levi Bonasis zat.

Reply Edited on 07/17/2017 07:24 AM.

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/17/2017 10:53 AM

Levi
Wanneer we er zijn stapte ik uit. Ik knikte kort naar anet en beet op mijn lip wanneer ik Rosie hoorde. Ik draaide me om en keek haar met een grijnsje aan. 'Ik dacht dat dat niet van je hoefde?' vroeg ik uitdagend. Ik knipoogde naar haar en liep vervolgens verder naar binnen waar ik mijn spullen eerst maar eens opruimde.

Sarah
Ik keek die twee aan en rolde mijn ogen. Alleen om dit geflirt kan ik niet eens normaal met Levi praten en door Darren die denkt dat ik serieus gevoelens heb voor Levi. Die zijn allang vervlogen. Gevoelens voor Darren zou ik nooit krijgen. Ik zou nooit vergeten wat hij me nu aandoet.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/17/2017 11:06 AM

Rosie
"Nu wel" zei ik terwijl die privé lessen toch zouden uitdraaien op seks en verlangens. Ik liep grijnzend het kasteel door terwijl ik ergens wel wist dat Darren hier op had gehoopt. Just to make The Black sheep suffer. Het leek of al mijn emoties 1 voor 1 uit waren gegaan misschien kwam het omdat mijn duivel langzaam ontwaakte. Levi had het onder controle maar hij was het dan ook eerder geworden en was ook niet bepaald een lieverdje tijdens zijn ontwaken.

Darren
Ik grinnikte zacht "is er wat Sarah.. kan je de waarheid niet aan?" Ik liep lachend naar mijn kamer en vond het leuk om haar lelijke blikken richting Rosie en Levi te zien. Wij waren geen mensen wij waren duivels en we volgen de regels van God niet.  Sarah was de enige die een vampier was en zal blijven.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/17/2017 11:10 AM

Sarah
'Rot op Darren. Hun rendevous boeit me geen ene reet.' riep ik hem na en liep naar de woonkamer. Het enige wat mij dwarszat was dat ik misschien helemaal niet meer onder het huwelijk met Darren uitkwam. Ik zou nooit echt een relatie hebben met iemand waar ik van hou. Mijn hele leven was gepland en niet zoals ik het wilde.

Levi
Wanneer ik haar zag legde ik mijn handen via achter op haar heupen. 'Over een uur bij de tuin. Het schuurtje van de tuinier' zei ik zacht in haar oor en liep vervolgens door naar mijn kamer. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/17/2017 11:31 AM

Rosie
"Zins wij eigenlijk een afspraak hebben." Zei ik grijnzend terwijl ik hem na keek. En niet kon wachten ik liep naar mijn kamer en besloot mijn normale set bh en slip te wisselen voor een lingerie. Een beetje spanning kon ons partijtje wel hebben.

Darren 
Ik blowde wat en kwam Levi tegen "weer bezig met Roos?" Vroeg ik "ik kon al aan haar ruiken dat ze jou heeft gehad.. zeker weer het concerge hok?" Vroeg ik speels "jij leeft je wel heel erg uit op onze nichtjes." Zei ik om hem te chanteren.

Reply Edited on 07/17/2017 12:12 PM.

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/17/2017 12:37 PM

Levi
Ik legde mijn spullen op mijn bed en keek op als ik Darren hoorde. 'Ah dus het spreekt weer tegen me?' zei ik en pakte een paar vecht attributen. 'Jij anders ook. Maak je niet druk hoor dat met Sarah was eenmalig. Ik hou niet van haar op die manier. Het was gewoon omdat er geen hoeren beschikbaar waren en dit een snellere oplossing was.' zei ik tegen hem en trok een anders shirt aan waar ik makkelijk in kon bewegen maar wat wel mijn spieren accentueren. 'Hoe lang ga je Sarah nog kwellen voor iets wat nooit wat betekend heeft?' vroeg ik en nam de joint uit zijn mond en nam er zelf een hijs van.

Sarah
Ik schonk een glas bourbon in en plofte op de bank. Ik luisterde mee via mijn vampier gehoor met het gesprek van Levi en Darren. Het deed een beetje pijn dat hij me vergeleek met een hoer, maar het interesseerde me vrij weinig. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/17/2017 07:27 PM

Darren
Ik grijnsde duivels "denk je dat ik care om het feit dat je geen gevoelens voor haar hebt?" Vroeg ik met een lachje ik keek hem satanische aan "i Just like to watch her suffer." Zei ik vrolijk terwijl ik een klopje op zijn schouder gaf "en je helpt me daarbij goed mee."

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  14  |  15  |  16  |  17  |  18  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum