ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  19  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/18/2017 11:17 AM

Levi
Ik nam nog en hijs en gaf hem de joint terug. 'Nou veel plezier dan.' zei ik met een klein glimlachje en haalde een hand door haar haar. 'Let wel op met blauwe plekken, dan gaan mensen vragen stellen. Je wilt haar moeder hier niet op de stoep hebben staan.' zei ik en nam nog een paar attributen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/18/2017 12:14 PM

Darren
Als hij dat zegt neem ik hem bij zijn kraag vast." Wees niet te vol van je zelf.. want zodra Rosie jou niet meer wilt moet je het ook niet wagen om Sarah aan te raken." Zei ik tegen hem terwijl ik zijn  kraag losliet en vrolijk glimlachte "bedankt brother." Ik liep de tuin uit terug naar binnen en zag Sarah zitten "heb je het goed kunnen horen?" Vroeg ik met een grijns.

 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/18/2017 06:27 PM

Levi
Grijnzend keek ik hem aan. 'Nee dankje broer. Ik hoef je afgelikte boterhammen niet.' zei ik tegen hem en liep met de attributen naar het tuinhuisje verderop. Ik legde ze daar uitgestald neer en ging even zitten op de tuinstoel met mijn armen onder mijn hoofd.

Sarah
'Perfect.' zei ik tegen Darren en zuchtte. Ik genoot van de zon op mijn smoeltje en probeerde zijn aanwezigheid te negeren. Afgelikte boterham. Moet niet erger worden. Ik zou wel blij zijn als Darren me eindelijk met rust liet. Als hij zijn duivelzijde nou eens niet had. Kon ik hem makkelijk aan. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/18/2017 08:31 PM

Darren
"Goedzo" zei ik verwaand terwijl ik naast haar neerplofte "Anet!" Ze kwam naar me toe en stak haar pols uit terwijl ik begon met drinken. En de tv aanzette.

Rosie
Ik kwam het tuinhuisje in en zag Levi al zitten. Ik deed de deur achter me opslot en keek grijnzend en speels naar Levi." Weet je trouwens dat je makkelijk te chanteren bent" vroeg ik terwijl ik op zijn schoot ging zitten. En mijn lippen op de zijne plaatste. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/18/2017 09:07 PM

Levi
'Dat is omdat ik me laat chanteren.' zei ik tegen haar. Mij interesseert niet zo heel veel. Dat Rosie haar lichaam zo op me werpt interesseerde me meer. Ik hield haar lippen met de mijne vast en legde mijn handen op haar heupen.

Sarah
Zuchtend keek ik opzij naar Darren. mijn ogen werden kort rood, maar ik keek al snel weg waardoor ik me kalm wist te houden. Wat had ik eigenlijk ook weer zin in bloed recht uit de ader.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/18/2017 09:58 PM

Rosie
Ik grinnikte en trok zijn hemd over zijn hoofd terwijl ik hem op vampiersnelheid tegen de muur drukte. Ik bracht mijn lippen naar zijn nek en plaatste zuigzoentjes over zijn borstkast heen richting zijn broek die ik al snel op de grond keek. Ik beet op mijn onderlip en haalde zijn vriend te voorschijn." Rara wat zou ik hier mee doen?"

Darren
Ik knikte naar Anet dat ze Sarah moest voeden en veegde mijn mondhoeken af met een zakdoekje." Je moet fit zijn voor vanavond ik heb plannen met je.. wees niet bang het is geen seks ofzo." Zei ik tegen haar. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/18/2017 10:51 PM

Sarah
Wanneer Anet haar pols voor me houd zette ik mijn tanden erin. Wanneer hij zegt dat het vanavond geen seks werd stopte ik even en keek hem aan. 'Nee, je hebt geen seks nodig om me te kwellen.' zei ik en nam vervolgens weer gulzige slokken van Anet haar pols.

Levi
Ik grijnsde wanneer ik opeens tegen de muur gedrukt sta. Ik beet op mijn lip en genoot van alle aandacht. Toen mijn lul tevoorschijn werd gehaald keek ik haar aan. 'Laat me je blaas kunsten zien.' zei ik opgehitst en legde mijn handen op haar hoofd om even door haar haar te strelen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/18/2017 11:09 PM

Rosie
"Vooruit." Langzaam nam ik zijn vriend in mijn mond terwijl mijn hand mee hielp. Pijpen had ik in een lange tijd niet gedaan. Maar ik kon het nog steeds als de beste. Ik zoog aan zijn topje en keek hem geil aan.

Darren
"Dat klopt" zei ik grijnzend "aan het einde van de rit zal mijn broer je niet komen redden mijn nichtje mag je door mij niet en alle mensen om me heen zullen geloven dat je oké bent." Zei ik terwijl ik langs haar wang streelde "je moet van mij zijn Sarah je moet me gehoorzamen en me eren want voor je het weet zit er een kindje van mij in je buik." Zei ik tegen haar "en daar moet je dan je hele leven mee leven." Zei ik gemeen terwijl ik overeind kwam "je bent mijn vampiertje." Zei ik.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/18/2017 11:17 PM

Sarah
'Als je je gewoon normaal had gedragen zoals vroeger was ik misschien uit me zelf nog op je gevallen.' zei ik en veegde mijn mondhoeken schoon. Zijn hand haalde ik van mijn wang. Als hij maar niet denkt dat ik zomaar een kind van hem in me buik zou laten groeien. 

Levi
Ik grijnsde breed wanneer ik haar mond heerlijk om mijn lul voelde. Grommen verlieten mijn keel van genot. Mijn hand greep in haar haar en mijn ogen rolden terug in mijn oogkassen. Er was niemand die me ooit zo goed had gezogen. Zelfs Sarah niet en al zeker al die andere hoeren van school niet.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/18/2017 11:38 PM

Darren
Als ze dat zegt bijt ik op mijn onderlip "die Darren is er niet meer." Zei ik fel tegen haar terwijl ik liever niet sprak over de "oude" Darren. Het zwakkere broertje van Levi Bonasis. Als kind was ik niet bepaald mooi ik droeg een bril en had zo een achterlijke bloedbuisje in mijn neus verbonDen met een tas die ik toen op me rug droeg en daar in zat een apparaatje die mijn bloed beperkte. Ik weigerde als kind om bloed te drinken vroeger omdat ik mensen geen pijn wou doen. Wat me ouders zwaar verbaaste mijn vader was er niet onder de indruk van maar mijn moeder had er voor gezorgd dat ik het niet hoefde te doen op die leeftijd. Ik was er een tijdje om gepest en mijn vader begon meer in Levi te zien dan in mij. En dat had me best wel boos gemaakt ik haten het om een vampier en duivel te zijn. Op de basisschool had ik best wel lang een crush op Sarah gehad gewoon om het feit dat ze het voor me opnam. Als iemand over mijn buisje sprak maar waarschijnlijk kwam het omdat we familie waren. Levi nam het echt nooit voor me op hij vond dat ik ook overdreef net als mijn vader de enige die er voor me waren was mijn moeder en Sarah 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  19  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum