ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/18/2017 01:00 PM

Levi
Ik grinnikte en keek hem na. 'Hij weet wel dat ik van hem hou.' zei ik met een lachje tegen Rosie. 'Plus, wat moet ik anders doen om me niet te vervelen hier.' lachte ik en keek naar haar. Ik nam haar mee naar de living waar de grote haard al aangestoken was. Ik schonk wat bourbon van onze ouders in twee glazen en gaf een aan Rosie. 'Ooit gehad?' vroeg ik haar. Ze was nota bene pas 16.

Sarah
Wanneer ik beneden kwam was niemand meer in de hal maar ik zag de deur open staan dus liep ik naar buiten. Ik nam de peuk uit zijn mond en nam er zelf een hijs van. 'Weten je ouders dat je dit doet?' vroeg ik plagerig. Natuurlijk wisten ze dat. Tenminste dat leek me wel aangezien ze het zelf ook doen. Ik heb oom Seth vaak genoeg met zo een ding in zijn mond gezien.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/18/2017 01:09 PM

Darren
"Ik ben 16 en onsterfelijk." Zei ik verveelt tegen haar." Weten jou ouders dat je seks voor het huwelijk heb?" Zei ik giftig terwijl ik overeind kwam en met een hand door mijn haren ging.

Rosie
"Nee het stinkt." Zei ik tegen hem terwijl ik het glaasje wel aan nam." Jullie mogen echt alles van jullie ouders hè" merkte ik op terwijl ik wist dat ze ook continu prostituees over de vloer hadden. Ik mocht bijna niks van vader.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/18/2017 01:23 PM

Sarah
Ik beet mijn kaken op elkaar. 'Nee, want dat gaat hun niks aan en jou trouwens ook niet. Trouwens heb jij ook genoeg hoeren die hier over de vloer komen.' zei ik en nam nog een hijs van zijn sigaret waarna ik hem terug gaf aan hem. 'Hebben jullie servants die zich als Maria uitgeven? Ik heb wel zin in een snack.' zei ik met een grijnsje.

Levi
'In het begin smaakt het net zo erg als het ruikt.' grinnikte ik en nam een slok ervan. 'Daar kun je je in vergissen. Ze zien meestal niet waar we mee bezig zijn omdat ze teveel bezig zijn met werk. Mam heeft het druk met het runnen van de hel en pap... die is meestal in het buitenland voor zijn zaken.' zei ik en plofte op de gigantische sofa.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/18/2017 02:12 PM

Darren
"Tja ik ben nou een man met behoeftes." Zei ik duivels terwijl ik knikte "maar ik weet niet of ze gedronken willen worden van concurrentie." Ik kwam overeind en liep weer terug naar binnen "vermaak jezelf prinses."

Rosie
Ik grinnikte en nam een slokje "gatverdamme." Zei ik kokhalzend  "damn deed mijn vader maar zoveel." Zei ik terwijl ik een glas water nam om de vieze smaak weg te spoefen." Al bezig met het vinden van een verloofde?" Vroeg ik met een glimlachje. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/18/2017 02:57 PM

Sarahw
'Dat interesseert me niet zo veel.' zei ik en haalde mijn schouders op. Wanneer hij weg was liep ook ik terug naar binnen en luisterde ik aandachtig naar het kloppen van mensen harten. Als ik bij de keuken meerdere hoor grijnsde ik. De perfecte plek voor een snack. Nu moest ik me wel inhouden anders kreeg ik problemen met oom Seth en Jennifer.

Levi
Ik grinnikte. Zoals verwacht vond ze het vies. 'Wees niet te vroeg met wat je wenst Rosie. Je moet blij zijn dat je je vader hebt. Dat hij om je geeft.' zei ik en nam nog een slokje van mijn drank waarin ik me verslik als ze over een verloofde begint. 'Niet echt. Van mij hoeft dat hele trouwen niet. Ik ben prima met mijn levensstijl nu en heb geen zin in het eindeloze gezoek naar de geschikte kandidaat waar ik uiteindelijk toch niet van houd.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/18/2017 04:39 PM

Darren
"Slet" mompelde ik terwijl ik de lounge binnen kwam en op de bank neerplofte." Waar hadden jullieen het zo net over?" Vroeg ik snuivend terwijl ik op mijn iphone keek.

Rosie
Als hij dat zegt slik ik. Gelukkig kwam Darren binnen gelopen "niks bijzonders" zei ik snel terwijl ik elegant overeind kwam "en hoe was je gesprek met Sarahh" zei ik overdreven om hem te plagen "saai Levi mag er anders hebben ze mogen elkaar toch." Zei hij mompelend. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/18/2017 05:00 PM

Levi
Wanneer Darren binnen kwam beet ik op mijn lip om een grijnsje tegen te houden. 'Ja want er is geen reden om haar te haten zoals je weet. Je stelt je gewoon aan. Plus waarom moet ik haar gezelschap houden. Als we gaan kijken naar bloed is ze niet eens aan me verwant.' zei ik en haalde mijn schouders op. Dat was soms nog wel eens een gevoelig onderwerp voor me dus ik hield er eigenlijk al snel over op. Uit mijn zak haalde ik een joint die ik vervolgens aanstak en een hijs van nam.

Sarah
Ik kwam aan in de keuken en had met mijn vampieren snelheid al snel een van de dienstmeiden te pakken die ik afzonderde en mee nam naar de eetkamer. Ik keek diep in haal ogen en compellde haar om niet te schreeuwen en te doen wat ik zeg. Daarna zette ik mijn tanden in haar nek en genoot van het drankje.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/18/2017 05:05 PM

Darren
"Wat weet jij er nou van?!" Zei ik boos tegen hem "jij hoeft teminste niet verplicht te trouwen bastaard!" Als ik mijn mond voorbij praat en mijn ogen rood kleuren. Bijt ik mijn kaken opelkaar  ik verliet de lounge en voelde me schuldig worden.

Rosie
Als Darren ineens totaal anders reageerd kijk hem geschrokken aan "Darren zo iets zeg je niet!" Zei ik tegen hem terwijl hij wegliep en ik op mijn onderlip beet." Hij meende het vast niet Lev" zei ik tegen hem het was dat Darren 4 jaar jonger was dan Levi en nog eigenlijk van alles moest leren.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/18/2017 05:16 PM

Levi
Wanneer hij het woord bastaard gebruikt beet ik mijn kaken op elkaar en balde mijn handen tot vuisten. Mijn ogen waren gesloten om even tot rust te komen en hem niet zijn keel dicht te knijpen. Als ik hoor dat hij weg stormt kwam ik overeind en nam een hijs van mijn joint waarna ik hem uitmaakte door hem in mijn glas Bourbon te gooien. 'Ik moet even lucht hebben, zie je straks wel.' zei ik kort tegen Rosie en liep vervolgens de living uit richting de grote tuinen waar ik door struinde.

Sarah
Na een tijdje liet ik los en nam een servet van de tafel. 'Houd dit ertegen en ga het verbinden. Als ik je nodig heb dan werk je me niet tegen en laat je alles met je doen.' zei ik. Ze knikte, herhaalde wat ik zei en liep de eetkamer uit. Ik hoorde het woord bastaard door mijn super gehoor en beet op mijn lip. Niet slim Darren.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/18/2017 05:28 PM

Rosie
"Tjeez jullie zijn broers" zei ik mompelende ik plofte weer terug op de sofa terwijl het nog echt een probleem werd met Sarah en zo. Ik denkan dat Darren  jaloers is op Levi om de 1 of andere mannier. Levi was natuurlijk wat ouder en charmanter bij de dames en zeker ook bij Sarah.

Darren
Geïrriteerd zat ik op het dak terwijl ik naar de lucht keek. Ik had het helemaal niet zo bedoeld. Het was alleen dat ik totaal geen begrip had voor dingen zoals "meisjes" en hij had dat allemaal wel. Ik gooide mijn sigaret weg hij was mijn broer dus was ik ook verplicht om mijn excuses aan te bieden. Hij zou eigenlijk in mijn voetsporen moeten staan.. hadden we maar dezelfde vader.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum