ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  20  |  21  |  22  |  23  |  24  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/24/2017 06:25 PM

Sarah
Ik liep met hem mee en keek naar het shirt. 'Dat trek ik niet aan.' zei ik tegen hem en keek om ons heen. Niemand te zien. 'Waarom trek jij niet iets uit?' vroeg ik met een grijnsje bij zijn oor en beet zacht op zijn oorlel terwijl mijn hand over zijn borstkas gleed. When you can't beat them... join them.

Levi
Ik keek haar verveelt aan. 'Dat merk ik inderdaad.' zei ik tegen haar. 'Waar is je officiële uitschrijf formulier?' vroeg ik met een strakke blik.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/24/2017 06:45 PM

Rosie
"Well die heb ik niet." Zei ik verveelt terwijl ik overeind kwam "wat ga je doen mijn moeder bellen?" Terwijl ik bij het woord moeder een beetje terug trok.

Darren
Ik zette mijn handen op haar keeltje terwijl ik haar hardhandig tegen de kluisjes duwde." Dont play me Sarah" zei ik tegen haar "je trekt het shirt aan anders staat er wel wat anders op je thuis te wachten." Ik liet haar achter in de gang. Normaal zou ik er gewoon doen maar ik wilde haar kunnen onder drukken. Ze had geen recht om naar mij te smachten. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/24/2017 06:52 PM

Sarah
Ik beet mijn kaken op elkaar en voelde zijn handen rond mijn keel. Ik legde mijn handen op zijn polsen en hield mijn adem in zolang ik kon. Wanneer hij me los liet en weg liep greep ik naar mijn keel en grijnsde. Precies in de richting waar ik hem hebben wil. Ik trok met mijn vampier kracht zijn kluisje open drukte een kusje op het shirt met mijn lippenstift op mijn lippen en legde het terug in zijn kluisje. Zolang ik niet deed wat hij wou had hij geen macht over me.

Levi
Ik beet mijn kaken op elkaar wanneer ze over haar moeder begint. 'Nee, maar het maakt het hier niet fijner. Roos als je geen lessen van mij wilt volgen. schrijf je uit. Anders haal je je jaar niet vanwege aanwezigheidspercentages.' zei ik tegen haar en liet haar vervolgens maar alleen. Ik liep de kantine uit terug naar de MA zaal waar ik zuchtend op een trampoline ging zitten.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/24/2017 07:34 PM

Rosie
"Fine dan doe ik dat toch." Zei ik verveelt terwijl ik overeind kwam en vandaag op night academy zou overnachten. Die dushbag hoefde me al helemaal niet meer om seks te vragen ookal wist ik dat hij er genoeg had.

Darren
Ik liep de kantine binnen en zag Rosie geïrriteerd Levi nakijken." Je gaat zeker uitschrijven omdat hij je bedreigd heeft met je aanwezigheid percentage.. jup die heb ik ook gehad." Zei ik grijnzend tegen haar "dont worry Levi is heus niet de enige docent die goodlooking is." Terwijl mijn blik naar Ivo glee de wiskunde leraar "zijn lessen gaan je vast heel goed Ro." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/24/2017 07:42 PM

Sarah
Ik liep richting de volgende les waar ik in het lokaal al plaatsnam. Ik was de eerste. Ik haalde mijn boeken erbij en begon wat te kriebelen in mijn schrift uit verveling. 

Levi
Ik keek naar het plafond en dacht even na. Waarom moest ze zo vreselijk moeilijk doen? Ik haalde een hand door mijn haar en keek op naar de deuropening waar ik een meisje van de eerste zag staan. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/24/2017 07:58 PM

 Rosie
Ik klopte op meneer Godwayne's deur terwijl er niemand was. Wat me zwaar verbaaste "mister Godwayne?" Zei ik terwijl hij opkeek "Rosie wat kan ik voor je doen?" Vroeg hij vriendelijk terwijl ik vals grijnsde en hij me toe wees om te gaan zitten." Ik denk dat ik u extra lessen nodig hebben mijn  wiskunde is namelijk niet bepaald goed" loog ik terwijl hij een lachje niet kon verbergen "oké je bent de 1ste dit jaar die ik steunen ga geven dus daar mag je trots op zijn.. ik heb volgens mij ook bij meneer Lincoln in de klas gezeten jij bent zijn nichtje toch?" Ik rolde mijn ogen kort "ja maar we hebben niet zoveel."

Darren
Ik kwam de les binnen en keek naar Sarah die er gewoon weer is sletterig bij was gaan zitten. Ik nam diep adem en ging achter haar zitten "die benen van je hou je dicht." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/24/2017 08:24 PM

Sarah
Ik grijnsde als ik Darren achter me hoorde. 'Wees gerust.' zei ik en beet kort op mijn pen. Het klaslokaal begon vol te stromen en Jeremy kwam naast me zitten. Ik haalde een hand door mijn haar en keek glimlachend naar hem.

Levi
'Meneer Bonasis, ik had een paar vragen over de techniek.' zei ze. 'Die les geef ik jullie het 5e uur, Sabrina.' zei ik tegen haar en kwam overeind. 'Ja maar ik had al wat voor gewerkt en ik vroeg me af of mijn houding wel goed was.' zei ze. Ik beet mijn kaken op elkaar. Sabrina was een mooi meisje maar ik kon mijn gedachtes niet van Rosie af halen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/24/2017 08:32 PM

Rosie
"Dat lijkt me sterk." Zei Ivo terwijl ik ik zacht zuchten "dus welke lessen laat je vervallen dan voer ik het nu in." "Die van meneer Bonasis" zei ik zeker van mijn daden.

Darren
Ik gaf een schop onder haar stoel terwijl ze al helemaal niet naar die Jeremy moest kijken. Zij was mijn speeltje tot dat mijn ouders beide zouden thuiskomen. En ik mijn statement op tafel zou leggen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/24/2017 08:36 PM

Sarah
Wanneer ik een schop tegen mijn stoel kreeg grijnsde ik en keek vervolgens achter mij naar Darren. Ik knipoogde en drukte een kusje naar hem waarna ik me weer om keek en op de les concentreerde. Ondertussen leunde ik naar Jeremy om een vraag te stellen en stond ik zo met mijn kont naar achter zodat Darren het beste uitzicht had.


Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/24/2017 08:57 PM

Darren
Als ze me uittest. Tik ik met mijn pen op tafel. Wat dacht ze wel niet. Na dat de les voorbij was werden we weer zoals gewoonlijk opgehaald. Rosie bleef op school had ze gezegd. En Levi zou later komen denk ik. Ik keek naar Sarah "geef me 1 reden waarom ik jou   nu niet zou moeten neuken." Zei ik tegen haar.

Rosie
"Dus 3×4÷6= is dus 8." Vroeg ik aan meneer Godwayne terwijl hij echt knap was veel te knap." Goed gedaan" zei hij met een glimlachje terwijl hij me bekeek "hoe oud ben je eigenlijk?" Vroeg hij terwijl ik hem door had "17" loog ik "jij bent volgend mij niet veel ouder dan ik." Zei ik verleidelijk. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  20  |  21  |  22  |  23  |  24  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum