ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  23  |  24  |  25  |  26  |  27  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/26/2017 01:40 AM

Sarah
We liepen naar beneden waar de troonzaal al open stond. Ik legde mijn hand op de arm van Levi om me te laten begeleiden zoals het hoort. Wanneer we de zaal binnen kwamen was het allemaal heel officieel. De Lincoln's zaten er bij privé vergaderingen nooit zo bij. Wat me eigenlijk meteen al deed twijfelen of het wel zo privé was.

Levi
Wanneer we in de troon zaal komen bleven we in het midden van de zaal staan. Ik buigde kort net als Sarah. 'Pa, je hebt ons bij elkaar geroepen?' vroeg ik hem en zag de blik op zijn gezicht. 'De opdracht kwam niet rechtstreeks van mij, maar er zijn dingen die we voor dit huwelijk moeten bespreken met een derde partij.' zei hij officieel en ik hoorde de wachters met hun trompetten een officiele aankondiging maken van een Royal.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/26/2017 01:48 AM

Walter Grammery 
Met Mery aan mijn zijde liepen we bij de lincolns binnen. Terwijl ik mijn dochter met die bastaard zag staan." Dat is een tijd geleden Sethsian" zei ik giftig terwijl ik naar zijn stiefzoon keek "jij moet vast de nieuwe koning zijn aangezien ik geen Darren Bonasis hier zie staan maar Levi Lincoln." Ik keek op naar Jennifer en Sethsian "wat heeft dit te betekenen?" 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/26/2017 01:57 AM

Sarah
Wanneer ik een bekende stem hoor draaide ik me om. 'Mama.' zei ik blij en liep meteen op haar af om haar te omhelzen. Fuck dat officiële gedoe. Voor mijn vader maak ik een buiging. 'Vader.' zei ik wat serieuzer. Hoe lang ik mijn vader wel niet had gezien. 'Het is het meest logisch Walter.' zei Jennifer. 'Levi heeft de puurhuid van je dochter genomen voor het huwelijk. Hij is de eerste in zijn naam. Sethsian heeft hem erkend als zoon dus in de theorie en praktijk is hier niets tegen in te brengen.' zei ze standvastig. Ik beet op mijn lip.

Levi
Ik bekeek de heer Grammery en boog kort voor hem. Niet te lang aangezien de Grammery's toch een standje lager stonden dan de Lincolns. Ze mogen dan wel de heersers zijn onder de vampieren. Ze kwamen niet onder de heersers van de hel uit. 'Waarom denkt u dat ik geen goede leider zou zijn? Darren heeft een eigen wil. Denkt alleen aan zich zelf. Dat zijn niet de kwaliteiten van een leider.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/26/2017 10:33 AM

Walter
Ik luisterde aandacht en bekeek Levi "o dat is het niet mijn kind." Zei ik tegen Levi "jij lijkt zwak.. Darren heeft meer agressie en meer passie om de troonopvolger te worden tenslotte zou hij Sarah Goed Doen Daarmee." Zei ik tegen ze "en jullie weten hoe ik denk over een huwelijk tussen een La blanc en een Grammery ." Terwijl ik het over Levi's echte achternaam had als zijn vader nog had geleefd." I won't Let my daughter marry your son Jennifer only if its your second son Darren Bonasis Lincoln ik weet dat jullie veel macht hebben.. maar met die corruptie daar buiten maken jullie geen kans met dit huwelijk." Ik keek naar Sarah "jullie zorgen maar dat jullie 2e zoon terug komt anders gebeurt hier niks." 

 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/26/2017 12:15 PM

Sarah
'Je weet helemaal niks over deze familie vader.' zei ik tegen hem en zag me moeder me streng aankijken als in dat ik mijn mond moest houden. Natuurlijk luisterde ik daar niet naar. 'Darren is weggelopen en heeft hier alles achter gelaten. Je kunt hem niet vertrouwen.' zei ik. Ik was zo boos op Darren dat hij het zomaar opgaf die dag in de troonzaal. Dat hij me zomaar mijn toekomst ging bepalen. 'Wanneer mag ik zelf eens bepalen wat er met mijn leven gebeurd?' vroeg ik en beet mijn kaken op elkaar.

Levi
Ik nam Sarah bij haar pols en schudde mijn hoofd. Ze hoefde het niet voor me op te nemen. Ik heb de troon nooit gewilt. En we weten beide dat dit huwelijk niks waard is. 'Luister naar je dochter Walter. Levi is een betere keus. Daar blijft het bij.' sistte Seth.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/26/2017 12:25 PM

Walter
"Darren is je echte zoon." Siste ik naar Seth "ik wil geen schandaal op mijn naam en als we het niet binnen één week eens worden. Tref ik maatregelen." Zei ik nog dreigend terwijl we het kasteel verlieten het boeide me niet wat die jongen heeft gedaan. Ik wilde een echte Bonasis niet een na maak.

Darren
Ik was weer terug thuis en zat op mijn troon. Terwijl ik na dacht over dingen. Vooral over Sarah's ouders ze kwamen vast voor het huwelijk waar ik niet bij zou zijn. Ik nam diep adem en zakte onder uit ze wilde Levi als opvolger dan kregen ze die ook. Ik was hun zoon toch niet meer  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/26/2017 01:16 PM

Sarah
Ik zag mijn ouders de zaal verlaten en schudde mijn hoofd. Geen eens gedag? Ik zuchtte geërgerd. 'Ik ben er wel een beetje klaar mee.' zei ik en liep naar boven naar de kamer wat eerst die van mij was. Even alleen zijn 

Levi
Zuchtend keek ik mijn ouders aan wanneer iedereen weg is. 'Geef darren nou gewoon de troon. Het is deze drama toch niet waard? Ik heb sowieso dit nooit gewild.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/26/2017 01:22 PM

Seth 
"Ik dacht dat jij het beter dan Darren met Sarah kon vinden wat ik zo heb gehoord de afgelopen avond." Zei ik tegen hem "als je wilt dat je broertje de troon weer krijgt dan zal je zelf moeten onderhandelen met hem.. jij hebt het huwelijk voor hem verpest." Zei ik voorzichtig als het huwelijk met Darren door zou gaan zou Sarah officieel in de Lincoln history de 2e bloedhoer worden.

 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/26/2017 06:47 PM

Levi
'Hij heeft toch echt zijn eigen huwelijk verpest door zijn vermelding een jaar geleden.' zei ik en zuchtte diep. Ik beet op mijn lip en knikte. 'Je moest eens weten Pa.' zei ik en beet op mijn lip. Ik verliet de zaal en liep richting de tuinen waar ik weer naar de bloesembomen liep. Net als een jaar geleden nadat het werd aangekondigd dat ik werd uitgehuwelijkt.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/26/2017 06:56 PM

Rosie
Ik liep het Lincoln kasteel binnen als de bitch die ik was. En moest mijn vader ophalen die hier even was gepauzeerd.  Ik had me in jaren weer opgemaakt en moest sterk en stabiel blijven. Ik stond te wachten in de hal met Jarvis. Terwijl ik mijn wallen niet heb kunnen weg werken.

 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  23  |  24  |  25  |  26  |  27  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum