ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  24  |  25  |  26  |  27  |  28  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/26/2017 07:11 PM

Levi
Na een tijdje dacht ik dat ik maar eens bij Sarah moest gaan kijken. Ik liep naar binnen en wanneer ik bij de hal kwam om de trappen op te lopen zag ik Jarvis met Rose. Ik fronste en moest even twee keer kijken. 'Rosie?' vroeg ik haar verbaasd. Ze zag er slecht uit, rook naar drank. Ik beet op mijn lip.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/26/2017 07:19 PM

Rosie
"Neef" zei ik alleen verbitterd terwijl mijn vader al anagelopen kwam. Ik keek Levi aan "is er wat?" Vroeg ik verveelt terwijl ik mijn armen overlaat sloeg.

Darren
Ik kreeg een brief binnen en las die snel. Als ik zie dat ik word gevraagd om terug te komen met een bedreiging er achter kijk ik op." They wanna kill my brother?" Zei ik zacht terwijl ik goed na dacht en wist dat Levi's vader ookal vermoord was ik kon het niet toestaan dat iemand Levi van mijn familie zou afpakken. Mijn ouders zouden me dan alleen maar meer verachten dan dat ze al deden. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/26/2017 07:24 PM

Levi
Ik keek haar aan en haalde een hand ongemakkelijk door mijn haar. Heb ik dit gedaan? 'Levi.' zei Ian nog met een knikje. Ik knikte ook naar hem en schudde vervolgens mijn hoofd op Rosie. 'Goed je te kunnen zien.' zei ik en liep vervolgens langzaam de trappen op richting boven. Ze zag er slecht uit en ik voelde me meer dan verantwoordelijk.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/26/2017 07:27 PM

Rosie
Ik keek hem verbitterd na en liep achter mijn vader aan." Waar gaan we naartoe papa?" Vroeg ik "overmorgen verhuizen we naar Frankrijk voor nu ga we lekker met 2tjes naar huis." Zei mijn vader vrolijker dan normaal "heb je iemand ontmoet?" Vroeg ik voorzichtig hij bleef even staan en keek op "i did."

Darren
Ik kwam op mijn motor aan bij het Lincoln kasteel en deed mijn helm af." Welcome home Darren" zei ik tegen mezelf terwijl ik naar het kasteel keek. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/26/2017 07:33 PM

Levi
Als ik achter me de plannen hoor om naar Frankrijk te verhuizen worden mijn ogen groot. Ik weet dat ik me niet zou moeten moeien met hun leven. Dat recht heb ik niet verdiend. Ik schudde maar gewoon mijn hoofd en hoorde een motor wanneer ik weer verder wou lopen. Ik draaide me fronsend om en liep naar beneden. Ik liep naar de deuropening en zag Darren staan. 'Welcome back Brother.' zei ik niet te enthousiast.

Sarah
Ik veegde een traan van mijn wang terwijl ik bij het raam stond. Ik kon zo naar de oprit kijken waar op dit moment Darren zijn motor had neer gezet. Ik beet mijn kaken op elkaar. Dat hij een eind op rot.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/26/2017 07:41 PM

Darren 
"Ik voel de liefde al" zei ik grijzend terwijl ik de brief voor zijn neus gooide." Het lijkt er  op iemand jou uit de weg wilt ruimen.. het leek me wel zo aardig om het je te melden troonopvolger." Ik haalde een sigaret uit de binnenkant van mijn motorjacket en stak die aan terwijl ik wat stoom uitblies.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/26/2017 07:43 PM

Levi
Ik nam de brief van de grond en zuchtte. 'Als je hier bent om mijn graf te graven en mijn troon af te nemen zodra die gene me heeft omgelegd wens ik je veel plezier. Die hele troon interesseert me niet en dat weet jij even goed als ik.'zei ik en zuchtte. Ik sloot de deur achter me en liep verder de hal in. 'De Grammery's stonden ook al op de stoep om hun dreigementen te uiten.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/26/2017 07:54 PM

Darren
"Dat is ook waarom ik hier ben Levi.. ik neem hem over met pijn in mijn hart en ik doe het niet omdat ik om je geef." Zei ik terwijl ik alleen maar dacht aan Sarah's welzijn "tenzij jullie relatie een stuk intenser is geworden en Rosie verleden tijd is want dan raad ik je aan om het zelf uit te zoeken." Ik deed mijn helm op klaar om weer weg te gaan.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/26/2017 07:58 PM

Levi
Wanneer hij dat zei bleef ik even stil. Lichte paniek schoot toch door mijn lichaam wanneer hij zijn helm weer opzette. Al liet ik het niet merken en hield ik mijn strakke koppige gezicht als grimas behouden. 'Blijf.' zei ik en zuchtte. 'Mocht je Sarah willen zien, als denk ik niet dat ze jou wilt zien, ze zit waarschijnlijk in haar oude kamer. Ze was niet zo blij.' 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/26/2017 08:35 PM

Darren
 "Haar opinion doet er niet toe ik trouw met er dat is alles." Zei ik tegen hem terwijl het gedeelte van Rosie hem vast overtuigd had." Ik neem de troon dat is alles" zei ik tegen hem terwijl ik het kasteel verliet en op mijn motor stopte. No motief.

Reply Edited on 07/27/2017 01:37 AM.
First Page  |  «  |  1  ...  24  |  25  |  26  |  27  |  28  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum