ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  25  |  26  |  27  |  28  |  29  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/28/2017 01:05 PM

Levi
Ik schudde mijn hoofd en rolde mijn ogen waarna ik de trappen op liep en richting Sarah haar kamer liep. Ik zag dat ze bij het raam stond met een arm om haar buik en de ander die daar op leunt terwijl ze een traan weg veegt. Ik zuchtte en liep naar haar toe. Ik sloeg mijn armen om haar heen en drukte een kusje in haar hals. 'Vergeet hem. Hij is niet goed voor je. Misschien moeten we gewoon tegen je vader in gaan en het zo laten.' zei ik en keek naar buiten waar Darren op zijn motor stapte.

Sarah
Ik schudde mijn hoofd en beet op mijn lip terwijl ik mijn handen op die van Levi leg. 'Je kent mijn vader niet. Hij doet alles om zijn zin te krijgen.' zei ik. 'Darren doet me niks trouwens.' zei ik en veegde mijn gezicht droog terwijl ik naar buiten keek naar Darren. 'Ja, Daarom stond je hier ook voor het raam naar hem te kijken en te huilen. Sarah hij heeft je alleen maar pijn gedaan.' zei hij. Ik zuchtte.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/28/2017 01:31 PM

Rosie
Met een joint tussen mijn lippen pakte ik alles in voor parijs. Die nieuwe vriendin van mijn vader had een knappe zoon en mijn vader dacht al aan marriage wat ik niet erg vond. Als die jongen maar knap en goed geschapen was ik gaf niet meer om Levi hij kon opdonderen voorgoed uit mijn leven. Hij hield toch meer van Sarah dan van mij. Wel zou ik afscheid nemen van Darren die ik opgebeld had." Hey Ro" met zijn helm in zijn handen kwam Darren mijn kamer binnen terwijl ik hem een knuffel gaf "ik ga je missen."

Darren
"Weet ik.. ik ben natuurlijk je lievelings neef." Zei ik met een lachje "en ook de gene die hier moet blijven aangezien ze het op Levi munten.. ik haat hem maar hij is mijn broer dus moet ik die haat op zij zetten hoe jij het me heb geleerd." Zei ik tegen haar terwijl ik haar joint over nam en wat teugjes nam "nou hij kan zich zelf prima beschermen toch.. met die zwarte schaap aan zijn zijde." Zei ze vurig "you still live him do you?" Vroeg ik terwijl het even stil was "i don't... hij kan rotten op die troon als het aan mij ligt." Ze tilde haar koffer op en drukte een kus op mijn wang "bel me als je die troon weer in je handen hebt Dar." Voor ik het wist ging ze er van door nu moest ik alles op mezelf zien uit te vinden. Morgen had ik een meeting met mijn vader en hij zou uiteindelijk beslissen wat er zou gebeuren. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/28/2017 11:45 PM

Sarah
Ik liep door de tuinen rond en kwam de tuinier tegen. Ik compelde hem meteen. 'Niet schreeuwen en werk mee.' zei ik terwijl ik mijn tanden in zijn nek zette en van hem begon te drinken. Ik was klaar met die vieze bloedzakken uit de diepvries. Ik haalde diep adem en hoorde Levi achter me. 'Zo is het wel weer genoeg Saar.' zei hij en nam me bij mijn schouders af. Ik werkte tegen maar al snel had hij me van de tuinier af getrokken.

Levi
Ik trok haar van de tuinman af. 'Vergeet alles en verbind je nek.' dwong ik hem waarna hij weg ging. Zuchtend keek ik naar Sarah. 'Als je nog even door was gegaan lag die tuinman zo op de grond.' zei ik tegen haar. Ze zuchtte geïrriteerd. 'Wat maakt het uit.' mompelde ze en liep langs me verder. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/28/2017 11:48 PM

Darren
De volgende dag verzamelde iedereen zich in de troonzaal inclusief Sarah's vader." Begin mijn zoon" zei mijn vader terwijl ik na voren stapte "ik denk dat het beter zal zijn  dat ik de troon weer neem op de dood te voorkomen wat al eerder in onze familie is voorgevallen." Ik keek Levi kort aan terwijl ik terug stapte en Levi een keuze had of hij streed voor de troon of hij gaf hem gewoon aan mij.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/29/2017 12:16 AM

Levi
Ik beet op mijn lip wanneer de uitspraak ging komen. Langzaam liet ik mijn blik over de zaal glijden en zag meneer Grammery met een strenge blik kijken. 'Levi...' zei Seth. Ik beet mijn kaken op elkaar en stapte naar voren. Het bleef stil. Iedereen zat in spanning. Kort keek ik naar Sarah om vervolgens mijn ouders aan te kijken. Ik haalde diep adem. 'Ik eis volle claim op de troon. Ik ben een bastard in de Bonasis familie, maar ik ben de zoon van mijn moeder. Een Lincoln. Ik hoor te heersen over de hel zoals de Lincolns al eeuwen doen.' vermeldde ik en zette weer een stap naar achter. Meneer Grammery stond op uitbarsten.

Sarah
Wanneer Darren aan het woord is keek ik naar de grond. Ik wou hem niet zien. Ik was helemaal klaar met hem. Wanneer het stilblijft als Levi aan het woord moet zijn keek ik pas op met een frons om vervolgens te horen dat hij zichzelf niet zomaar over geeft. Meerendeels ben ik opgelucht, maar een ienie minie deel van mij had gehoopt dat het anders zou zijn.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/29/2017 12:20 AM

Darren
Als Levi die uitspraak maakt kijk ik hem met een valslachje aan. Is hij nu echt sireus?" Oké ik ga in overleg met mijn vrouw neem pauze of zo iets" zei mijn vader. Terwijl ik op Levi afliep "onder vier ogen alsjeblieft" ik keek Sarah niet aan terwijl we de gang opliepen "als ik jou was geef je die troon aan mij.. het volk mag je niet en je houd niet van Sarah je houd van Rosie wil je soms dat ik alles over de nachten die je met Rosie heb gespendeerd op tafel leg.. je wilt toch niet dat je prinsesje iets over komt." Zei ik vals. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/29/2017 12:27 AM

Levi
Wanneer ze in bespreking gaan zuchtte ik kort en hoorde Darren me vragen onder vier ogen te spreken. Ik rolde mijn ogen en liep achter hem aan. Als hij dat zei beet ik mijn kaken boos op elkaar. 'Rosie zit in Parijs. Ze is je favoriete nichtje, dat zou je haar niet aan doen.' zei ik tegen hem. 'Ik geef genoeg om Sarah om haar een normaal leven zonder jou tiranie te gunnen.' zei ik tegen hem.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/29/2017 12:36 AM

Darren
"She Will hate you more dan dat ze al doet."  Zei ik vals tegen hem "en ja Rosie is mijn favoriet dus laat me het ook niet neer gooien voor onze ouders.. het enige wat je deze familie brengt is toxic." Zins hij 15 was geworden kreeg hij last van zijn duivel en heeft hij Sarah en Rosie gebruikt voor seks. Ik had ze nog zo gewaarschuwd en dan vooral Sarah waar ik ziels van hield vanaf het moment dat ik wist dat hij haar maagdelijkheid had. Was hij niet meer mijn broer.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/29/2017 12:51 AM

Levi
'Wat boeit die facking troon je nou? Je kunt doen en laten wat je wilt in je leven. Je kunt overal naartoe, samen zijn met wie je wilt, je hoeft mij nooit meer te zien? Waarom wil je dan in godsnaam die troon hebben?' vroeg ik hem geïrriteerd. 'Jij geeft helemaal niks om wie dan ook behalve jezelf.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/29/2017 01:00 AM

Darren
"OMDAT JE MIJN BROER BENT EN ALS IEMAND JOU VAN MIJ AFNEEMT WORD IK NOG EGOISTER DAN DAT IK AL BEN!" Zei ik woedend tegen hem "ik heb veel van je moeten pikken Levi wanneer dringt dat is tot je door." Ik balde mijn handen tot vuisten en liep de toonzaal binnen  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  25  |  26  |  27  |  28  |  29  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum