ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/29/2017 01:09 AM

Levi
Als hij dat zegt beet ik op mijn lip en keek hem na. Ik verstrengelde mijn vingers met mijn haar en wist even niet meer wat te doen. Waarom wist hij godverdomme dat ik veel te veel van Rosie hield. Ik liet mijn haar los en liep maar langzaam naar de troonzaal. Misschien denken mijn ouders toch dat Darren een betere leider is dan is het geen probleem, maar kan ik wel zomaar afwijzen als ze toch mij kiezen?

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/29/2017 01:25 AM

Darren
 "We zijn er uit Levi blijft de koning.. hij gaat wel voor de troon en Sarah zit u dat niet." Zei mijn moeder tegen Sarah's vader terwijl ik mijn ogen zuchtend sloot." Wacht" begon mijn vader "ik denk toch dat het beter is als Darren de troon krijgt." Ik keek mijn vader fronsend aan.. dus hij hield toch van me." Levi is inderdaad te riskant om op de troon te laten.. zeker met de corruptie die er nu speelt het volk wilt Darren." 

Reply Edited on 07/29/2017 01:19 PM.

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/29/2017 11:02 PM

Levi
Ik beet mijn kaken op elkaar wanneer Seth toch kiest voor Darren terwijl mijn moeder duidelijk mij op de troon wou zien. 'Het gaat er niet om wie ze op de troon willen zien. Het gaat er om wie ze het beste leid.' Zei ik tegen de twee en keek vervolgens naar de vader van Sarah die met een zelfingenomen grijns naar ons keek. Ik gunde het hem gewoon niet om zijn zin te krijgen eveneens dat ik Darren zijn pleziertjes met Sarah niet gunde.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/29/2017 11:19 PM

Darren
"Dat mijn gedrag tegenover Sarah zo is betekend niet dat ik geen volk kan lijden Levi." Zei ik  bitter tegen hem "je gedrag is prima Darren leert Sarah ook nog is haar benen dicht houden voor ze dit gezin ten schande heeft gezet." Zei Sarah's vader bitter vanwege Levi ze moest zuiver blijven voor het huwelijk en daar heeft ze zich niet aan gehouden." Ik ben het eens met Sarah's vader we kunnen ner zo goed de gebeurtenis met Levi weggummen en de zuiverheid van Sarah goed praten met een huwelijk tussen Darren en u dochter." Bood mijn vader aan terwijl mijn moeder mijn vader verbaast aankeek.. wat moeder verbaast dat MIJN vader zijn ogen opent en zijn eigen zoon nu is een keertje ziet." Akkoord" zei Sarah's vader "akoord. " zei mijn vader vervolgens." Het huwelijk tussen Sarah Grammery en Daren Bonasis staat vast."

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/29/2017 11:28 PM

Sarah
Ik kwam overeind en verliet zonder iets te zeggen de zaal. Ik liep door naar de living waar ik een fles bourbon nam. Hoe durfde mijn vader zo over mij te spreken! Dit hele huwelijk boeide me geen reet meer. Ik ging Darren niet trouw zijn. Ik haatte hem. Ik haatte deze hele familie. Ik opende de fles en nam er grote slokken van terwijl ik met de fles naar buiten liep. Ik moest even weg van alles hier.

Levi
Ik snoofde verachtend. 'Prima, kom nooit meer aan.' zei ik en draaide me om. 'Heb je nu wat je wilt?' siste ik zacht naar Darren waarna ook ik de troonzaal verliet en richting de kamer van Sarah en mij liep.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/29/2017 11:47 PM

Darren
"Nou geen bedankje voor het redden van je leven." Zei ik vals zoveel betekende Sarah toch niet voor hem dus ik wist überhaupt niet eens waarom hij haar beschermde." Goed gedaan mijn jongen" horde ik Sarah's vader zeggen terwijl ik een buiging maakte." Bij deze vraag ik u om een gunst of beter gezegd drijg nooit meer mijn broer met de dood. " Zei ik met rode ogen "hij heet genoeg moeten doorstaan en dat geld ook voor u dochter.. ze is niet de zuiverste of slimste maar ze is mijn koningin en ik verwacht van u dat u in de toekomst haar met respect zal behandelen." Zei ik giftig "zie je die vurigheid dat heeft mijn dochter nodig Sethsian." Mijn vader gaf een knikje terwijl ik de zaal verliet ik stak een joint op. Sorry moeder for letting you down. 

Rosie 
Ik werd langzaam wakker in Roy's armen en kwam voorzichtig overeind "goodmorning schoonheid." Zei hij gapend terwijl ik mijn lingerie aantrok en een slok nam van min bourbon." De seks was fijn" zei ik alleen tegen hem terwijl ik mijn kleren aantrok en hij gewoon een random jongen uit Frankrijk was waar mijn oog toevallig op gevallen was." Was ik dan zo slecht" ik rolde mijn ogen "ben niet van het intieme weet je wel." Zei ik zuchtend hij grinnikte zacht "je kan me altijd bellen prinses."

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/29/2017 11:54 PM

Sarah
Een dikke 2 kilometer verder van het kasteel liep ik door het bos. Uiteindelijk liet ik me tegen een boom naar beneden zakken en nam ik een grote slok van mijn bourbon. Het was rustig hier. Gelukkig. Ik sloot even mijn ogen en focuste op de vogels die ik hoorde fluiten en de zon die een beetje brandde op mijn huid.

Levi
Eenmaal op de kamer nam ik een koffer en stopte zoveel mogelijk kleding en verzorgingspullen in. Nu ik hier geen verplichtingen had was ik ook niet van plan om te blijven. Dat ze het maar bij Darren hielden. Hij was toch zoveel beter. Ik ritste mijn koffer dicht en nam mijn telefoon waar ik een vliegticket meteen boekte. 1e klas uiteraard. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/30/2017 12:07 AM

Darren
"Ben je sirieus?" Vroeg ik aan Sarah terwijl ik naar haar keek en een teugje nam van mijn joint " ik dacht dat jij niet zwak was als het tot mij kwam." Zei ik tegen haar terwijl ik naar de lucht keek.


Rosie
Ik kwam thuis en keek even op mijn mobiel.-Ik heb de troon xDarren ik grijnsde breed -gefeliciteer neef.- ik nam diep adem terwijl ik geklop horde op de deur "wat Ingrid!" Riep ik geïrriteerd terwijl ik net van plan was om de seks van mijn lichaam af te spoelen." Moiselle er is iemand voor u" ik nam diep adem "die gene kan wachten." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/30/2017 12:20 AM

Sarah
Als ik een stem de rust en vrede hoorde verstoren keek ik op. Darren. Ik rolde mijn ogen en nam nog een grote slok. Ik lachtte bespottend. 'Please, voel je niet aangesproken.' zei ik tegen hem en kwam overeind. 'Ik ben hier niet voor niets Darren. Laat me met rust.' zei ik terwijl ik ver slenterde door het bos en af en toe een slok bourbon nam.

Levi
Binnen een kwartier was ik al op het vliegveld. Ik moest me wel jagen want ik had niet lang voor het vliegtuig zou vertrekken. Na een paar minuten was alles gecheckt en stond ik bij de juiste gate die al aan het boarden was. Ik beet op mijn lip en zocht mijn plek op waar ik al snel zat. 'Welkom in vlucht 937 naar Parijs...' hoorde je een vrouwelijke stem door de intercom.
Binnen een uur was ik in Parijs. Ik had een heks gevonden die een locator spell kon doen op Rose en binnen no time wist ik waar ze zat.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/30/2017 12:37 AM

Rosie
Aangekleed en netjes kwam ik aan in de bezoekzaal. Ik focuste me niet eens op de persoon en schonk mezelf alweer wat wijn in." Wat kan ik voor je doen" ik draaide me om maar als ik zie dat het Levi os laat ik mijn wijnglas vallen "wat doe jij hier..?" Zei ik emotieloos.

Darren
"Ja sorry dat je Levi heb moeten verliezen Sarah." Zei ik tegen haar terwijl ik haar achtervolgde "gelukkig met hem zou je toch niet worden want je houd van mij en alleen mij." Ik gooide mijn joint weg "het spijt me dat ik je niet hetzelfde kan laten voelen of geven."  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  26  |  27  |  28  |  29  |  30  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum