ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/18/2017 05:36 PM

Sarah
Ik liep de living in maar vond alleen Rosie nog. 'Hey, waar ging dat over? Ik hoorde Darren Levi een bastaard noemen? Die twee maken nooit ruzie.' zei ik verbaasd en ging naast haar op de bank zitten. Ik veegde met mijn arm nog even langs mijn mond voor het geval er nog bloed zat.

Levi
Zuchtend ging ik op het bankje bij het meertje zitten en zuchtte. Dit was inderdaad een gigantische tuin als het een meer kon bevatten. Ik zuchtte en dacht aan vroeger. Toen waren dit soort problemen er niet. Ik heb mijn echte vader nooit gekend ik ga iedere keer naar een graf van een compleet vreemde. Seth heeft mij altijd opgevoed als zijn eigen kind. Hij voelde ook als mijn vader. Ik kon er gewoon niet tegen dat hij dat eigenlijk niet was.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/18/2017 05:41 PM

Rosie
"Niks bijzonders was een klein argumentje tussen die 2" zei ik zuchtend tegen haar terwijl ik op de klok keek en zo naar huis moest. Vader wilde vandaag dineren dus moest ik op tijd thuis zijn ik kwam overeind en zou Darren een lift vragen als hij was afgekoelt.

Darren
Ik liep naar beneden en wilde mijn excuses aanbieden maar iets hield me tegen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/18/2017 05:48 PM

Sarah
Zo klonk het niet.' zei ik tegen haar en zuchtte. 'Ik zal me wel erbuiten houden.' zei ik en haalde het elastiekje uit mijn haar waardoor het weer over mijn schouders viel. Over een paar uurtjes stond de limo weer klaar om me op te halen, al had ik totaal geen zin om terug te gaan. Ik vond het hier veel leuker. Minder regeltjes. Daarom was ik ook blij als ik weer naar school mocht.

Levi
Ik nam mijn telefoon en zag een bericht van de scharrel van vanacht. Ik grijnsde maar stuurde niks terug. Ik liep terug naar het kasteel. Ik was weer rustig en was wel benieuwd wat de koks aan het maken waren voor vanavond.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/18/2017 07:02 PM

Rosie 
Ik zag Darren op de trap staan en nam diep adem "blijf je bent mij eten vanavond?" Vroeg ik hem terwijl hij zeer gefrustreerd leek.

Darren
Als ik Rosie's vraag hoor knik ik "ik rij" zei ik tegen haar. Terwijl ik er soms wel is vandoor ging naar Rosie om tot rust te komen. Of als ik iets aanders de andere kant van Rusland moest doen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/18/2017 07:30 PM

Sarah
Kort keek ik Rosie na om vervolgens te horen dat ze met Darren zou vertrekken. Ik beet op mijn lip en keek op als Levi weer de living in kwam gelopen. 'Waar is Rosie heen?' vroeg hij. 'Ze gaat naar huis. Darren brengt haar.'zei ik tegen hem en klopte op de bank naast me. 'Wat gebeurde er nou net? Ik hoorde het tot in de eetzaal.' vroeg ik.

Levi
Wanneer ik in de living kwam keek ik fronsend naa Sarah. Zuchtend ging ik naast haar zitten. 'Niks, Darren flipte even uit. No big deal.' zei ik en keek naar mijn handen. 'Hij noemde je bastaard Lev. Er zit hem iets dwars en dat weet jij ook. Jullie maken nooit ruzie.' zei ze. Ze had een punt. Darren en ik zijn heel close. Maar na net wist ik niet of hij altijd wel de waarheid had gesproken hoe hij zich erover voelt.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/18/2017 07:36 PM

Rosie
We zaten aan tafel terwijl ik tegenover Darren zat en mijn vader helemaal aan het einde." Dus hoe gaat het ermee Darren?" Vroeg mijn vader een beetje stoned terwijl ik me schaamde." Goed hoor" zei Darren terwijl hij een hap nam van zijn beefstuk." Kan ik vanavond blijven slapen?" Vroeg hij nog terwijl ik knikte "weet je zeker dat je Levi achter laat met Sarah?" Vroeg ik.

Darren
"Ja ze zoeken het maar uit." Zei ik mompelend terwijl het eten hier veel lekkerder was. Ik miste alleen maar nog tante Violet's aanwezigheid zins ze er niet meer was.. was het hier erg veranderd en dan had ik het vooral over haar vader. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/18/2017 07:56 PM

Sarah
Ik zuchtte en keek naar Levi. Hij was echt heel aantrekkelijk. Al mocht ik dat niet van hem denken. Aan de een of andere manier is hij toch familie. Of het nou bij bloed is of niet. Ik beet op mijn lip en schudde de gedachte weg. 'Misschien doet een lekkere snack je goed.' zei ik met een grijnsje. Levi lachte.

Levi
'Volgens mij heb jij anders wel al genoeg gehad.' zei ik en keek kort richting de keuken. 'Die arme meid staat daar met een lap verband bij haar nek.' grinnikte ik. 'Is dat niet waar ze goed voor zijn? Voor ons werken en ons voeden. Als we ons buiten voeden in het wild vermoorden we mensen en vinden ze het ook niet goed.' zei Sarah. Ik grinnikte. 'Je bent gek jij.'

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/18/2017 08:11 PM

Rosie
We zaten bij mij op de kamer in mijn bed als kinderen sliepen we altijd met zijn drieën in bed ik in het midden. Levi en Darren naast me." Weet je zeker dat je er mee akkoord gaat dat Sarah nu met Levi alleen is Dar?" Vroeg ik terwijl hij zijn kaken opelkaar beet "natuurlijk!"

Darren
Zodra ik bij Rosie in bed lag praten we over van alles. Net een girltalk maar bij haar kon ik gewoon open zijn. Ze zou niks door vertellen aan Levi of Sarah "ze vind Levi toch leuker."  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/18/2017 08:48 PM

Sarah
'Kom op, laten we dan maar een normale snack nemen. Het ruikt in iedergeval al lekker.' zei ik en niet veel later kwam hun meest Loyale knecht Jarvis ons al halen voor het eten. Ik kwam overeind en nam Levi zijn hand vast om hem mee te trekken naar het eten. Bij de eetzaal ging ik aan tafel zitten en keek naar Levi die tegenover me zat.

Levi
Ik schudde grinnikend mijn hoofd en liep met haar mee naar de eetkamer. Wanneer ik was gaan zitten had ik mijn telefoon gepakt en stuurde ik een sms naar Rosie. - Is Darren een beetje oké? -  stond erin. Ik wou gewoon weten of hij er niet doorheen zat nu. Dat hij gewoon zichzelf was.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/18/2017 08:52 PM

Rosie
Als hij zo reageerd merk ik dat hij er mee zat. Ik nam diep adem na 10 minuten stilte had hij de deken over zich heen getrokken en was hij gaan slapen. Ik glimlachte zwak en keek op mijn telefoon  -Jawel hij slaapt nu morgen zal hij vast de oude zijn :)- stuurde ik naar levi.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum