ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  29  |  30  |  31  |  32  |  33  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 08/01/2017 08:33 PM

Sarah
Ik beet op mijn lip terwijl ik het harde bureau onder me voelde. Ik sloeg mijn benen om zijn heupen terwijl ik een kreuntje liet gaan wanneer zijn vinger, na dat ik ze met mijn speeksel had bevochtigd, over mijn lichaam naar beneden gleden. Alles ontglipte aan mijn gedachtes. Zo ook hoe fout dit eigenlijk was. Ik voelde zijn vingers perfect werk leveren en kreunde terwijl ik zijn mond zuigzoenen voelde maken. Mijn nagels zette ik tussen zijn schouderbladen terwijl ik krassen maakte van genot op zijn rug.

Levi
Ik keek haar na de badkamer in en grijnsde. 'Dus Roy is gewoon een jongen waarmee je gaat grieken? Niet de jongen waarmee je dagelijks seks hebt om dezelfde reden dat je aan de drank bent gegaan?' zei ik richting de badkamer. Wanneer mijn Duivel een beetje actief was, was het uitermate makkelijk om in iemand hoofd te kruipen. Al zeker bij iemand met een zwakte. Zoals drugs en alcohol verslaafden, zieke mensen etc. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 08/01/2017 08:46 PM

Sarah
"Wat had jij geen behoeftes toen je met die zwarte schaap was?" Zei ik terwijl ik zijn  spelletje door had. Ik draaide de kraan open en liet mijn kastanje bruine haren over mijn rug glijden.

Darren 
Als ik haar alleen maar natter voel worden. Stop ik met plezieren en laat ik me zakken op mijn bureau stoel ik schoor aan. En nam haar heupen vast terwijl ik een zuigzoen op haar lies plaatste om haar te teasen.  

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 08/01/2017 08:56 PM

Sarah
Ik kreunde en streelde door zijn haar. Wanneer hij stopte keek ik kort op maar zag al wat hij ging doen. Ik holde mijn rug en krulde mijn tenen wanneer hij me teased. 'Darren.' kreunde ik hees en greep kort in zijn haar.

Levi
Ik beet op mijn lip en grinnikte. 'Ja, maar ik was verloofd. Das anders dan met een random jongen.' zei ik tegen haar en klapte mijn laptop dicht. Ik liep richting de badkamer waarvan de deur op een kier stond. Ik leunde naast de deur tegen de muur en keek naar de andere kant van de kamer. 'Vind je hem leuk?' vroeg ik en sloeg mijn armen over elkaar.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 08/01/2017 09:05 PM

Rosie
"Nee.. ik vind iemand anders leuk." Zei ik terwijl ik mijn haren waste "maar die gene brak mijn hart 2 keer zelfs zonder dat hij het door heeft." Terwijl ik het over hem had.

Darren
Mijn mond legde ik tegen haar vriendin terwijl ik begon aan mijn tongskills. Mijn handen gleden naar haar borsten die ik fijn kneep terwijl ik gewend raakte aan de smaak.  

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 08/01/2017 09:08 PM

Sarah
De eerste aanraking van zijn tong met mijn gevoelige vriendin zorgde al meteen voor een luide kreun. Ik greep aan de rand van het bureau van genot en legde mijn benen wat beter om hem heen. Niemand die me zo kon pleasen als hij dat kon.

Levi
Ik beet op mijn lip en wist wel dat ze het over mij had. 'Sorry.' zei ik en liep met mijn kaken op elkaar gebeten naar de bank waar ik op plofte. Als Rosie er niet was geweest had ik me nu dus een glas bourbon gepakt, maar goed. Ik ben solidair.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 08/01/2017 09:17 PM

Rosie 
Als hij dat zegt slik ik kort. Ik draaide de kraan dicht. En deed een badjas aan terwijl ik mijn haar in een knot deed. Ik kwam de badkamer uit "still dont know if he ever Will love me." Zei ik zuchtend terwijl ik naar de koelkast liep en een cola blikje nam.

Darren
Ik ging steeds sneller en raakte verslaafd aan de smaak. Ik zoog kort aan haar genotsknobbel om haar dichter naar haar orgasme te brengen en keek haar met rode ogen aan. Ogen die verlangens hadden. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 08/01/2017 09:29 PM

Sarah
Wanneer hij het tempo opvoerde werd mijn ademhaling minder gecontrolleerd en mijn kreunen werden luider. Na een tijdje kon ik het ook niet meer aan en kwam in een enorm orgasme klaar op zijn tong. Ik greep in zijn haar en hijgde uit.

Levi
'Hij is een idioot dat hij het niet door heeft gehad dat hij je hart brak.' zei ik terwijl ik naar de tv bleef staren die ik aanzette. Ik zapte maar wat van zender naar zender. Alleen franse zenders natuurlijk. Wat wil je anders in Frankrijk.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 08/01/2017 09:40 PM

Darren
Ik likte alles schoon en keek haar grijnzend aan. Ik trok haar overeind en kuste haar lippen kort terwijl ik haar ruig omdraaide op mijn bureau en haar aan haar heupen richting mijn vriend trok. Ik maakte mijn vriend nog even nat met haar geil en glee in haar terwijl ik haar bil neersloeg.

Rosie
"Ik moest zeggen van ene Levi dat je een idioot bent." Zei ik ineens met waterige ogen terwijl ik 1 traan liet gaan maar nog steeds naar de koelkast keek. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 08/01/2017 09:48 PM

Sarah
Ik beet verleidelijk op mijn lip wanneer hij me van het bureau trekt. Ik speelde met zijn lippen en voor ik het wist stond ik tegen zijn bureau aan. Ik haalde een hand door mijn haar dat nu al warrig zat en voelde hem niet veel later in me glijden waardoor ik diep in ademde. Als ik dan ook zijn hand hard op mijn bil voelde komen kreunde ik hard. 'Harder Darren.' kreunde ik.

Levi
Ik beet op mijn lip en keek op naar Roos en zag haar tranen. Ik kwam overeind en ging voorzichtig naast haar zitten. Ik nam haar tegen me aan en legde haar hoofd tegen mijn borstkas. 'Het spijt me. Ik was echt dom.' zei ik en drukte een kus in haar haar terwijl mijn duim haar traan weg veegt.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 08/01/2017 10:18 PM

Darren
Als ze dat zegt ga ik harder en dieper. Ik had haar nog nooit zo gehoord. Ik nam haar haren vast en trok er hard aan terwijl ik bleef door gaan met petsen geven." My Queen" gromde ik met rode ogen.

Rosie
Als hij me tegen zich aan neemt schrik ik in de eerste instantie. Maar ik voelde me verzwakt en keek hem aan "do you love me?" Vroeg ik zacht. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  29  |  30  |  31  |  32  |  33  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum