ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  30  |  31  |  32  |  33  |  34  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 08/01/2017 10:44 PM

Sarah
Mijn hoofd lag in mijn nek aangezien Darren aan mijn haar trok. De prikkelingen op mijn billen en mijn hoofd liet een sensatie door me heen gaan. Ik riep hard zijn naam uit terwijl hij me hard nam. 'Oh my g...' kreunde ik en voelde hoe hard mijn ademhaling het dak uitging.

Levi
'Why do you think I'm here?' zei ik tegen haar en glimlachte zwakjes. Ik streelde langs haar wang. Het zou alleen maar ellende hebben opgeleverd als ik vorig jaar naast mijn verloving met Sarah een relatie zou hebben met Rosie.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 08/01/2017 11:09 PM

Darren
Met nog een laatste stoot kwam ik in haar klaar maar ik ging toch door om haar te laten komen. Mijn bureau begon al te kraken terwijl ik de adrenaline door me heen voelde stromen dit was pas goeie seks.

Rosie
Ik plaatste mijn lippen zachtjes op de zijne terwijl het dit keer intens was met passie. Ik was zwak als het om hem ging. Ik plaatste mijn handen op zijn schouders en kwam terecht op zijn schoot. We mochten misschien wel familie zijn maar we gaven er echt niks om behalve om elkaar.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 08/01/2017 11:14 PM

Sarah
Wanneer ik zijn goedje in me voelde komen haalde ik diep adem en voelde mijn hoogtepunt komen. Ik kreunde zijn naam op het hardst uit en hijgde van alle inspanning. Het had nog nooit zo waanzinnig gevoeld. Al zeker niet met Darren aangezien het normaal nooit uit vrije wil was.

Levi
Wanneer ik haar lippen voelde schrok ik even, maar herpakte me al snel. Teder zoende ik met haar mee terwijl mijn handen verplaatsen naar haar wangen. Wanneer ze op mijn schoot zit verplaatst mijn rechterhand al snel naar haar billen waar ik hem liet rusten terwijl mijn tong langs haar lippen likte om toestemming te vragen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 08/01/2017 11:28 PM

Darren
Hijgend zakte ik weer terug in mijn bureau stoel. Terwijl ik naar Sarah keek die midden op mijn bureau lag.'' En toch blijf je me verbazen'' zei ik hijgend terwijl ik mijn broek omhoog hees en mijn bloesknopen dicht knoopte. Ik zette mijn stropdas weer goed en sloeg nog 1 keer op haar bil ''i will make you crazy in love with hell.'' Zei ik duivels terwijl ik een joint opstak.

Rosie
Als hij om toestemming vraagt laat ik hem binnen en voel ik zijn tong dansen met de mijne. Vroeger kon hij niet eens tongen maar nu leek hij wel een pro. Ik liet zijn lippen kort los en keek hem aan in zijn ogen ''i want you.'' Zei ik zacht tegen hem terwijl ik mijn rechterhand door zijn haren liet glijden.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 08/01/2017 11:33 PM

Sarah
Ik kwam langzaam overeind en zocht mijn kleren bij elkaar. Ik haalde een hand door mijn verwarde haar en keek naar hem. 'Zolang je me maar nooit meer alleen laat. I think I'm already in love.' zei ik nog en liep zijn kantoor uit met een grijnsje waarna ik richting mijn eigen slaapkamer liep. Ik beet op mijn lip. Ik wou meer. Dit zou sowieso niet het laatste zijn.

Levi
Wanneer ze dat zegt glimlachte ik en drukte mijn lippen terug tegen de hare waarna ik haar optil en zacht op de bank neerlegde. Ik streelde langs haar lichaam en trok vervolgens mijn shirt over mijn hoofd. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 08/01/2017 11:52 PM

Darren
Ik stikte bijna in mijn hijs bij het horen van dat en keek haar grijnzend na. A king from hell needs a evil Queen. Ik kwam overeind en liep mijn kantoor uit richting mijn kamer voor een bad. Of was het nu ook zo dat ik en Sarah samen moesten slapen.

Rosie
Ik keek met een gloed in mijn ogen hoe hij zich ontdeed van zijn shirt. Mijn vingers streelde kort over zijn abs. Terwijl ik mijn badjas had los gewikkeld. Nu wilde ik hem alleen meer.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 08/02/2017 09:40 PM

Sarah,
Ik haalde diep adem en plofte op het bed. Met een zuchtje staarde ik naar het plafond. Misschien was dit nog niet zo een erge positie. Ik nam mijn telefoon erbij en opende de groepsapp tussen Jeremy, Claire en mij. - Alles ok?- had Claire gestuurd. -Alles helemaal prima.- stuurde ik terug met een grijnsje en een blije smiley. Ze moesten eens weten wat zonet was gebeurd. Jeremy zou me voor gek verklaren.

Levi
Kort bekeek ik haar lichaam en schoof de badjas nog verder van haar af. Mijn lippen drukten kusjes in haar hals waarna deze afgleed naar beneden en stopte bij haar borsten. Terwijl de rechterhand haar llinkerborst onderhanden nam was mijn mond druk bezig om haar andere tepel te plezieren.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 08/02/2017 09:52 PM

Darren
Ik schonk mezelf wat wijn in en ging in bed liggen. Mijn gedachtes vlogen even terug naar wat er net was gebeurt. Eigenlijk klopte het totaal niet ik die Sarah neuk en dan was het ook nog is vrijwillig.
Het beeld dat ik haar ass volop neersloeg op mijn bureau bleef nog in mijn gedachtes hangen. En ik hoe haar bevredigde met mijn mond al kon ik wel zeggen dat ze heerlijk smaakte. Nee dit klopte niet. 

Rosie
Ik voelde mijn tepels priemen en kreunde zacht. Ik liet hem me helemaal onder handen nemen. Was ik dom bezig? Dat vroeg jezelf dan af na alles wat hij had geflikt met Sarah. He broke my heart twice and i still love him.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 08/02/2017 09:57 PM

Sarah
Ik kwam overeind en trok snel iets makkelijks aan. Ik had honger. Vampier honger. In een strakke zwarte sportlegging en een strakke top liep ik door het kasteel heen naar buiten. Ik liep al snel door het bos richting het dorpje dichtbij en liep een bar in waar ik aan de bar ging zitten. Ik observeerde de mensen hier en probeerde mijn prooi te kiezen.

Levi
Wanneer ze begon te kreunden stimuleerde me dat om door te gaan. Mijn hand liet ik afglijden naar haar vriendin. Mijn ring en middelvinger liet ik in haar glijden waarna mijn duim haar clit begon te stimulieren. Mijn mond ging terug naar haar hals waar het zuigzoenen drukte op elk stukje huid.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 08/02/2017 10:17 PM

Rosie
Als hij zijn vingers begint te gebruiken probeer ik mijn kreunen in te houden. Mijn handen gleden over zijn rug. Terwijl ik mijn benen iets wijder deed om hem te voelen. Levi was echt lekker al zeg ik het zelf van hem kon je gewoon geen genoeg krijgen. Mijn tante had 2  geweldige en knappe jongens opgevoed ze leken dan niet op elkaar maar ze hadden wel iets waar aan je gewoon gelijk kon zien dat ze related zijn hun glimlach. 

Darren
Ik belde Sarah op en kon al ruiken dat ze uit het kasteel was geglipt. Als ik er was.. werd ze ineens een troublemaker. Maar we moesten imuum blijven vanwege het volk eerst moesten we trouwen en darma konden we doen wat we willen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  30  |  31  |  32  |  33  |  34  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum