ORPG// Love against Law feat. walkingdead
First Page | « | 1 ... 31 | 32 | 33 | 34 | 35 ... 48 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead
from LostSouls on 08/02/2017 10:31 PMSarah
Ik zuchtte kort wanneer mijn telefoon ging. Ik zag dat het Darren was en grijnsde. 'Kun je nu al geen genoeg meer van me krijgen?' vroeg ik met een grijnsje terwijl ik mijn ogen legde op een jongen die pool speelde met zijn vrienden. Hij zag er wel sappig uit. Kort likte ik langs mijn lippen en werden mijn ogen rood.
Levi
Na een tijdje wou mijn tong meer. Ik liet mijn tong van haar hals, tussen haar borsten, over haar buik zo naar haar vriendin glijden. Voor even haalde ik mijn vingers uit haar en likte met mijn tong over haar vriendin om vervolgens haar gevoelige plekje op te zoeken. Na een tijdje betrok ik ook mijn vingers weer erbij en keek grijnzend naar haar genietende gezicht.
from walkingdead on 08/02/2017 10:39 PMDarren
"Kom naar huis." Zei ik simpel "vandaag kan er geen bloed aan je handen zitten ik heb genoeg voor je in de kerker als je echt bloeddorst heb." Zei ik tegen haar terwijl ik een nipje nam van mijn wijnglas.
Rosie
Ik kreunde het uit en keek naar hem zijn gezicht stond speelser dan ooit. Terwijl ik greep naar zijn haar "omg Levi" zei ik verlekkerd en grijnzend. Ik voelde mijn orgasme al aanstalte maken door zijn geweldige tong.
from LostSouls on 08/02/2017 10:55 PMSarah
'Pret bederver.' zei ik tegen hem en zuchtte. 'Ook geen klein nipje?' vroeg ik door de telefoon met een pruillipje. 'Je kerker zit vol met miserabele mensen. Mensen die genieten van het leven zijn lekkerder en leuker om te teisteren.' zei ik tegen hem en bekeek de jongens bij de pooltafel.
Levi
Ik grijnsde breed en probeerde haar meest intense orgasme ooit op te wekken. Ik focuste me op haar genotsknobbel. Ik wilde haar horen schreeuwen van genot voordat ik haar beloonde door haar te neuken.
from walkingdead on 08/02/2017 11:14 PMDarren
"Dat is nou juist zo leuk ze zijn al miserabel maar we kunnen het nog miserabeler maken als jij dat wilt Sarahtje." Zei ik verleidelijk terwijl ik haar probeerde te lokken.
Rosie
Ik kreunde het uit en trik zachtjes aan zijn haar terwijl ik volop klaar kwam op zijn tong. Mijn lichaam voelde warm aan terwijl het net leek alsof alle stress er uit was gegooit door zijn geweldig spel in oraal seks." Ik neem aan dat je me nu gaat neuken?" Vroeg ik hijgend en speels terwijl ik overeind ging zitten en hem kuste.
from LostSouls on 08/02/2017 11:22 PMSarah
Ik rolde mijn ogen. 'Fine.' zei ik zuchtend en stond op. Ik hing de telefoon op en liep terug richting het kasteel. Wanneer ik eenmaal daar ben liep ik binnen en zag hem al in de living staan. 'Waarom mag ik geen lol hebben met lekkere hapjes die nog weg kunnen rennen. Het leukste is de jacht.' pruilde ik naar hem en nam zijn wijnglas over.
Levi
Ik grijnsde breed en likte alles schoon wanneer ze klaar kwam. 'Goed geraden.' zei ik en tilde haar op. Ik zette haar neer op de eettafel en schoof mijn vriend bij haar naar binnen waarna ik begon te stoten.
from walkingdead on 08/02/2017 11:37 PMDarren
"Omdat ik dat zeg je weet nog niet als een pro te jagen." Zei ik tegen haar terwijl ik mijn armen oveelkaar sloeg." Dus daarom gaan we je humanity helemaal uit zetten" Ik keek op naar Jarvis en gaf hem een knik hij liet 1 vrouw en een kind van 13 geketend de zaal binnen. Terwijl ze allebei jankte "please dont kill me." Smeekte de vrouw terwijl ze niks gaf om het kind dat doodsbang in mijn ogen keek. Ik bracht mijn lippen naar Sarah's oor "the kid of The mom?" Vroeg ik zacht in haar oor." They commited both a sin" zei ik tegen Sarah "alleen moet je weten welke erger is." "Hij doden zijn eigen broer expres!" Riep de vrouw uit terwijl het kind geen beweging meer gaf "hij moet gestraft worden!" Zei ze dramatische "choose careful my lady." Zei ik tegen haar.
Rosie
Als ik hem in me voel kreun ik de daken er van af." I fucking love you" zei ik genietend terwijl hij me precies wist te pleasen. Mijn handen grepen naar zijn schouders terwijl ik genoot van elke move die hij maakte.
from LostSouls on 08/02/2017 11:59 PMSarah
Ik keek op en beet op mijn lip. De vrouw smeekte en smeekte om niet vermoord te worden. Het kind hield zich stil. Ik bekeek ze beide. Binnen no time had ik mijn tanden in de vrouw haar nek gezet. Je bent echt de slechtste moeder ter wereld als je je kind laat vermoorden om je eigen hachje te redden. Ik dronk zoveel dat ze levenloos in mijn armen hing. Ik beet zo hard dat ik haar kop er zowat afrukte en gooide dat op de grond. Met mijn grote rode ogen keek ik naar de kleine jongen die vol met angst naar me keek.
Levi
Ik gromde diep en luisterde naar haar gekreun wat me alleen maar geiler maakte. Ik begon harder te pompen en hield mijn grip bij haar heupen waar ik in kneep.
from walkingdead on 08/04/2017 09:23 AMRosie
Even later lagen we naakt tegen elkaar aangeplakt bij de haard. Met nog een deken over ons heen. Ik maakte een zuigzoen in Levi's nek en nam diep adem "je kan het nogsteeds." Zei ik zacht tegen hem terwijl ik hem aankeek en wat dichter tegen hem aan ging liggen.
Darren
Ik knikte naar Jarvis dat hij de jongen van zijn boeien mocht los maken." Kom is hier son" zei ik tegen hem terwijl hij luisterde "yes heer Darren?" Vroeg hij emotieloos terwijl ik grijnsde en mijn Lincoln teken activeerde het was een tijdje terug dat ik iemand in een duivel had veranderd maar vandaag was de dag. Langzaam kreeg de jongen mijn embleem op zijn hand "vanaf nu heet jij Dylan de oude jou is dood." Ik kwam overeind en keek naar de vrouw "ik zal een prachtkind voor je maken." Zei ik zacht terwijl ik op Sarah afliep en mijn lippen naar haar oor bracht "voor even dacht ik dat je voor de jongen zou gaan." Zei ik met een glimlachje ik zette mijn hand op haar bil en kneep daar stevig in "Jarvis neem het kind mee naar de andere."
from LostSouls on 08/04/2017 11:31 PMSarah
Fronsend keek ik naar Darren wanneer hij de jongen naar zich toe riep. Als zijn familie embleem op het lichaam van de jongen verscheen fronste ik. Ik wist niet dat hij dat kon. Als hij me zegt dat hij dacht dat ik de jongen zou doden schudde ik mijn hoofd. 'Die vrouw was vreselijk irritant.' zei ik en veegde langs mijn mondhoeken.
Levi
'Het is net als fietsen. Je verleert het niet.' zei ik met een grijnsje en drukte een kus in haar haar. 'I missed you.' zei ik tegen haar en streelde met mijn vingertoppen over haar arm.
from walkingdead on 08/05/2017 12:11 AMRosie
Als hij dat zegt bloos ik. Als hij er was verdween die arrogante bitch en nam mijn schattige kant plaats." Jij weet ook altijd tegen mijn hart te praten" zei ik mompelend terwijl die vreselijk snel klopte." Maar nu heb ik die verdomde sleutels" zei ik grijnzend terwijl ik die vanachter tevoorschijn haalde en naakt naar de alcohol kast holde.
Darren
"Daar geef ik je gelijk in." Zei ik duivels terwijl ik deze kant van haar spontaan wou neuken maar ik hield me in." Dit is nog niet eens de ergste opdracht die je van me gaat krijgen." Zei ik terwijl ik mijn handen op haar heupen legde en mijn lippen naar haar oor bracht "je wilt toch perfect voor mij zijn of niet soms?"