ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  32  |  33  |  34  |  35  |  36  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 08/08/2017 12:37 PM

Levi
Als ze overeind kwam en de sleutel had gejat stond ik op en rende op vampier snelheid op haar af. Aan haar middel trok ik haar weg van de keuken. 'Dat gaan wij dus mooi niet doen.' zei ik tegen haar terwijl ik in een snelle reflex de sleutel van haar afnam. Ik liep ermee naar de slaapkamer en verstopte hem op een plek waar ik wist dat ze hem niet zou vinden.

Sarah
Een elektrische siddering ging door mijn lichaam wanneer zijn handen mijn heupen aanraakte. Ik keek hem recht in zijn ogen aan. Het werkte bijna hypnotiserend. Ik knikte en een grijnsje ontstond op mijn mond. 'Are we going to have fun?' vroeg ik. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 08/08/2017 02:13 PM

Rosie
"Levi!" Zei ik smekend "niet eens 1 glaasje wijn?" Ik nam diep adem en besloot dan maar te gaan douchen. Mijn lichaam was vandaag wel heel erg verwend door Levi. Ik draaide de kraan open en keek in de spiegel Rosie Lincoln Martyr erfgenaam van Rusland en Frankrijk.

Darren
"We are sweetheart" mijn handen namen haar gezicht vast. Such a pretty face." Maar eerst moet ik alles weten wat Levi met je het afgelopen jaar heeft gedaan" zei ik giftig om alles wat ze van Levi herinnerd er uit te schoppen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 08/08/2017 02:24 PM

Levi
'Nee, want 1 glas wijn word al snel 2 glazen en 2 glazen worden al snel glazen whiskey.'zei ik tegen haar en liep haar achterna de badkamer in. Ik trok haar tegen me aan en drukte een kus op haar lippen. 'It's for your own good.' zei ik en haalde een hand door haar haar waarna ik haar voorkroop en onder de douche ging staan.

Sarah
Fronsend keek ik hem aan. 'Waarom?' vroeg ik. Als hij echt gevoelens voor me had wil je toch niet horen hoe iemand anders bij je is geweest? Ik zuchtte en keek hem aan. 'Oké dan.' zei ik uiteindelijk en beet op mijn lip.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 08/08/2017 03:32 PM

Darren
Als ze vraagt waarom werd mijn blik geërgerd maar als ze toch instemd glimlach ik breed. Ik nam haar hand vast en nam haar mee naar Diner "laten weten beginnen bij het pnut waar je nog gevoelens voor hem had."

Rosie
"Oké" zei ik piekerend terwijl het water over ons heen stroomde. En ik wat zeep pakte ik smeerde Levi's sixpack in en grijnsde breed." Ik moet je natuurlijk wel onderhouden hè want je bent van mij.. Levitje" fluisterde ik geil in zijn oor terwijl ik me afvroeg of hij zich vroeger nog herrinerde.
-
Zullen wel vanaf hier doen dat ze 13 tussen 15 zijn een beetje historie. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 08/08/2017 04:36 PM

Sarah
'Echt houden van?' vroeg ik lipbijtend. Dat is wel heel lang terug. 'Ik was 15...' zei ik tegen hem en dacht even terug aan toen.

Sarah 
Ik liep door de tuinen van de Bonasis mansion en bleef even zitten bij het meertje. Er dreven blaadjes van de bloesembomen over het water wat me deed glimlachen. Achter me hoorde ik voetstappen waarna ik merk dat Levi naast me kwam zitten. 'Wat ben je aan het doen?' vroeg hij. Ik glimlachte zwakjes naar hem. 'Even weg van die madness.' zei ik tegen hem. 'Je familie is nog al... overweldigend.' zei ik en beet op mijn lip terwijl ik Levi van top tot teen bekeek.

Levi
'Vertel mij wat.' zei ik zuchtend. Ze waren nu al bezig met onze toekomst te voorspellen. Vooral die van Darren. Ik was het er niet mee eens. Darren moest een kind kunnen zijn.  Ik zuchtte en keek naar Sarah. 'Laten we maar zeggen dat hoe langer en vaker je hier bent je eraan went.' zei ik en haalde wat bloesem uit haar haar.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 08/08/2017 04:57 PM

Rosie
Arrogant liep ik over de hallen mijn haren waren in perfecte pijpenkrullen gedraait. En ik droeg een witte jurk en een kroontje. Het mooiste meisje van Rusland was ik natuurlijk Rosie Lincoln Martyr. Ik werd de troonzaal ingelijd met mijn  trotse ouders achter me. En mijn oom en tante al met een vrolijke Darren stonden te wachten "nichtje!" Riep Darren uit "neefje!" We sprongen elkaar in de armen. Terwijl onze ouders al begonnen te praten "ga maar spelen Dar en Ro maar niet alleen naar buiten dan moet Jarvis mee!" Zei ome Seth nog terwijl we braaf knikte. We keken onze ouders na en konden opgelucht adem nemen "dus waar is die.. ik bedoel Levi." "Weet niet mijn grote broer gaat trouwens naar nicht academy." Zei Darren trots met zijn handen op zijn heupen je kon echt niet geloven wat voor fan Darren was van Levi hij keek op tegen zijn broer. En dat was mooi om te zien. Al behandelde ik Levi heel anders." Ha- ik zie je bij het dineren Dar" ik liep weg richting mijn kamer die ik hier had. 

Darren
Ik keek Rosie fronsend na en was nog helemaal niet klaar over mijn broer. Ik nam diep adem en moest Sarah zoeken. Ik zette dat rot buisje iets beter in mijn neus. En holde het kasteel door ik kwam aan in de tuinen en zag Levi met Sarah zitten. Ik fronste en zag dat hij wat bloesems uit haar haten haalde. Ik beet mijn kaken opelkaar en liep op ze af "hey Sarah kom je spelen?" Vroeg ik "en oja Rosie is er."

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 08/08/2017 05:13 PM

Sarah
Lichtjes bloosde ik wanneer Levi bloesem uit mijn haren haalde. Als ik een stem hoor keek ik op en zag dat het Darren was. Klein glimlachte ik naar hem. 'Tuurlijk.' zei ik tegen hem. Al had ik totaal geen bezwaar met Levi die met mijn haar frunnikte. Zodra Darren vermelde dat Rosie er was stond hij meteen op. 'Veel plezier.' zei hij waarna hij nog kort door het haar van Darren ging en vervolgens naar binnen liep.

Levi
Als Darren opeens naast ons stond glimlachte ik naar hem. Bij het woord Rosie was ik al verkocht. Ik kwam overeind. 'Veel plezier.' zei ik tegen ze en schudde speels het haar van Darren door elkaar. Ik liep terug naar de mansion waar ik elke kamer doorzocht op zoek naar Rosie. Uiteindelijk maakte ik haar kamer deur open en zag haar staan. 'Welkom terug, Prinses Rosie.' Zei ik grijnzend met een korte buiging.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 08/08/2017 05:29 PM

Rosie
Ik kwam verveelt overeind  bij het horen van Levi. En nam zijn kin vast "je bent nog steeds mijn hondje?" Vroeg ik met een lachje. Ik schopte mijn hakjes uit en stak mijn voet naar hem uit." Je weet wat je te doen staat" zei ik duivels Levi was van mij. Mijn speeltje. Het was mijn buurt om de dominante te zijn.

Darren
Ik keek Levi doordacht na en focuste me toen op Sarah." Vermaak je hier?" Vroeg ik vriendelijk terwijl we naar mijn kamer liepen. Sarah werd mijn verloofde en daar was ik helemaal tevreden me. Ik was al verliefd zins de dag dat ik haar zag. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 08/08/2017 06:45 PM

Sarah
Ik glimlachte en kwam overeind terwijl ik met Darren naar zijn kamer liep. Ik knikte. 'Ik heb het hier altijd naar mijn zin.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. Ik beet op mijn lip en liep zijn kamer binnen waarna ik op zijn bed ging zitten. 'Wat wil je spelen?' vroeg ik hem en keek zijn kamer rond.

Levi
Als ik binnen kom was ze al meteen in de mood. Ik ging op mijn knieën en nam haar voet vast. Ik drukte er tedere kusjes op en keek ondertussen naar Rosie.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 08/08/2017 07:23 PM

Darren
Ik was blij om te horen dat ze het naar haar zin had. En ging naast haar zitten "wat dacht je van geheimpjes uitwisselen?" Natuurlijk wist ik dat Sarah nog niet wist van de verloving. Ik  had afgeluisterd.

Rosie
Ik keek hem verveelt aan en snoof wat lucht naar binnen. Ik school mijn grootste teen in zijn mond terwijl ik mijn jurk over mijn hoofd trok. Ooit een meisje ontmoet die dominant is? Ik leek misschien wel op het liefste meisje van heel de wereld maar ik had ook zeker een duistere kant. Ik hield ervan als Levi me aanbad dan voelde ik me als een echte koningin." Dus vertel me wat over dat geval dat waarschijnlijk met 1 van jullie een kind gaat baren" zei ik tegen Levi  terwijl ik toekeek hoe hij mijn voet behandelde.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  32  |  33  |  34  |  35  |  36  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum