ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  33  |  34  |  35  |  36  |  37  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 08/08/2017 07:54 PM

Levi
Ik fronste als ze over Sarah begint. Ik keek naar haar. 'Dat geval heeft een naam, Ze is van een Grammery bloodline en ze is heel aardig. Anders dan haar hele familie.' zei ik waarna ik haar voet los liet en langs haar been streelde.

Sarah
'Oké, vertel mij dan eens een geheimpje.' zei ik tegen hem met een glimlachje en haalde een hand door mijn gitszwarte haar. Ik kon het goed vinden met Darren. Hij was een leuke knul. Natuurlijk kon ik niet voorspellen hoe hij later zou zijn, maar ik ben blij dat hij mijn neefje is.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 08/08/2017 09:10 PM

Darren
"Hmmm" Ik bracht mijn lippen naar haar oor "ik vind je heel mooi." Zei ik zacht in haar oor terwijl ik niet zeker wist of ik haar moest vertellen dat ik er leuk vond.

Rosie
Ik glimlachte duivels en trok mijn been terug." Wil je met haar trouwen?" Vroeg ik verveelt terwijl ik overeind kwam en in mijn lingerie naar het balkon liep." Ik zie ons Lincolns echt niet met die bloedzuigers.." ik keek uit over de tuin en dacht aan Darren die nog steeds met een buisje liep en het puurste hart van de familie heeft. Maar Levi was meer gemaakt voor de troon ik beet mijn kaken opelkaar en moest goed nadenken over een plan. Ik ging mijn Leci niet geven aan die bloedzuigeres. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 08/08/2017 09:22 PM

Levi
Ik kwam overeind. 'Vergeet je niet dat wij net zo goed bloedzuigers zijn als haar?' vroeg ik haar en zuchtte. 'Ik ben helemaal niet bezig met wie ik ga trouwen en wie niet.' zei ik tegen haar en liep naar het balkon waar ik mijn armen om haar heen sloeg. 'Ben nou maar niet jaloers jij.' zei ik en drukte een kus in haar hals.

Sarah
Ik glimlachte. 'Je bent heel aardig Darren.' zei ik tegen hem en ging door mijn haar. Ik beet op mijn lip. 'Ik blijf nog een paar daagjes hier.' zei ik tegen Darren en glimlachte.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 08/08/2017 09:42 PM

Rosie
"Ja maar dat komt omdat we duivels zijn." Zei ik mompelend ik sloeg zijn armen weg en liep terug om mijn jurk aan te trekken." Ik wil haar ontmoeten" ik sloeg mijn haar arogant over mijn schouders. En wilde niet dat 1 van mijn  neefjes met een dom wicht gingen trouwen.

Darren
Als ze alleen dat zegt kom ik overeind "wat is jou geheim?" Vroeg ik straight forward. Terwijl het bijna tijd was voor diner. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 08/08/2017 09:50 PM

Levi
Ik trok kort mijn wenkbrauwen op en rolde mijn ogen. 'Prima, ze is hier nog een paar dagen dus veel plezier.'zei ik tegen haar en liep haar kamer uit. Ik liep naar mijn eigen kamer en plofte daar op het bed waarna ik de tv aanzette.


Sarah
Wanneer hij dat vraagt dacht ik even na. 'Je mag dit echt niet doorvertellen. Dit moet ons geheimpje worden.'zei ik tegen hem en zuchtte kort. 'Ik vind je broer heel erg leuk.' zei ik tegen hem en beet kort op mijn lip. Ik wist niet of hij het zo zou begrijpen, maar dat was eigenlijk misschien ook maar beter.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 08/08/2017 10:17 PM

Darren
Als ze dat zegt verdwijnt mijn glimlach in 1 keer maar herpak ik mezelf." Ik zal het geheim houden" zei ik vrolijk terwijl ik overeind kwam "hij is natuurlijk ook van je leeftijd dus ik snap het wel.. het is zo diner tijd ik ga alvast." Zonder iets te zeggen liep ik de kamer uit eenmaal om de hoek van de gang barst ik in liefdes verdriet uit. Ik was nog tenslotte een jongetje van 12. Het is niet eerlijk Levi krijgt alle aandacht al vanaf kinds af aan.

Rosie
Met hem zou ik later wel afrekenen hij zou 1 van de heftigste nachten van zijn leven krijgen. Zodra ik was opgeladen. Ik horde zacht gesnik en zag Darren.. huilendt. Ik rende bezorgd op hem af "hey waarom huil je Darrie" ik nam hem voorzichtig tegen me aan terwijl hij fragiel was geworden door bloed te kort. Ik kon mijn neefje niet zo aanzien "ze vind me niet leuk." 
"Wie niet?"
"Sarah." Mijn mond ging langzaam open "dom wicht." Dacht ik in mezelf maar bij Darren kon ik niet gemeen doen." Het komt goed misschien vind ze je later wel leuk" zei ik hopend. "Dat gaat niet gebeuren want ze vind Levi leuk."
"Wie denkt ze wel niet dat ze is!" Dacht ik krenkend in mijn gedachtes "ze is te oud voor je Dat er zijn genoeg meisjes." Ik kwam overeind terwijl hij zijn tranen wegveegde en ik zijn brilletje voor hem schoonmaakte "ja dat is zo." Tijdens het diner zat ik tegenover Levi met naast zich de prinses "je hebt echt mooi haar Sarah." Loog ik terwijl Darren naast mij zat en net deed of er niets was gebeurt." En lippenstift waar heb je die gekocht?" De markt? Dacht ik bespottend 
 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 08/13/2017 02:01 PM

Sarah
Ik glimlachte en at van het vlees dat op mijn bord lag. Wanneer Rosie me complimentjes gaf glimlachte ik naar haar. 'Dankjewel, bij de sephora.'zei ik tegen haar en dronk van mijn beker bloed. Ik haalde diep adem en keek naar Darren. Ik glimlachte naar hem en haalde een hand door mijn haar.

Levi
Ik keek naar Rosie. Ik wist precies wat ze dacht van Sarah. Ook wist ik dat al het aardige gedrag wat ze nu vertoont naar Sarah dikke onzin is. Ik bemoeide me er verder maar niet mee. Ik wou hier volledig buiten staan.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 08/13/2017 02:28 PM

Rosie
Als onze ouders binnen komen staan we op en maken we een buiging "welkom ouders." Dat is hoe het horde we gingen weer zitten en waren na een tijdje klaar. Als Darren en Levi de tafel verlaten kom ik ook overeind ik ging achter Sarah staan en nam haar haren kort vast." Je hebt mooi haar" ik boog me voorover "als je  Levi ook maar met 1 vinger aanraakt knip ik al je lokken af." Zei ik giftig Ik glimlachte liefjes "misschien kunnen we is een keer samen naar de Salon dat lijkt me leuk." Zei ik grijnzend terwijl ik er alweer vandoor huppelde. 

Darren
Ik stond met Levi op de gang en kon het niet laten om te vragen wat hij van Sarah vind." Zou jij met Sarah willen trouwen?" Vroeg ik voorzichtig hij was een bastaard maar toch het kon ook ineens zijn dat hij de troon kreeg.. en Sarah aangezien mijn vader dat koninklijke niet sirieus nam en Levi als zijn zoon zag. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 08/13/2017 03:55 PM

Sarah
Wanneer oom en tante binnen komen stond ik op en maakte een korte buiging. Ik haalde een hand door mijn haar wanneer we weer gingen zitten. We waren al snel klaar met eten daarna. Als Rosie achter me komt staan fronste ik. Haar bedreiging deed me een beetje lachen. Ik keek haar na en rolde mijn ogen. Ik kwam overeind en liep naar de tuinen.

Levi
Ik keek naar Darren als hij me dat vraagt van Sarah en grinnikte. 'Hoe kom je hier nu opeens bij?' vroeg ik hem. 'Ze is een leuke meid, maar ik ben nog niet met trouwen bezig kleine.' zei ik.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 08/14/2017 12:17 PM

Rosie
Als ik Darren en Levi zie neem ik glimlachend Levi's arm vast "vind je het erg als ik Levi even leen Dar?" Vroeg ik glimlachend hij schudde zijn hoofd "doe je ding."  Als Darten eindelijk verdwijnt duw ik Levi een kamer binnen en sluit ik de deur achter me." Ik heb zin in je" zei ik tegen hem terwijl ik mijn jurk uittrok en in mijn lingerie op hem afliep ik kuste hem volop op zijn lippen en beet zacht op zijn onderlip.

Darren
Ik liep zuchtend naar me kamer en was blij dat Levi niet dacht aan trouwen. Morgen had ik weer school ik had geen zin in al die pestkoppen. Ik haten het om een duivel te zijn. Ik keek naar het mes die op mijn nachtkastje lach. Het werd tijd dat ik een paar nieuwe erbij zette ik legde het mes op mijn huid en begon met snijden. Het was een zilvere mes dus de littekens bleven wel nog even zitten. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  33  |  34  |  35  |  36  |  37  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum