ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  34  |  35  |  36  |  37  |  38  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 08/14/2017 01:33 PM

Levi
Wanneer ik een kast in gesleurd word grijnsde ik. Al snel voelde ik Rosie haar hebberige lippen tegen de mijne en zoende met haar mee. Ik trok mijn shirt uit en streelde langs haar lichaam. In mijn broek begon iets te stijgeren.

Sarah
Eenmaal in de tuin liep ik terug naar de bloesembomen. Ik voelde me hier het meeste thuis. Waarom wist ik niet. Het was hier gewoon mooi. Ik beet op mijn lip enn dacht aan Levi.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 08/14/2017 01:45 PM

Rosie
Ik werd naakt wakker in Levi's bed. Terwijl we over een uurtje school hadden ik trok gapend mijn uniform aan die ik toch van vorige week had laten liggen hier. We hadden gister een goed avondje gehad. Ik kroop bij hem in bed en duwde hem zachtjes wakker "Lev we hebben zo school."

Darren
Ik had me klaar gemaakt voor school terwijl mama mijn tas regelde dat hoefde de servants voor mij niets te doen.  Alleen mam wist hoe dat moest ik zat in de eetzaal terwijl Sarah, Levi en Rosie laat waren. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 08/15/2017 11:23 PM

Sarah
Zuchtend werd ik wakker. Ik was laat, maar ik had dan ook totaal geen zin om naar school te gaan. Ik haalde een hand door mijn haar en kwam overeind. Ik maakte me snel klaar en zorgde ervoor dat ik nog genoeg tijd zou hebben om snel iets van ontbijt naar binnen te duwen.

Levi
Grommend werd ik wakker. Wanneer ik in Rosie haar stralende gezicht kijk sloot ik weer grijnzend mijn ogen en rekte me uit. 'Kunnen we niet een dagje overslaan?' vroeg ik en draaide me op mijn zij om weer terug in slaap te vallen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 08/16/2017 07:03 PM

Rosie
"Als je wilt dat onze ouders ons vermoorden dan blijf gerust liggen." Zei ik met een grinnikje ik drukte een kus op Levi's wang en liep alvast de kamer uit naar beneden. Waar Darren al zat te eten ik schoof aan en nam een toast "goeiemorgen Dar goed geslapen?" Vroeg ik.

Darren
Als Rosie binnen komt kan ik de seks al van haar af ruiken "zo te zien jij wel." Ik wist het van Levi hij was geen maagd meer door Rosie ben wel jaloers maar zelf zou ik Sarah als voorkeur hebben. Ro is meer mijn zusje.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 08/27/2017 03:56 PM

Levi
Ik schudde mijn hoofd en kwam vermoeid overeind. Ik had totaal geen zin om naar school te gaan. Snel kwam ik overeind en ik maakte me maar klaar. Na ongeveer 10 minuutjes was ik klaar en liep ook ik naar beneden naar het ontbijt waar ik aan tafel ging zitten en wat opschepte. 'Goedemorgen kleintje.' zei ik tegen Darren met een glimlachje.

Sarah
uiteindelijk liep ik naar beneden. Zoals verwacht schoof ik als laatste aan. 'Goedemorgen.' mompelde ik moe en begon een croissant met jam te smeren.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 08/28/2017 01:20 PM

Rosie
Eenmaal op school  kwam ik Levi tegen ik zag hem natuurlijk omringd door meisjes en nog wat aanhangers. Ik nam diep adem en liep het gedoe arogant voorbij. Ik had zelf geen vrienden omdat ik te gemeen en egoïstische was.. begrijpelijk vrienden waren toch een pain in the ass.
 
Darren
Ik liep de kantine in terwijl alles normaal leek gewoon hetzelfde. De pestkoppen zaten in de hoek en rechts af van hun zat Levi met wat aanhangers en daar naast zat Sarah met haar vrienden. Ze was net een parel tussen iedereen. Ik zag Rosie zoals gewoonlijk op zich zelf en arogantot erbij zitten en rechts van jaar zaten Clay en Tom de enige vrienden die ik had. Ze waren dan ook echt outcast net als ik met mijn brilletje en bloed buis.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 08/28/2017 04:06 PM

Sarah
Ik glimlachte naar mijn vriendinnen die alle knappe jongens een cijfer gaven. 'Julian dan?' vroeg Sofia. Ik haalde mijn schouders op. 'zeventje. Meer ook niet.' zei ik tegen haar. Mijn oog lag alleen maar op Levi. Hij was nu te druk bezig met zijn vrienden om het überhaupt maar op te merken. Ik beet op mijn lip en keek naar mijn handen.

Levi
Ik haalde een hand door mijn haar en lachtte om de belachelijke opmerking van Ryan. 'Sukkel.' zei ik nog tegen hem en keek de kantine rond. Ik zag Rosie weer alleen zitten en schudde mijn hoofd. Ik haalde even diep adem. 'Ik ga wat eten halen om te vreten in de klas, gaan jullie mee?' vroeg ik terwijl ik van de tafel af sprong.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 08/28/2017 04:17 PM

Rosie
Mijn blik glee kort naar Sarah die gefocust was op Levi. Ik kwam overeind en beet mijn kaken opelkaar. Levi is mijn territorium. Ik liep de kantine uit en zat natuurlijk niet bij Levi in de klas Sarah wel en dat ergerde me verschrikkelijk. Waarom was ik geen 17? Ik zat met Darren maar dat boeide me niet zo heel veel.

Darren
"Niet te geloven dat jullie broers zijn." Merkte Tom op "half-broer" zei ik opervlakkig en zuchtend. Ik haten het om over Levi te praten hier op school was ik toch niks van hem. Ik zag Sarah met haar vriendinnen terwijl ik haar blik volgde. Natuurlijk ze keek naar Levi. Ik beet mijn kaken opelkaar en voelde een nog nooit eerdere emotie.. Jaloezie. Ik liep naar de wc en deed mijn tas af en mijn buisje uit mijn neus terwijl ik mijn bril afdeed ik wilde niet meer zo zijn ik wilde gezien worden. En waar deze plotse Darren vandaan kwam mocht Joost weten. Mijn ogen werden kort rood terwijl ik in de spiegel keek." Hey bril smurf!" Ik keek satanische op naar Josh terwijl hij terug deinsde "wat sta jij nou weer te kijken." Zei hij toen met een bibber in zijn stem ik gooide mijn tas net langs zijn hoofd de muur in terwijl hij een gilletje liet gaan en verdween. Als ik voel dat ik me laat gaan deins ik zelf ook terug "shit!" Ik wilde geen duivel zijn!

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/01/2017 01:52 PM

Levi
We liepen richting de uitgang van het gebouw als opeens Josh uit de toiletten kwam gevlogen met een beetje angst op zijn gezicht. Hij keek ons even kort aan en rende toen verder. 'Loop maar alvast richting de fontijn ik kom zo.' zei ik en liep de toiletten in waar ik Darren zag. 'Dar, alles oké?' vroeg ik hem en zag dat zijn tas bij de deur lag en hij zijn buisje had afgedaan.

Sarah
Wanneer hij de kantine uit was zuchtte ik en keek rond naar de andere jongens. 'Liam is ook echt een hottie.' zei Sofia. Ik lachte. 'Meen je die? Hij is echt een dikke 4.' zei ik tegen haar.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/01/2017 01:59 PM

Darren
Als ik Levi hoor grom ik zacht "i'm fine." Zei ik kort af ik pakte mijn bril en tas op en verliet de wc zonder nog iets te zeggen.

Sarah
Ik zat in de les en keek af en toe op naar Darren die zijn buisje en bril niet droeg hij keek geïrriteerd voor zich uit. Terwijl een aantal meisjes al begonnen te giechelen en te fluisteren hoe knap Darren eigelijk wel niet was. Zonder die onzin op. Ik nam diep adem en zette mijn Rosevield uniform goed.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  34  |  35  |  36  |  37  |  38  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum