ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  35  |  36  |  37  |  38  |  39  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/01/2017 02:06 PM

Sarah
Zuchtend zat ik alleen in de kantine. Onze klas had een tussenuur. Ik maalde maar steeds in mijn hoofd met Levi. Hij zal sowieso niet dezelfde gevoelens voor mij hebben. Ik beet op mijn lip en kwam overeind om een bloodbag te kopen bij de kantine juffrouw.

Levi
Fronsend keek ik Darren na en liep maar terug naar buiten. Ik liep richting de fontijn waar iedereen al wachtte om naar de stad te gaan om eten te halen. Ik haalde een hand door mijn haar. 'Wat was er nou opeens?' vroeg Kyle. Ik haalde mijn schouders op. 'Gewoon nieuwsgierigheid.' zei ik. Ik dacht aan Darren. Misschien moest ik dit aan onze ouders vertellen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/01/2017 08:14 PM

Darren
De bel ging terwijl ik rechtstreeks overeind kwam en naar mijn kluisje liep. Ik gooide mijn boeken, tas en mijn brilletje in de locker en nam diep adem. Terwijl ik hier en daar wat geroezemoes oppikte. "Hij is veel knapper dan Levi eigenlijk" ik kon een glimlachje niet onder drukken. Dat heb ik nog nooit gehoord.

Rosie
Ik volgde Darren en zag hem bij zijn kluis "wat zie je er vrolijk uit." Zei ik terwijl mijn ogen hem scande en ik hem wel aantrekkelijk vond maar niet zo aantrekkelijk. Ik draaide me rug tegen het kluisje naast hem en zag Sarah aan komen lopen met haar vriendinnen ik rolde mijn ogen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/08/2017 07:45 PM

Sarah
Wanneer ik mijn bloodbag net op had liep ik naar de deur van de kantine. De bel ging. Op naar de volgende les. Zuchtend liep ik met mijn vriendinnen door de gangen richting mijn kluisje. Als ik even verderop Rosie en Darren zie staan glimlachte ik kort. 'Huh? Wat ziet Darren er opeens anders uit Saar.' zei Ana. Ik keek op en zag inderdaad dat hij er anders uit zag. Goed anders.

Levi
Na ongeveer een uurtje kwamen we terug met van alles te eten. Ik hoorde net de bel gaan. We waren net optijd. Ik hoorde rumour op de gangen en spotte uiteindelijk waar het over ging. Darren.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/08/2017 07:55 PM

Darren
"Ja hè New me New beginning." Zei ik grijnzend terwijl Tom al aangelopen kwam met mijn sigaretten. Dit werd ook de 1ste keer dat mijn familie zou zien dat ik rook. Het is geen geheim ben al vanaf mijn 12e beginnen.  Ik stak een sigaret op terwijl mijn ogen kort in die van Sara keken ik grijnsde breed en blies een wolkje uit.

Rosie
Ik fronste als hij ineens een sigaret opsteekt." Jezus je veranderd ook maar wanneer je wilt" zei ik tegen hem terwijl ik niet wist of dit wel goed was. Ik nam diep adem en keek nog 1 keer naar hem zonder die bril en buis leek hij op iemand die zo in twilight of tvd kon spelen." Het zou me niet verbazen als je binnenkort je maagdelijkheid verliest." Ik liep hem voorbij en zag Levi. 

Reply Edited on 09/09/2017 08:13 AM.

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/12/2017 11:04 AM

Sarah
Als ik zie dat hij een sigaret opstak fronste ik en liep ik naar hem toe. Ik trok hem aan zijn pols mee het congierge hok in omdat ik hem niet voor schut wou zetten en keek hem daar met over elkaar geslagen armen aan. 'Waar ben je mee bezig?' vroeg ik hem en pakte vervolgens die sigaret af. 'Dit ben jij niet Darren.'

Levi
Ik keek naar Sarah die Darren mee nam het hok in. Ik liet haar haar preek maar houden. Wetende dat Darren toch niet zal luisteren. Hij begint ouder te worden. Nieuwe dingen komen op zijn pad. Dan gaat hij zich echt niet door zijn nicht laten overheersen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/13/2017 10:10 PM

Darren
"Zins wanneer boeit het jou dat ik rook?" Vroeg ik half stoned terwijl ik haar met rode ogen aankeek. En zo niet in de mood was voor dit.

 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/14/2017 08:21 PM

Sarah
Ik maakte de sigaret uit in de bak met sopwater en keek hem aan. 'Je bent familie Darren. Plus je bent nog veel te jong. Denk eens na.' zei ik tegen hem en liep het hok uit. 'Wat was er?' vroeg Sofia. 'Niks.' mopperde ik en liep naar de les.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/14/2017 08:47 PM

Darren
"Ja familie dat continu op mijn lip zit." Zei ik grommend terwijl ik gewoon een nieuwe opstak en het concerge hok uitliep. Na de 2 laatste lesuren horde ik dat Levi een feest zou geven in 1 van onze panthouse. Natuurlijk onder 18 is niet welkom. Maar dat kon me geen moer schelen want al die shit zal van mij worden zodra ik koning werd. 

Rosie 
Ik horde over het feest en knoopte mijn laatste bloesknopen dicht. Terwijl ik naar Levi keek die bezig was met zijn riem en zijn shirt over zijn hoofd trok." Dus je gaat een feest geven?" Zei ik "en precies op de verjaardag van Sarah." En ik zo als 1st het concerge hok moest verlaten.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/14/2017 09:10 PM

Levi
Ik zuchtte tevreden terwijl ik mijn shirt over mijn hoofd trok. Als ze dat zegt grijnsde ik klein. Een tijdje later dan Rosie liep ik het hok uit en liep ik achter haar aan. 'Jaloers?' vroeg ik met een grijnsje terwijl ik bij mijn kluisje stopte en Andrew bij me kwam staan. 'Ik heb het spul voor vanavond.' zei hij zacht. Ik gaf hem een box en keek hem na wanneer hij weer verder liep.

Sarah
Ik draaide een lok haar om mijn vinger en bekeek de kantine die vol zat met de lacrosse jongens. Ze hadden net getraint en zagen er top fit uit. 'Ik drijf nog net niet weg.' zei Lily. Ik lachte en keek haar kort aan.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/14/2017 09:16 PM

Rosie
Als Andrew dat zegt tegen Levi rol ik mijn ogen." Jaloers zeker niet.. maar ik zie dat je haar wel erg leuk vind ze is niet eens je "echte" nichtje." Hij voelde zich veel te confortabel om het feit dat Seth hem soort van geadopteerd heeft maar in realiteit was hij iemand anders zoon.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  35  |  36  |  37  |  38  |  39  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum