ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  37  |  38  |  39  |  40  |  41  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/17/2017 06:28 PM

Sarah
Na een kleine 5 minuten liep ik door de zaal heen terwijl ik rondkeek of iemand me volgde. Ik liep richting de master bedroom en opende zacht de deur. Ik keek kort naar binnen. Het was totaal donker. Fronsend sloot ik de deur achter me en voelde opeens armen van achter om me heen wat me lichtelijk doen schrikken maar ik hoorde al snel dat het Levi was.

Levi
Ik grijnsde breed wanneer de deur open ging. Het was Sarah. Als de deur dicht is draai ik hem zacht op slot. Als iemand achter deze familie perikelen kwam dan waren we de sjaak. Ik nam haar van achter vast. 'Precies op tijd.' zei ik in haar oor en drukte mijn lippen in haar nek. Ik klapte kort in mijn hand waardoor het gedempte licht aanging. Op de achtergrond hoorde je nog het gedempte geluid van het feest. Ik draaide Sarah om en drukte mijn lippen tegen die van haar.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/17/2017 06:41 PM

Rosie
Ik besloot toch naar het feest te komen en zocht Levi's beste vriend op Jason eenmaal gevonden trok ik hem aan zijn arm er tussen uit.'' Waar is Levi?'' Vroeg ik eenmaal buiten ''met Sarah je weet birthday seks hebben.'' Zei hj stoned terwijl ik al genoeg wist ''vertel Levi dat het familie feest klaar is wanneer hij thuis komt.'' Ik verliet het feest terwijl mijn innerbitch zich aan het klaar maken was.. i will kill that bloodwhore.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/17/2017 07:01 PM

Sarah
Zijn lippen waren al snel tegen de mijne geplant. Ik zoende lustig met hem mee en trok zijn shirt over zijn hoofd. Hij duwde me ruw op bed en keek me grijnzend aan. Ik beet op mijn lip en bekeek hem terwijl hij over me heen kroop. Binnen no time had hij mijn jurkje uitgetrokken en kuste hij over mijn hele lichaam.

Levi
Ik begon bij haar nek en liet mijn lippen zo naar beneden glijden. Bij haar borsten bleef ik even hangen en ik haalde een hand door haar haar. Ik drukte een zuigzoen op haar linkerborst en liet mijn mond toen naar beneden glijden waar ik met mijn tanden haar slipje naar beneden trok.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/17/2017 07:12 PM

Darren
Ik deed mijn kruisketting om terwijl ik vanaf morgen iemand anders zou zijn. 
-
sorry kort xx ik doe straks ts

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/17/2017 07:23 PM

Levi
Ik begon haar oraal te bevredigen en voelde haar onder me kronkelen van genot. Wanneer ze de eerste keer was gekomen gebruikte ik haar geil om mijn lul die inmiddels al bloot lag nat te maken en gleed binnen no time in haar. Een grom verliet mijn mond terwijl ik haar onder me hoorde kreunen. Het tempo voerde ik steeds verder op.

Sarah
Ik genoot van elke handeling die Levi deed. Kreunden lag ik onder hem te kronkelen. Hij drukte mijn polsen vast op bed terwijl hij ritmisch in me bleef stoten. Ik had nog nooit zo genoten van iets. Ik had ook nooit kunnen voorstellen dat seks zo lekker zou zijn.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/17/2017 07:34 PM

Rosie
Een week was voorbij terwijl Levi zich vast afvroeg waarom ik onze dagelijkse bezoekjes aan het concerge niet na kwam. Ik kon het zien aan zijn blikken en de kort af reacties die ik gaf. En dan had je dat walgelijke wicht nog Sarah zins het gebeuren met Levi kon ze nog minder met Darren door 1 deur. Darren was zwaar veranderd hij was de grootste playboy van school geworden en had een relatie met mijn beste vriendin Thalia. Ik stond bij mijn kluisje terwijl ik cheerleader was geworden en ik zo mijn selectie quarterbacks had. 

Darren
Met een joint tussen mijn lippen liep ik de school binnen terwijl ik Levi zag. Ik deed heel normaal tegen hem omdat hij niet hoefde te weten dat ik Sarah in de tijd dat hij haar neukte leuk vond. Maar diep van binnen had ik hem nog niks vergeven. Ik kwam Thalia tegen die met de rest van Rosie's cheerleaders stond ''hey babe'' ik plaatste mijn lippen op de haren en grijnzde breed.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/17/2017 09:21 PM

Levi
Ik liep door de gangen met Andrew en Chris. De verboden spannende seks met Rosie was veel verminderd. Waarom? Geen idee. We stopten bij het kluisje van Andrew waar 3 joints uit werden gehaald. Ik grijnsde, nam een aan en stopte deze weg in de zak van het spijkerjasje wat ik aanhad. We liepen langs de cheerleaders die we allemaal kort bekeken. Mijn blik bleef hangen bij Rosie, maar al snel was mijn blik weer afgeleid door een andere cheerleader die een lok haar om haar vinger draaide. Ik beet grijnzend op mijn lip en knipoogde waarna onze blikken van elkaar werden gehaald doordat we bleven lopen. Uiteindelijk kwamen we buiten en liepen we naar de achterkant van de school om de joint op te roken.

Sarah
'Deed het pijn?' vroeg Sofia. Ze was de enige die ik het verteld had aangezien ze bleef aandringen waar ik was geweest die 20 minuten. 'In het begin een beetje, maar het duurde eigenlijk niet lang voordat het echt niet normaal lekker werd.' zei ik terwijl ik mijn kluisje dicht sloeg. 'Kunnen we er nu over stoppen? Niemand mag er achter komen.' zei ik tegen haar.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/17/2017 09:32 PM

Rosie
''Als ik jou was zou ik het maar niet doen Gorgina.'' Zei ik terwijl ik precies wist naar wie ze keek ik hoefde niet eens op te kijken. We hadden zo pe met de klas van Levi geweldig. Ik was al klaar gemaakt aangezien ik in mijn cheerleader pakje stond en liep met de rest van de meiden naar de gymzaal. Ik kwam Sarah tegen en knikte naar Jennifer die al arogant op Sarah afliep ''en hoe was die D van Levi..'' zei ze extra luid terwijl ik grinnikte Jennifer was een voormalig vriendin van Sarah en ik had haar helemaal beinvloed. 

Darren
Ik liep met Thalia over de gang richting gym en horde wat Jennifer zijn. Ik keek vurig op ''die kan ze niet gezogen hebben want ze zijn familie.'' Zei ik tegen Jennifer terwijl ik Rosie aankeek ze moest haar mond er over houden. Ik wilde niet dat mensen wiste dat Sarah met Levi naar bed is geweest. Thalia keek me fronsend aan ''maak je niet druk het is mijn verwaande nichtje maar.'' Zei ik oogrollen terwijl ik Sarah nog een korte blik gaf en er alweer vandoor ging.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/17/2017 09:56 PM

Sarah
Als ik de stem van Jennifer hoor keek ik om en keek haar verveeld aan. 'Je zou denken dat jij dat inmiddels wel zou moeten weten. Hoe vaak was je ook al weer met hem in bed gedoken? 3 keer, 4 keer. Ben eigenlijk de tel ook kwijt.' zei ik tegen haar en keek op als Darren er tussen komt en het ook nog eens voor me op neemt. Dat is voor het eerst. Wanneer hij verder liep keek ik hem na en draaide me vervolgens weg van Jennifer. 'Ga Rose haar kont likken Jen en val me niet lastig, babe.' zei ik en liep met Sofia door naar PA.

Levi
Ik ging tegen een muurtje staan en nam een diepe hijs van mijn joint. 'Als ze merken dat we stoned zijn dadelijk krijgen we zeik.' lachtte Chris. 'Nothing money can't fix.' zei ik tegen ze.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/17/2017 10:09 PM

Rosie
Ik keek fronsend naar Darren wanneer Sarah dat zegt gaat er een steek van haat door me heen. Ik was zo niet klaar met haar. Bij gym kwam ik Dylan tegen een jongen waar ik sleepovers mee had.'' Hey prinses nog steeds opzoek naar een prins?'' Ik rolde lachend mijn ogen ''hou je kop Dylan.'' Ik liep hem straal voorbij en ging bij mijn vriendinnen zitten naar de jongens kijken. 

Darren
Ik had voor basketbal gekozen terwijl het er ruw aan toe ging. af en toe keek ik op naar Sarah die aan het praten was met andere meisjes. Ik nam diep adem en kreeg van iemand een duw ''kop op Dar we kunnen dit winnen.'' Zei Mike terwijl ik grinnikte en mijn oudere broer nergens zag. Alles ging snel terwijl ik en Sarah in de limo zaten wachtend op Levi en Rosie die er nog steeds niet waren. Ik floot naar Jarvis dat hij kon rijden en hun 2 het maar mochten uitzoeken. Ik sprak nooit tegen Sarah. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  37  |  38  |  39  |  40  |  41  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum