ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/18/2017 09:21 PM

Levi
Ik keek op als ik het sms'je terug krijg. Inmiddels hadden we beide ons eten al op. We hadden over vanalles gepraat en ik snapte echt niet waarom Darren zo een hekel had aan Sarah. Ik kwam overeind.

Sarah
'Ik moet maar eens gaan.' zei ik en zuchtte. 'Mijn limo zal zo hier zijn.' Eigenlijk wou ik niet terug. Ik vond het leuk hier bij Levi. Volgens mij snapte hij de hint. 'Je kunt ook bellen dat je hier blijft?' vroeg hij. Ik glimlachte. 'Maar ik heb geen spullen hier?' zei ik fronsend. 'Je kan in een shirt van mij slapen.'

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/18/2017 10:35 PM

Darren
De volgende morgen kwam ik thuis en was Rosie mee gekomen. Ik besloot mijn excuses aan te bieden aan Levi maar als ik Sarah naakt in zijn bed aantref.  Kijk ik haar diep aan "wtf doe jij hier?" Vroeg ik intens.

Rosie
Ik liep Darren achterna en zag wat hij aantrof "awkwardd." Zei ik terwijl hij haar wel heel diep aan keek. Er was zeker wel iets gebeurt tussen Levi en Sarah gister avond.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/18/2017 10:44 PM

Sarah
Ik lag nog heerlijk te slapen wanneer ik opeens verstoord word door een boze kreet van Darren. 'Slapen, misschien moet jij hetzelfde doen.' zei ik en trok de deken meer om me heen waarna ik me op mijn zij draaide. Toen bedacht ik me dat ik naakt lag. Ik ging snel overeind zitten en keek naar Darren met een boze blik en vervolgens Rosie die het maar een ongemakkelijke situatie vond. 'Wat boeit het jou trouwens wat ik doe of laat?' vroeg ik geïrriteerd.

Levi
Ik kwam onder de douche vandaan en hoorde stemmen in de kamer. Wat gister was gebeurd had misschien beter niet kunnen gebeuren, maar hey. Ik heb behoeftes, Sarah heeft een geweldig lichaam. Vooral in mijn shirts wat net onder haar kont vallen. Ik sloeg een handdoek om mijn middel en liep van de badkamer naar de slaapkamer en keek naar Darren en Rosie. 'Wat is er?' vroeg ik verveelt.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/18/2017 11:00 PM

Darren
Ik voelde van alles door me heen gaan en dan had ik het vooral over woede." I end this marriage" zei ik tegen ze terwijl ik duivels grijnsde "dan blijf je nog alleen het scharrel van de familie Lincoln hoer." Zei ik terwijl ik totaal niet amused was ik wilde geen bruid die met mijn broer naar bed is geweest. Ik verliet de kamer ijskoud terwijl mijn moeder zei dat ik heel veel op mijn over groot opa begon te lijken. Ik hield niet van mijn emoties tonen. Pas als het moest. 

Rosie
"Darren!" Riep ik hem na terwijl hij totaal niet onder de indruk was. Ik keek Levi kort aan maar ging toch achter mijn neefje aan. Hij was zo complex ingesteld. Niemand zou hem begrijpen als hij zo door bleef gaan met uit zetten van zijn emoties.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/18/2017 11:06 PM

Sarah
Ik fronste en keek Darren na. Van binnen deed het me zeker iets dat hij zo van slag was. Tuurlijk deed het me wat ik vond hem al leuk vanaf kinds af aan. Niet dat ik dat ooit toe zou geven. Ik liet me terug zakken in het matras en zuchtte. 'Dit stelde geen fuck voor.' zuchtte ik en kwam overeind. Ik trok snel mijn kleding aan. 'Ik ga ontbijten.' zei ik en glimlachte kort naar Levi.

Levi
Fronsend keek ik mijn broer na. Waar maakte hij nou een probleem van? Ik keek naar Sarah wanneer ze zich ging omkleden. 'Ik zou zeggen smakelijk en er is niks tussen ons gebeurd inderdaad. Het stelde geen fuck voor.' zei ik en begon mijn haren te kammen in de spiegel.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/18/2017 11:14 PM

Darren
Ik schonk mezelf een glas wodka in om mezelf te kalmeren. Maar ik kookte nog steeds van woede. Terwijl ik in de keuken op het aanrecht zat. En Rosie me probeerde te kalmeren "hij kan nooit zijn penis in zijn broek houden hij mag lekker gaan trouwen met dat stom wicht." Zei ik grof.

Rosie
"Darren calm down het was maar één one nightstand denk ik.." zei ik tegen hem terwijl hij zijn glas kapot kneep." Hij is gewoon een rot bastaard die mijn leven verpest!" Zijn ogen kleurde rood terwijl ik terug deinsde. En hij verveelt overeind kwam "ik heb toch nooit van hem gehouden." Zei hij ineens terwijl dat mijn hart brak "heb je wel je bent gewoon verblind door de affectie die je hebt voor Sarah Darren.. accepteer nou dat je haar gewoon leuk vind." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/18/2017 11:19 PM

Sarah
Ik beet op mijn lip en liep naar beneden. Ik ging in de eetzaal zitten waar de maids bezig waren met het eten op tafel te zetten en de tafel verder te dekken. Als ik dat ene meisje weer zag beveelde ik haar om bij me te komen en vervolgens zette ik mijn tanden in haar nek. Ik dronk een beetje en liet haar los waarna ze verder ging met haar bezigheden. Waar was Darren in godsnaam mee bezig?

Levi
Nadat ik me had omgekleed liep ik naar beneden naar de keuken. Ik keek naar Darren. 'Waar sloeg die hele uitbarsting nou weer op?' vroeg ik hem en keek hem pissig aan. Ik denk niet dat het goed was om nu de grote broer uit te gaan hangen, maar toch kon ik het niet laten om me zo op te stellen. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/18/2017 11:22 PM

Darren 
Net toen ik iets op Rosie wou zeggen kwam Levi." Moet jij weten klootzak" terwijl ik dat nooit zei tegen hem ik was altijd al dol op mijn grote broer geweest. Ik kwam overeind "ik gannaar het buitendland" ik liep Levi voorbij zonder genade.

 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/18/2017 11:25 PM

Levi
'Je gaat nu godverdomme niet weglopen Darren.' riep ik boos en nam hem bij zijn pols vast. Met mijn kracht trok ik hem terug de keuken in en keek hem aan. 'Wat zit je dwars en waarom boeit je opeens ook maar iets wat Sarah of ik fucking doen?' vroeg ik hem en versperde de deur uit de keuken. Dat hij maar eens normaal praatte zoals we altijd deden.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/18/2017 11:36 PM

Darren
 "Raak me niet aan!" Ik gaf hem boos een duw zodat hij tegen de muur aan kwam." Ookal voel ik niks voor haar ze is mijn bruid mijn eigendom en als je haar zo graag wilt vraag pa maar om het contract te schenden!" Zei ik boos tegen hem "en laat me met rust!" Ik verliet geïrriteerd het kasteel om er weer vandoor te gaan naar het buitenland.

Rosie
Ik beet op mijn onderlip maar als Darren woedend Levi tegen de muur duwt. Kniel ik bij Levi neer "gaat het?" Vroeg ik bezorgd terwijl mijn ogen in de zijne keken. Levi is inderdaad een knappe jongen ik had al zins kind een crush op hem. Maar hij was mijn neef dus sirieus nam ik het niet. 

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum