ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  40  |  41  |  42  |  43  |  44  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/20/2017 06:48 PM

Sarah
'Mijn god Darren. Hoe vaak moet ik het nog zeggen. We waren allebei zat en stoned het gebeurd niet meer.' zei ik pissig tegen hem. Ik beet mijn kaken op elkaar. 'Wat boeit het jou überhaupt?!' vroeg ik en kwam overeind waarna ik hem aankijk.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/20/2017 08:30 PM

Darren
"Maakt niet uit je kent Levi niet zoals ik hem ken." Zei ik mompelend tegen haar terwijl ik Rosie niet wou snitchen." Ik wil je hier gewoon niet hebben daarmee uit" zei ik gemeen tegen haar terwijl ik een joint opstak "je wilt Levi's seks slaafje echt niet zijn." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/20/2017 08:34 PM

Sarah
Ik snoof lucht van verachting. 'Ik ben niemands slaafje.' siste ik en liep de woonkamer uit naar buiten. Onderweg had ik auto sleutels mee genomen. Ik klikte eenmaal buiten op het knopje en zag de maseratti lampen oplichten. Ik liep ernaartoe stapte in en starte de motor. Ze konden me beide kapot vallen. Ik reed binnen no time de weg op op zoek naar een geschikte bar.


Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/20/2017 09:06 PM

Heden

Darren
"Ik kan me die dagen niet eens meer herinneren." Zei ik met een duivels lachje "was ik echt zo soft?" Mijn hand glee langs haar been. Terwijl ik in haar ogen keek "maar goed dat het niks met Levi is geworden.." zei ik mompelend terwijl ik wist dat Sarah niet van me hield maar tenminste had ik haar voor mezelf.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/20/2017 09:17 PM

Sarah
Zuchtend kwam ik overeind. 'Je weet nu wat je wilt weten. Ben je nu tevreden?' vroeg ik hem terwijl ik twee glazen whiskey inschonk en keek naar het bloed van de moeder dat werd opgeruimd door een servent. Ik overhandigde een glas aan hem en nam zelf een slok uit het mijne. 'Ik heb geen gevoelens meer voor Levi.' zei ik tegen hem en ging terug naast hem op de bank zitten.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/20/2017 10:02 PM

Darren
Ik nam een slokje en beet mijn kaken stevig opelkaar." Dus je kunt ermee leven dat ik je bijna elke avond van je leven kapot ga  neuken?" Zei ik grijnzend tegen haar "en dat je mijn kinderen gaat opvoeden ik wil er een stuk of 4."

Rosie
Ik lag in mijn lingerie in Levi's bed terwijl ik naar de tv keek. Allemaal Franse zenders natuurlijk. Ik kon nog steeds niet geloven dat hij naar frankrijk was gekomen om mijn hart te veroveren. Ookal wist ik dat hij niemand anders had dan alleen mij. We stonden quite vooral omdat we beide geen ouder in ons leven meer hadden. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/20/2017 10:16 PM

Sarah
'Heb ik überhaupt een keuze?' vroeg ik oogrollend met een licht grijnsje. Ik liep met een verleidelijke grijns rond mijn lippen naar hem toe. Sloeg een been over zijn benen heen en ging zo op zijn schoot zitten. Mijn lippen bracht ik dicht bij die van hem, maar ik liet ze elkaar niet raken. 'Dus wanneer is het volgende spelletje waarbij ik iemand leeg mag drinken en uit elkaar mag rukken? Stukje... voor... stukje.' zei ik en beet kort op zijn onderlip waarna ik deze los liet en hem recht in zijn ogen aankeek.

Levi
Ik kwam de badkamer uit na me te hebben geschoren en voelde nog even langs mijn kaaklijn of ik niks vergeten was. Ik liep naar de kast waar ik mijn handdoek van mijn middel liet zakken en een boxer nam die ik aan deed. Als ik hem aan hem liep ik naar het bed en kroop naast Rosie. Ik nam de afstandbediening van haar en zette netflix op. 'van die zenders verstaan we toch niks.' grijnsde ik.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/20/2017 10:41 PM

Darren
Ik glimlachte duivels "ik ga van jou de perfecte vrouw maken." Mijn vingers gleden langs haar heupen en grepen haar billen hardhandig vast. Ik bracht mijn lippen naar haar oor "ik denk dat je  binnenkort een trouwjurk mag gaan kiezen." 

Rosie
"Hmm Netflix en Chili? " vroeg ik verleidelijk terwijl ik overeind ging zitten en zijn schouders masseerde. Ik maakte een zuigzoen in zijn nek en glee met mijn lippen naar zijn kaaklijn. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/20/2017 10:48 PM

Sarah
Wanneer ik zijn handen voel grijpen naar mijn billen hap ik adem en kromde mijn rug. Ik beet op mijn lip en streelde met mijn handen over zijn borstkas. 'Ik zal je niet teleurstellen.' zei ik en drukte mijn lippen langzaam tegen de zijne. Ik haalde een hand door zijn haar en liet vervolgens zijn lippen los om hem aan te kijken met lust in mijn ogen.

Levi
Ik grijnsde breed. 'Jij krijgt ook nooit genoeg van mij, is het niet?' vroeg ik terwijl ik met mijn wijsvinger haar kin optilde zodat ze me moest aankijken. Ik drukte mijn lippen tegen die van haar en glimlachte er tegen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/21/2017 12:11 AM

Darren
Ik was getriggered en nam haar over mijn schouder mee naar mijn kamer. Ik gooide haar op bed en trok mijn shirt vervolgens over mijn hoofd. Waarna ik begon aan mijn broeksriem "ik heb je gewaarschuwd en nu ga ik je helemaal de spierpijn geven die je morgen gaat krijgen."

Rosie
"Dat is al vanaf het begin zo." Zei ik tegen hem terwijl ik hem verlekkerd aan keek." Het was altijd Levi en ik in de paardenstal ik mocht toen aan je pieliwilie zitten en jij aan mijn poesje" zei ik grinnikend terwijl het echt zo was. Duivels krijgen namelijk vroege hormonen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  40  |  41  |  42  |  43  |  44  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum