ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  42  |  43  |  44  |  45  |  46  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/26/2017 09:04 PM

Levi
Als we de volgende ochtend in de troonzaal zaten hing ik een beetje onderuit. Na het hele gedoe met wie nou op de troon moest zitten had ik sowieso al geen behoefte om hier te zijn. Laat staan met Darren in een zaaltje. Ik rolde mijn ogen. 'Wat gaat jou dat aan?' vroeg ik verveelt en sloeg mijn armen over elkaar.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/26/2017 11:04 PM

Darren
"Niet zo bijdehand grote broer." Zei ik ironische terwijl ik naar Rosie keek die er verveelt bij zat." Ik heb een voorstel jullie verlaten Rusland en rotten op naar de hell zodat niemand achter jullie relatie komt maar in ruil voordat.. krijg ik alle voogd over jou nog niet geboren kind." Ik keek Levi aan "Sarah is zwanger.. en het is niet van mij want ik heb er maar 2 keer geneukt."

Rosie
Als Darren het nieuws voor ons op tafel neerbonk. Gaat er een steek van woede door me heen." Hoe weet je dat zo zeker.. en als het waar is laat ze het maar weghalen" zei ik zonder twijfel "toen ik vanochtend wakker werd tegen Sarah's buik voelde ik een 2e hartslag ik schat dat ze pas 1 week zwanger is maar wij vampiers hebben geen bijwerkingen als ze zwanger zijn.. dus dat verklaart veel." Ik keek Levi pijnzend aan ik wist nieteens of hij nu nog wel met me verder wilde gaan. Aangezien dat dom wicht zwanger van hem was. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/26/2017 11:31 PM

Levi
Ik begon te lachen. 'Je maakt een grapje zeker? Waar is je bewijs. Ik kan ook net zo goed zeggen dat je de familie hebt verraden en zorgen met welke smoes dan ook dat je verbannen word. Jij weet net zo goed als ik hoe sperma werkt Darren. Als Sarah al zwanger is kan het kind net zo goed van jou zijn. 2 keer zelfs 1 keer is al genoeg, broertje van me.' zei ik tegen hem en beet mijn kaken strak op elkaar. 'Plus dat Sarah geen enkel sprankeltje duivel in zich heeft. Ze is alleen een vampire dus er is niet eens mogelijkheid dat ze zwanger is. Hoe leg je dat uit?' vroeg ik hem. Allerlei uitvluchten om dit van de tafel te gooien. Sarah kon en mocht gewoon niet zwanger van mij zijn.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/27/2017 06:17 PM

Darren
"Besef je wel dat vampiers onder ons staan we kunnen zwanger maken wie willen." Zei ik tegen Levi "maar ik zal niet te veel in discussie gaan.. het is niet mijn kind ik heb geen jaar met haar moeten zitten.. dat heb jij moeten doen en dan nog ook haar neuken met je domme kop." Zei ik agressief terwijl il hem niet kon utitaan. " Ik wil niet dat mijn andere nichtje ten schande gaat staan vanwege jou.. en ik ga mijn troon niet op het spel zetten voor jou.. het kind is van mij op papier en moet later koning of koningin worden ik zal het opvoeden als mijn eigen en geen enkel stuk van jou geven." Zei ik "dat is de deal daarmee uit.. anders zorg ik er wel voor dat je verwijderd word van deze kleine aardbol." Zei ik satanische.  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/27/2017 06:37 PM

Levi
Ik stond razendsnel op waardoor de stoel naar achter vloog. 'Als dat kind echt van mij is ga ik het niet aan jou afstaan. Ik laat jou niet mijn eigen vlees en bloed verpesten. Doe met me wat je wil maar ik wil niet dat dat kind dezelfde jeugd als mij doormaakt. Daar mee uit.'zei ik en liep de troonzaal uit. Ik was echt een koppig persoon. Ik realiseerde me ook niet hoeveel pijn ik Rosie deed met deze woorden, maar ze moest het maar begrijpen dat het hier niet ging om Sarah en om de relatie die we hebben gehad. Het ging hier over een baby wat in deze familie geboren word.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/27/2017 07:04 PM

Darren
Ik kookte van woede en liep hem achterna ''dat is juist de reden.. hij groeit niet op als een bastaard zoals jij!'' Zei ik tegen hem ''het is alleen beter voor de koninklijke familie.'' Zei ik terwijl ons gekibbel Sarah nog is wakker zou maken. 

Rose
Ik beet mijn kaken stevig opelkaar.. als ik een mes in haar mocht stoppen had ik het gedaan. Ik haten haar al mijn hele leven maarhet kind kon er niks aan doen. Ik kwam snuivend overeind en liep ze achterna ''Darren heeft gelijk.. Je kan de hele familie omste kop zetten als Sarah jou kind krijgt op papier.'' Zei ik terwijl ik mijn armen overelkaar deed ''ik ben tegen abortus.. en tegen de schande die het kind zijn hele leven op zijn rug moet dragen als hij opgroeit met jou.'' Ik keek Levi aan ''of we starte een nieuw leven ergens anders.. of ik ga en dan mag je het uitzoeken met Darren en de moeder van je kind.'' Zei ik onbeschaafd omdat hij wist dat ik er niet tegen kan als hij Sarah weer boven mij zou kiezen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/27/2017 07:19 PM

Levi
'Ik heb mijn vader nauwelijks gekent. Weet je hoe rot dat voelt? Dat wens je geen enkel kind toe!' beet ik hem toe en schonk mezelf een glas Bourbon in. Dat het pas ochtend was maakte me niet uit. 'Je kan niet van mij verwachten dat ik aan de zijkant toekijk hoe jij er met mijn kind vandoor gaat.' zei ik en dronk het glas in een keer leeg. Niet nadenkend over de verslaving waar ik Rose net vanaf had geholpen. Als ze me laat kiezen schud ik mijn hoofd. 'Ik dacht dat wij beter waren dan elkaar ultimatums te geven, Rose. Hoe zou jij je voelen als je je eigen kind niet mag opvoeden. Ongeacht van wie het is, hè?!' riep ik boos en keek op als ik een beweging zie in mijn ooghoek.

Sarah
Wanneer ik onder geschreeuw hoor en Darren niet meer in bed ligt zuchtte ik. Ik kwam overeind. Was er wel eens een dag dat er geen ruzie in dit huis was. Terwijl ik naar beneden liep richtte ik mijn gehoor op de ruzie. Levi krijgt een kind van een ander. Waar bemoeit Darren zich mee? Ik stond in de opening en keek de 3 aan. 'Kan het hier nou nooit eens gewoon normaal verlopen in dit huis.' zei ik en keek iedereen een voor een aan. 'Wat is er nou weer?'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/27/2017 08:09 PM

Rosie
Als Sarah binnen komt kan ik me niet inhouden ''its you.'' Zei ik arogant ''its always you'' ik keek Levi aan ''i'm leaving.'' Zei ik terwijl ik het kasteel verliet en ik weer rechtstreeks terug naar Frankrijk ging. Ik had geen geduld meer met Levi of hij komt mee en start een gezin met mij.. of ik trouw met iemand anders. Ik was geen emotionele steun pilaar ik was het zat om altijd te eindigen zonder niks als het tot hem kwam.

Darren

Als Rosie er eindelijk zat van is neem ik diep adem.'' Dan kies ik liever abortus dan dat ik jou toelaat om mijn naam te vervuilen'' zei ik ijskoud tegen hem ''het is niet leuk hé om het slachtoffer te zijn dan voel je hoe ik me heb gevoelt hoe jij mijn geluk van mij afnam.. stik in drank en  verlaat mijn kasteel Levi.'' Ik keek naar Sarah ze was onder de invloed door mij en ze wist de qonseqeunties als ze tegen me in ging.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/27/2017 08:17 PM

Sarah
Ik fronste en keek ze niet begrijpend aan. Ik legde mijn hand op mijn buik en schrok. Ik was het. Ik was de zwangere vrouw die de broers tegen elkaar uitspeelde. Ik beet op mijn lip en keek naar Levi. Ik hield mijn hand op mijn buik en voelde het miniscule hartslagje. Een traan liep over mijn wang. Waarom moest dit nou weer gebeuren. Het liep eindelijk goed.

Levi
'Hoe ik jou geluk af nam? Laat me niet lachen Darren. Jij hebt alles wat je hart je begeerd. Vergeet niet dat ik gedwongen werd om met Sarah te trouwen omdat jij je bek niet kon houden.' siste ik en keek naar Sarah die overstuur raakte. 'Heeft Sarah ook nog wat hierin te zeggen? Zal wel niet hè? Jou slaafjes zijn nooit bevoegd om te spreken.' zei ik en beet mijn kaken op elkaar.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/27/2017 08:56 PM

Darren
''O zei mag van mij voor zichzelf praten.. maar ik denk dat ze daar niet veel stem in kan brengen.'' En dan had ik het over haar vader die haar kop er af zou rukken als ze weten dat ze zwanger is van Levi.'' Ga ja gang Saar'' zei ik terwijl ik een sigaret opstak ''ik doe dit echt niet voor mijn lol.'' Zei ik mompelend.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  42  |  43  |  44  |  45  |  46  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum