ORPG// Love against Law feat. walkingdead

Erste Seite  |  «  |  1  ...  43  |  44  |  45  |  46  |  47  ...  48  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

von LostSouls am 27.09.2017 09:09

Levi
'Zo ziet het er wel naar uit. Vroeger zag je me altijd als je grote broer. Geen bastaard zoals de meeste. Was dat überhaupt wel echt? Je haat me al je hele leven Darren en nu moet ik geloven dat je me dit aan doet voor de lol? Flikker toch op man.' zei ik pissig.

Sarah
'Hou op! Allebei!' riep ik en haalde diep adem. 'Je wil mijn mening weten? Prima, hier is mijn mening. Ik had nooit in deze familie geboren moeten worden. Dat is mening nummer 1. Mening nummer 2 is dat het kind in mijn buik groeit en ik dus bepaal wat er met dit kind en met mijn lichaam gebeurd.' siste ik naar de twee. 'Op papier word jij zijn vader Darren, maar dit betekent niet dat we Levi uitsluiten. Hij verdient het om in het leven van zijn kind te zijn. En jij gaat nu achter Rose aan en gaat uitleggen dat je van haar houd en dat je bij haar blijft. We vinden wel een manier om alle wensen in 1 oplossing te wurmen. Tot die tijd wil ik geen ruzie of discussie over dit kind horen.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'I'm starving.' zei ik en liep richting de keuken.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

von walkingdead am 27.09.2017 09:33

Rosie
Ik stond te wachten op mijn vlucht en had spijt dat ik uberhaupt voor die rot charmes van Levi was gevallen.

Darren
Ik rolde mijn ogen ''fine dan word het een bastaard, ik kan hem niet op de troon zetten alleen mijn eigen bloed en vlees heeft recht.'' Zei ik terwijl ik het kind nu al uitspuugde omdat ik er niet tegen kon dat Levi nu een reden had om toch weer in Sarah's leven te komen.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

von LostSouls am 27.09.2017 09:43

Sarah
Ik nam een van de keuken hulpen mee terug richting de woonkamer waar ik Levi nog zag staan. 'Ga, voordat Rose weg is.' zei ik tegen hem en zag hem glimlachen en met zijn vampirespeed wegrennen. Ik draaide me naar Darren en schudde mijn hoofd. 'Ik heb niet gezegd dat hij als vader figuur in het leven van het kind komt Darren dus niet zo chagrijnig. Ik heb niks beloofd dus er zijn heel veel loopholes.' zei ik en zette mijn tanden in de pols van de keukenhulp. Ik liet los en keek Darren met een grijnsje aan. 'Snack?' vroeg ik terwijl ik hem de andere pols toestak.

Levi
Ik rende richting het vliegveld en was er binnen no time. Ik zocht op de borden welke gate de vlucht naar Frankrijk was en rende er op een normaal tempo heen. Ik had nog 10 minuten voor het vliegtuig zou boarden. 

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

von walkingdead am 27.09.2017 09:54


osie
Ik checkte in voor het vliegtuig en nam diep adem ''wat een gedoe.''

Darren
''Ik heb slaap nodig,'' Zei ik geirriteerd terwijl ik naar onze slaapkamer liep en nergen zin in had.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

von LostSouls am 27.09.2017 10:05

Sarah
Ik keek hem na, rolde mijn ogen en zette mijn tanden terug in de pols van de keukenhulp. Ik voelde haar langzaam verzwakken in mijn greep tot ze leeg gezogen op de grond lag. Ik ging zuchtend op de bank zitten en legde een hand op mijn buik. Was ik nou echt zwanger? Ik zuchtte. Wat een ellende weer.

Levi
Ik rende richting de gate en zag Rosie nog net bij de balie staan om in te checken. Ik rende naar haar toe. 'Rose!' riep ik en draaide haar om wanneer ik eenmaal bij haar was.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

von walkingdead am 27.09.2017 10:13

Rosie
Als ik word omgedraaid en tegen Levi aankijk snuif ik.''Wat toch van gedachten veranderd?'' Vroeg ik geirriteerd.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

von LostSouls am 27.09.2017 10:21

Levi
'Doe niet zo stom. Je weet dat jij mijn alles bent.' zei ik tegen haar. 'Ik was gewoon nog niet klaar met discussieren anders was ik meteen met je mee gegaan.' zei ik en haalde een hand door mijn haar.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

von walkingdead am 28.09.2017 07:12

Rosie
Ik knipperde arrogant en nam toen diep adem." Je kan me maar beter een goeie beurt geven straks.. want wat jij me hebt geflikt allemaal." Zei ik verveelt tegen hem.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

von LostSouls am 28.09.2017 07:18

Levi
Ik glimlachte. 'Dat zal geen probleem zijn babe.' zei ik tegen haar en drukte een kusje tegen haar slaap.

Sarah
Ik liep zuchtend door de kamer heen en keek op als een guard de woonkamer binnen komt. 'Miss Sarah, er is...' zei hij. Verder kwam hij niet want ik zette mijn tanden al snel in zijn nek. 'Sorry, die dorst kilt me.' zei ik nog en dronk verder.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

von walkingdead am 28.09.2017 08:47

5 years later

Darren
Ik lag met mijn jongste op mijn buik in bed en genoot van de ochtend. Mijn meisje Teresa Lyla Lincoln. Na de geboorte van Levi's zoon Conor Sebastian Lincoln had ik Sarah gelijk zwanger gemaakt. We waren tot een andere oplossing gekomen en lieten Conor opgroeien met Rosie en Levi knowing dat zijn moeder getrouwd is met zijn oom.. ik dus. Ik aaide door Teresa's zwarte lokken terwijl Sarah binnen kwam gelopen. Ze had Conor met pijn in haar hart aan Levi en Rosie moeten overlaten aangezien het hier niet velig voor hem was. Teresa mocht ook niet weten dat Conor haar broer is ze zal hem zien als haar neefje.. want dat was het beste voor de familie Lincoln.'' Wanneer wil je Conor ookalweer zien?'' Vroeg ik verveelt terwijl ik niet geintresseerd was in mijn neefje.

Rosie
Ik keek naar Levi's 4-jarige zoon terwijl ik er nog wel moeite mee had. Ondertussen wiegde ik Tyler Duran Evangelion jep hij had mijn achternaam. Vanwege dat gebeuren in de familie weigerde ik om Tyler de Lincoln naam te geven. Ik tilde hem op uit zijn wiegje ''mag ik zien!'' Riep Conor terwijl ik mijn hoofd schudde ''straks'' zei ik tegen hem. Terwijl hij zielig naar me keek en ik zuchtend mijn muur liet zaken ''heel snel.'' Ik liet hem Tyler zien terwijl hij een kusje plaatste op zijn wang.'' Lief'' ik glimlachte zwak en slikte kort. Ik wilde dat Levi's zoon gelijk werden behandeld door hem zelf ik snapte dat Conor misschien meer aandacht van Levi zou krijgen omdat hij een bastaard is. Iets wat hij ook was. 

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  43  |  44  |  45  |  46  |  47  ...  48  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum