ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  44  |  45  |  46  |  47  |  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/28/2017 08:57 PM

Sarah
Ik beet op mijn lip als ik de kamer binnen kom en zie Darren door de haartjes van Teresa strelen. Mijn hart smolt. Ik liep naar het bed en drukte een kusje tegen Teresa haar wang en keek vervolgens naar Darren. 'Ik weet het niet. Het liefst wanneer Levi alleen is met Conor. Rosie mag me al niet, ik wil het niet pijnlijker maken dan het al is.' zei ik en keek naar mijn lieve dochtertje.

Levi
Ik kwam thuis van een korte meeting met een vriend. 'Ik ben thuis!' riep ik terwijl ik mijn jas uittrok en een hand door mijn haar liet glijden. Niet veel later kwam Conor om de hoek gerend. 'Papa!!' riep hij. Ik tilde hem op en drukte hem onder met kusjes. 'Hey, kleine grote man. Ben je een beetje lief geweest?' vroeg ik hem. Hij knikte hevig. 'Roosje heeft mijn broertje laten zien.' zei hij trots. Ik liep met hem richting de slaapkamer waar ik Rosie aantref. 'Hey babe.' zei ik en drukte een kusje op Rosie haar lippen. Ik zette Conor neer op de grond en hij liep naar zijn knuffel die hij altijd door het hele huis liet slingeren. Ik draaide me vervolgens naar Tyler. 'Hi ventje van me.' zei ik en keek vol bewondering naar de kleine koter bij Rosie in haar armen.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/28/2017 09:25 PM

Darren
''Dat gaat ze niet toestaan.'' Ik kende mijn nichtje niks is erger dan Sarah allee  n met mijn broer. Ik keek naar Teresa en liet haar liggen in ons bed.'' Ik haal hem wel op'' zei ik besluitend tegen haar terwijl ik mijn schoenen al aantrok en Levi opbelde. Ik vond het nog altijd moeilijk om met mijn broer te praten over Conor..Maar omdat het kind niet alleen hun zoon was.. maar ook Teresa's broer moest ik wel. Ik was niet al te romantische voor Sarah na de geboorte van Conor.. maar dat was ik voor heen ook al niet we zeiden nooit dat we van elkaar hielden. 

Rosie
''Hey'' zei ik zuchtend terwijl ik naar Tyler keek die zijn handjes uitstak. Ik gaf hem aan Levi en kwam overeind ''Conor moet vandaag naar zijn moeder'' zei ik tegen hem. Terwijl zijn telefoon net afging en ik voor hem opnam ''neef'' ''nicht'' ik glimlachte zwak. Als hij verteld dat hij Conor komt ophalen ga ik akkoord''Darren komt hem halen.''

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/28/2017 09:30 PM

Sarah
Ik glimlachte zwakjes en keek naar Darren. 'Dankje Dar.' zei ik terwijl ik op mijn lip beet en Teresa in mijn armen nam. Ik streelde over haar neusje en grijnsde breed. Mijn kinderen waren mijn alles. Ik drukte een kusje op haar lipjes en wiegde haar een beetje heen en weer door mijn armen.

Levi
Ik glimlachte naar Tyler en streelde door zijn haartjes. 'Heerlijk ventje.' zei ik en keek op als Rosie vermeldde dat Conor werd opgehaald. Conor kreeg het mee en begon blij rond te springen. 'Mama, mama, mama!!' schreeuwde hij en kwam vervolgens naast me op bed gekropen.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/28/2017 09:37 PM

Darren
Ik zag Levi al staan met Conor en stapte uit ik keek naar Conor en kon zoveel van Levi in hem zien. Ik werd er misselijk van.''Achterbank'' zei ik tegen Levi terwijl ik nooit een normaal gesprek kon voeren met Levi. Mijn andere neefje had ik nog niet gezien maar dat kwam nog wel.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/28/2017 09:48 PM

Levi
Ik rolde mijn ogen en liet Conor al in stappen. 'Als je iemand wilt afblaffen koop je maar een hond.' zei ik chagrijnig en rolde mijn ogen. Het is allemaal voor Conor wat ik doe. Anders wou ik helemaal niets te maken hebben met Darren. Ik was helemaal klaar met die eikel.


Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/28/2017 09:53 PM

Darren
''Dan koop ik gelijk 1 die jou aan rukken scheurt.'' Zei ik terwijl ik instapte en de motor startte ''doe de groeten aan Rosie en mijn neefje.'' Ik racete ervan door en keek naar conor via de achteruitkijk spiegel. Hij speelde rustig met zijn knuffel ''het is niet jou schuld..'' zei ik toen zacht terwijl we er alweer waren en Sarah al stond te wachten op de oprit.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/28/2017 09:56 PM

Levi
Ik rolde mijn ogen en beet mijn kaken samen. 'Eikel.' zei ik en liep snel weer terug naar binnen.

Sarah
Als ik Darren de oprit op zie komen rijden liep ik naar de auto waar ik de achterdeur open trok. 'Hey Conor, schatje van me.' zei ik blij en maakte zijn riem los. 'Mama!!' riep hij blij terwijl hij zijn armpjes om mijn nek klemde. Ik tilde hem uit de auto en drukte kusjes op zijn wangetjes. Wat was ik blij om hem te zien.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/30/2017 10:11 AM

Darren
Ik keek naar Conor en nam diep adem." Zorg jij dat Teresa eet.. ik heb nog kantoorwerk te doen" zei ik tegen Sarah ik was niet echt een familieman. Al moest ik dat wel zijn voor mijn kleinemeid maar ik had geen behoefte om de happy familie te spelen vooral omdat Conor er was. En omdat ik met moeite getrouwd ben met Sarah  ik liep naar binnen.

Rosie
Ik liet Tyler slapen en plofte neer op bed. Een kind hebben of nou ja Conor erbij opgeteld was nogal een moeite voor me vooral omdat ik zelf geen moeder meer had. Ik moest nog van alles leren ik keek naar Levi die binnen kwam "Tyler slaapt hoe deed Darren?" Vroeg ik terwijl ik een glas wijn voor mezelf inschonk. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/30/2017 11:23 PM

Levi
Ik beet op mijn lip wanneer ik binnen kwam en zuchtte. 'Zoals normaal... achterlijk dus.' zei ik en plofte naast haar op de bank. Het leven van ouders was super vermoeiend, maar ik zou mijn kinderen nooit willen missen.

Sarah
'Ja baas.' mompelde ik geërgerd en ik liep met Conor in mijn arm naar binnen. Eenmaal in de woonkamer zette ik Conor neer en haalde ik Teresa uit de wieg die in de woonkamer stond. Ik liet door de bediendes een flesje brengen met opgewarmde melk en ging met Teresa in mijn armen op de bank zitten. 'Lekker eten schatje.' zei ik. Conor kwam nieuwsgierig naast me zitten. 'Ik wil dat doen.' zei hij. Ik glimlachte. 'Houd het flesje maar zo vast.' zei ik tegen hem terwijl hij nu dus zijn zusje de melk liet drinken.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 09/30/2017 11:38 PM

Rosie
''Well dat is nou eenmaal Darren.'' Zei ik zuchtend terwijl ik overeind kwam en de familie foto die ik net had ingelijst op de kast plaatste. Conor stond er ook op Tyler zat in een dekentje gewikkeld terwijl ik hem vasthield en Levi een arm om mij had geslagen en Conor vasthield. Ik haten Conor niet hij was een prima jongen maar ik had alsnog moeite ermee. Vooral omdat ik later moest gaan uitleggen aan Tyler hoe het kan dat zijn nichtje ook zijn broer's zusje is. 

Darren
Ik was al snel klaar en liep naar beneden waar ik Sarah aantref mt conor en Teresa. Being a mom van  mijn kleine prinses en Conor. Ik nam diep adem ''Conor lijkt op Levi.'' Zei ik ineens ''dan zou Tyler waarschijnlijk op mij lijken.'' Terwijl ik het had over mijn neefje die ik nog niet had gezien.''Teresa lijkt op jou misschien het karakter van mij'' gniffelde ik. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  44  |  45  |  46  |  47  |  48  |  »  |  Last

« Back to forum