ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/18/2017 11:41 PM

Levi
Ik keek hem na en rolde mijn ogen. Ik kwam overeind en zuchtte. 'Het gaat prima.' zei ik en haalde geïriteerd een hand door mijn haar. 'Nu weet ik tenminste waarom hij het niet kan hebben. Ook al zegt hij van niet. Hij geeft om haar.' zei ik en keek naar Rosie. 'Laat hem maar gaan dan. Een paar opdrachten in het buitenland met pa zal hem goed doen.' zuchtte ik. 'Ga je mee ontbijten?'

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/18/2017 11:58 PM

Rosie
Ik schudde mijn hoofd "ik heb een afspraak met een prins." Zei ik zuchtend tegen Levi.

Darren
Ik liep langs de  ontbijtzaal en zag Sarah zitten "vertrek." Zei ik tegen haar terwijl ik haar aankeek "je bent hier voorlopig niet welkom."

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/19/2017 12:08 AM

Sarah
Ik zat gewoon rustig mijn croissantje te eten wanneer opeens Darren binnen komt en met commando's ging gooien. Ik lachte kort. 'En sinds wanneer maak jij uit wie hier welkom is of niet?' vroeg ik en nam uitdagend nog een hap van mijn croissant. 'Het is niet alsof ik je broer onzuiver heb gemaakt hoor. Hij is net zo een grote manhoer als jij namelijk. Hoeveel meiden heb je al tussen je lakens gehad? Ik denk niet dat ze op twee handen te tellen zijn.' zei ik.


Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/19/2017 12:13 AM

Darren
"Zins ik hier de troon opvolger ben." Zei ik duivels tegen haar "nog zo een grote bek en ik maak je leven een hell sweetheart." Zei ik "zullen mijn ouders en je moeder vast leuk vinden om te horen dat mijn bruid niet zuiver en loyaal is." Zei ik grijnzend "en donder nu maar op prinsesje."

Rosie
Ik keek Levi aan "ik ga die prins denk ik niet eens leuk vinden." Zei ik verveelt tegen hem terwijl ik overeind kwam." En zorg er alsjeblieft voor dat je nooit meer met Sarah naar bed gaat.. je doet Darren nog is pijn je zou moeten weten dat hij een hele lange crush op haar heeft.. maar zijn emoties niet goed weet te handelen."  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/19/2017 12:25 AM

Sarah
Ik kwam overeind. 'I'd like to see you try... sweetheart.' siste ik terug naar hem. 'Ik heb altijd al meer van de hel gehouden dan de hemel.' grijnsde ik. 'Vooruit vertel het ze maar. Kijk maar of het me iets boeit als ze het weten. Wie denk je dat ze geloven? Een puberale jongen met teveel testosteron die altijd al een hekel aan me heeft gehad of ik een volwassen vrouw bij de wet.' zei ik en liep om de tafel heen. Ik keek diep in zijn ogen. Man wat had hij mooie ogen. Kort werd ik afgeleid maar ik schudde mijn hoofd en keek naar hem. 'Ik laat me niet zomaar wegjagen.' 

Levi
'Dan ga je niet Rose. Je bent pas 16. Je hoeft nog niet te trouwen. Het is gewoon een selectie. Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. Niet wat je vader wilt. Oom Ian begrijpt het vast en wilt alleen het beste voor je.' zei ik en streelde kort een pluk haar achter haar oor.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/19/2017 12:32 AM

Rosie 
Ik fronste "zins wanneer boeit het jou met wie ik ooit ga trouwen?" Vroeg ik met een lachje terwijl hij een pluk haar achter me oor streelde." Jij kan tenminste doen wat je wilt als prins van je eigen beslissingen" zei ik tegen hem terwijl zijn hand tintelde op mijn huid. En ik hem nu recht aankeek.

Darren
"Prepare yourself" zei ik met een grijns terwijl ik haar achterliet en mijn limousine er al was. Man wat was zij een hoofdpijn maar ook lekker. Levi moest gewoon van haar afblijven met zijn tengels. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/19/2017 09:36 PM

Sarah
Ik keek hem na en kon pas echt uit ademen wanneer hij weg was. Irritant, vervelend, knap met mooie ogen, kut joch. Ik at nog snel wat fruit en liep vervolgens naar boven waar ik mezelf in de lelijke jurk hielp. Tijd om naar huis te gaan. Ik zou sowieso naar huis gaan, maar ik wou gewoon niet dat het was omdat Darren het me zei.

Levi
'Dat heeft me altijd geboeit. Je bent mijn kleine nichtje.' zei ik en glimlachte naar haar. 'Dat kan jij ook. Je moeder heeft het ook gedaan. Ze heeft nee gezegd tot ze Ian weer tegen was gekomen.' zei ik en glimlachte. 'Jij kan net zo goed nee zeggen tot je de perfecte man gevonden hebt.'

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/19/2017 10:41 PM

Rosie
Als hij dat zegt bloos ik "je zegt altijd toch van die goeie dingen Lev." Zei ik terwijl ik een kusje op zijn wang plaatste. En overeind kwam "ik moet maar weer is gaan ik bel je." Zei ik nog met een knipoog terwijl ik er vandoor huppelde.

Darren
Ik zat in de auto richting het vliegveld met een boeking richting parijs. Ik zou mijn vader op de hoogte stellen dat was wel zeker. Levi had me echt boos gemaakt met dit altijd maar de perfecte spelen. Ik mompelde wat en kon mijn emoties echt niet in controle houden. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/19/2017 10:47 PM

Sarah
Zodra ik terug aangekleed was liep ik terug naar beneden waar ik Levi in de keuken tegen kwam. 'Ik ga weer naar huis. Maak je niet te druk om Darren. Grote mond weinig actie. Hij is nog jong.' zei ik en zuchtte. 'Vergis je niet in Darren Sarah. Hij is geen klein jongetje meer.' zei Levi. Ik haalde mijn schouders op. Van binnen was ik toch wel een beetje bang. 'Ik zie jullie nog wel.' zei ik en liep richting buiten waar mijn limousine al klaar stond.

Levi
Ik keek Sarah na en zuchtte. Nu was ik de enigste in huis. Ik nam mijn mobiel en sms'te Darren. - Let op jezelf oké? - Ik liep naar de living waar ik een glas whiskey inschonk.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/19/2017 10:58 PM

Darren
Als ik het bericht van Levi zie negeer ik het. Een week vloog voorbij. Terwijl ik weer aankwam in Rusland waar mijn moeder met een boze blik samen met Levi me stonden op te wachten. Wat nou weer.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum