ORPG// Love against Law feat. walkingdead

Erste Seite  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  48  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

von LostSouls am 20.06.2017 08:54

Levi
De week erna stond ik met mijn moeder in de aankomsthal wanneer Darren thuis zou komen. Ik maakte me zorgen. Hij flipte opeens uit en was weg zonder ook maar iets te laten weten, zelfs niet aan mam. Ik beet op mijn lip. Liever was ik hier niet bij. Waarschijnlijk kreeg ik toch weer de schuld van hem.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

von walkingdead am 20.06.2017 09:28

Darren
"Darren je vader en ik konden je niet bereiken waar was je?" Vroeg min moeder terwijl ik haar afwimpelde." Ik ben 16 geen kind meer" zei ik brutaal tegen haar terwijl ik een joint opstak. En richting mijn kamer liep "Darren kom nu hier!"

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

von LostSouls am 20.06.2017 09:48

Levi
Ik rolde mijn ogen en liep achter Darren aan. Ik hield hem tegen door voor hem te gaan staan. 'Zeg gewoon waar je was, dan ben je van haar gezeik af, Dar.' zei ik tegen hem en liep vervolgens door naar boven. Even geen zin om me er mee te bemoeien.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

von walkingdead am 20.06.2017 09:54

Darren
Als Levi dat zegt wil ik hem eigenlijk weigeren om te gaan luisteren maar ik deed toch wat hij zei." Bulgarije" zei ik verveelt terwijl ik naar mijn kamer liep "Sarah komt vandaag weer ze blijft een weekje hier." Zei mijn moeder nog "dat word weer een vlucht boeken." Zei ik geïrriteerd.

Rosie
Huilend belde ik Levi op. Na een mislukte meeting met dat rotjochies van een prins. Die zei dat ik lelijk was en hij zelfmoord zou plegen als hij met mij moest trouwen. Ik zat in het bos en kon naar niemand toe mijn vader zou het toch niet boeien.
 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

von LostSouls am 20.06.2017 10:28

Levi
Ik haalde een hand door mijn haar en liep mijn kamer op. Nog geen seconde zat ik op mijn bed of mijn telefoon ging af. Ik zag op het scherm dat het Rosie was wat me liet glimlachen. 'Hey Rose.' zei ik en glimlachte terwijl ik voor me uit de spiegel in keek.

Sarah
Zuchtend keek ik naar mijn nagels. Eenmaal aangekomen bij het Lincoln/Bonasis kasteel liep ik meteen naar de hal waar tante Jennifer al stond te wachten. Ik glimlachte breed en omhelsde haar. 'Tante Jenn.' zei ik blij. Ik had haar aanwezigheid wel gemist. Ondanks dat ze aangetrouwde familie is gaf ik toch heel veel om haar.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

von walkingdead am 20.06.2017 10:55

Darren
Ik nam flinke hijsen van mijn joint en toetste ondertussen één nummer in van een pros. Ik had nergens zin in behalve in neuken en roken.

Rosie
"Lev die stomme  prins.. hij hij zei.. dat ik lelijk ben." Jammerde ik als een klein kind terwijl ik snotterde. Ik was een rijkelui's kind natuurlijk ging ik me dan zo gedragen. Maar ik was ook nooit lelijk genoemd.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

von LostSouls am 20.06.2017 11:01

Sarah
'Waar zijn mijn lieve neefjes.' Lachte ik naar mijn tante die me naar boven verwees. Natuurlijk. Ik liep naar boven en bleef stil staan bij Darren zijn kamer. 'Ben je eigenlijk al begonnen met mijn leven zuur te maken? Ik merk er nog niks van.' zei ik plagend tegen Darren en liep vervolgens naar de logeersuitte waar mijn spullen al naartoe waren gebracht.

Levi
Ik fronste als ik hoorde dat ze overstuur was. 'Doe eerst eens even rustig Roos. Die prins heeft gewoon stront in zijn ogen. En als je nu eenmaal alleen stront ziet zie je alleen maar lelijke dingen. Je bent het mooiste meisje van heel Rusland en Bulgarije bij elkaar.' zei ik om haar te troosten. Al was er ook wel een gedeelte van waar.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

von walkingdead am 20.06.2017 11:18

Rosie
Ik beet op mijn onderlip "meen je dat echt?" Vroeg ik zacht terwijl ik mijn tranen weg veegde. En ik mijn moeder enorm miste.

Darren
"O" zei ik tegen Sarah met een lachje terwijl mijn prosjes er al aan kwamen. Binnenkort had ik ook 2 prinsessen over de vloer. Waar ik ook even mee ging spelen. Ik wilde mijn maitresses hebben om haar leven te ruïneren eenmaal getrouwd geen ander die haar kut mocht bevredigen. 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

von LostSouls am 20.06.2017 11:49

Sarah
Ik grijnsde als mijn spullen netjes door het personeel werd opgebergd. Ik hield een knecht tegen en zette mijn tanden in zijn nek. Na een paar slokken liet ik hem verder zijn werk doen en ging ik op het balkon staan.

Levi
'Ja, dat meen ik echt.' zei ik tegen haar en liep richting de badkamer. 'Als je er even genoeg van hebt kun je altijd naar ons toe komen Rosie. Dat weet je toch?' vroeg ik bezorgd.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

von walkingdead am 22.06.2017 10:12

Darren
Één dag vloog voorbij terwijl ik nog steeds afstandelijk tegen bijna iedereen in het kasteel. Rosie bleef voor een maandje hier omdat onze oom naar Hell was gegaan voor wat zaken. Ik liep de woonkamer binnen waar Sarah en Levi aan tafel zaten ''waar is Rosie?'' Vroeg ik emotieloos en snuivend aangezien ik net cocaine had gesnoven. Ik had gehoord dat een prins haar lelijk had genoemd en ik wilde wel even zijn naam weten om hem te excuteren niemand noemde één Lincoln ''lelijk.''

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  48  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum