ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/22/2017 10:15 PM

Sarah
Zuchtend keek ik op mijn mobieltje waarme ik aan het kloten was. Ik haalde een hand door mijn haar en keek op wanneer Darren de woonkamer binnen kwam. 'Kijk, het spreekt.' zei ik en haalde diep adem. 'Geen idee waar ze is. Misschien haar kamer al bekeken?' stelde ik voor en keek vervolgens weer naar mijn telefoon.

Levi
Ik keek zuchtend naar Sarah wanneer ze een sarcastische opmerking maakte. Ik nam een hijs van mijn joint en keek naar Darren. 'Waarschijnlijk in haar kamer en anders struint ze ergens rond in de tuinen.' zei ik tegen hem en keek in zijn ogen. Wetend dat hij net gesnoven had. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/22/2017 10:24 PM

Rosie
Ik kwam de woonkamer binnen gelopen in alleen maar één lingerie met daar over een bloes. Terwijl het me totaal niet boeide dat ze me zo zagen.

Darren
Als ik Rosie al binnen zie lopen maar heel schaars gekleed worden mijn ogen groot.''Roos trek iets aan dat mooie lichaam van je moet bedekt zijn'' zei ik tegen haar terwijl ze me rebels aankeek ''doe niet zo raar Dar je hebt me toch ook in mijn bikini gezien?'' Ik fronste maar ging er niet op in ''hoe heten die prins ook alweer want dan draai ik nu een nummer om hem wat pakslaag te geven.'' ''Hendry 3e'' zei ze terwijl ze normaal gesproken het echt niet toe zou laten ''weet je ik hou wel van deze Rosie.'' Ik grijnsde breed terwijl ik aan tafel ging zitten en een joint opstak.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/22/2017 11:01 PM

Levi
Fronsend keek ik op als ik Rosie binnen zag komen lopen in lingerie. Ik beet op mijn lip en keek streng naar Darren toe. 'Hou je in ja, het is je nichtje.'zei ik tegen hem en keek naar Rosie. 'Heb je het niet koud?' vroeg ik in nog een poging om haar meer kleren aan te laten doen. Al vond ik dit uitzicht ook zeker niet verkeerd.

Sarah
'Jongens.. Laat haar doen en laten wat ze wilt ja?' zei ik en keek vervolgens kort naar Rosie. Ik zag de blik in Levi zijn ogen. En dan zei hij iets over Darren zijn opmerking. Ik zag gewoon dat hij hetzelfde dacht. Ik beet op mijn lip en haalde een hand door mijn haar.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/23/2017 06:45 AM

Darren
"Moet jij zeggen." Mompelde ik hij was de gene die een crush op haar had zins de dag dat ze één meisje van 7 was. Rosie is lekker en een geweldig aanzicht maar ik zou nooit het bed met haar delen aangezien ze dichter bij me staat dan Levi. Ze was meer mijn zusje.

Rosie
Ik dronk uit een pak sap en duwde koelkast deur met mijn heup dicht." Nee het is super heet ik ga trouwens zo weg met wat vrienden." Terwijl ik niet aan gaf wat voor vrienden. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/24/2017 03:38 PM

Levi
'Met wie?' vroeg ik en ging rechter zitten. Waarom deed ze zo anders? Er was iets, ik kon alleen mijn vinger er niet op leggen. Ik keek naar Sarah om in te springen, maar die leek de kant van Rosie te kiezen en zich er niks van aan te trekken. Ik zuchtte oogrollend en nam en hijs van mijn joint die bijna op was.

Sarah
Ik keek om naar Rosie en grijnsde. 'Zijn het lekkere vrienden?' vroeg ik wenkbrauwophalend. Meer om erachter te komen wat ze nou probeerde te doen dan voor mezelf. Ook ik had door dat er iets niet helemaal in orde was. De jongens hadden daar gewoon niks mee te maken.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/24/2017 04:32 PM

Rosie
"Misschien" zei ik lipbijtend het waren zeker lekkere vrienden. Het waren bikers van de stad ze waren niet koninklijk maar dat was juist zo fijn. Ik liep naar mijn kamer en kleden me om in een spijkerbroek t-shirt van Metallica en een zwarte jacket. Ik propte in mijn zak wat gestolen cocaïne van Darren en ging er vandoor. Ik horde ze al toeteren en zag Jack de jongen waar ik een crush op had hij gooide me één helm toe terwijl ik achter op sprong "hey babe." Ik drukte een kus op zijn wang terwijl we er vandoor reden met de rest van zijn vrienden.

Darren
"Onze Rosie word al groot." Zei ik terwijl ik uit het raam keek en ze er vandoor ging met wat bikers. Ik hoopte voor hun dat ze  geen alcohol en die troep dat ik gebruik aan haar zouden voeren. Want daar zou haar vader en mijn broer niet zo blij mee zijn. Ik brand mijn joint uit terwijl ik mijn blik vestigen op Sarah "dus wanneer ga je weg?" Vroeg ik kennelijk verveelt.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/24/2017 06:19 PM

Sarah
Ik keek haar na en fronste. Buiten hoorde ik het gebrom van motoren en ik beet op mijn lip. Wat waren haar plannen? Als ik Darren hoor zuchtte ik. 'Eind van de week, wanneer word jij eindelijk volwassen?' vroeg ik en kwam overeind. 

Levi
Ik liep naar het raam en bekeek dat tuig. 'Waarom zou ze in godsnaam met zoiets omgaan?' zei ik uit de hoogte. Ik keek naar Darren die ook uit het raam keek. 'Weet jij wat haar aangespoord heeft?' vroeg ik tussen het gekibbel van die twee door. Ik liet mijn blik terug glijden naar buiten waar ik zag dat Rosie een van die jongens een kus op de wang gaf. Geïrriteerd liet ik de gordijn terug vallen en ging op het puntje van de bank zitten zodat ik op de salon tafel nog een joint kon draaien.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/24/2017 06:31 PM

Darren
''Besef je eigenlijk wel dat jij me later kinderen moet gaan schenken?" Zei ik verveelt tegen haar ik zag al voor me hoe ik haar zwanger moest maken. Als Levi dat zegt en ik zijn blik zie grijns ik vals ''zins jij jullie kleine ''iets'' niet meer heb voort gezet ze vond je erg leuk hoor'' zei ik gemeen terwijl Sarah het mocht weten. Levi was over zijn oren op onze kleine baby nichtje zij ook op hem maar hij wees haar af aangezien ze nog klein was en ze vast niet door had wat Levi van haar was. Eigenlijk was het iets dat ik nooit mocht vertellen aan buitenstaanders maar ik zei het meer om het bij Sarah er in te wrijven dat Levi nooit en te nimmer op haar zou vallen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/24/2017 07:37 PM

Sarah
'Fack off Darren. Dat hele nep huwelijk op papier stelt niks voor.' zei ik en sloeg mijn armen over elkaar. Ik kwam overeind en schonk een glas whiskey in. Ik nam een nipje van het glas en zette het weer neer waarna ik opkijk van wat Darren tegen Levi zegt. 'Hij maakt een grapje zeker?' vroeg ik en beet op mijn lip.

Levi
'Ach Darren je weet niks.' zei ik en zuchtte. 'Tuurlijk is het een grapje. Ik zou toch niks voelen voor mijn eigen nichtje.' zei ik om het af te wimpelen al wist ik wel dat Darren gelijk had. Het kon gewoon niet en daarmee uit. Ik haalde een hand door mijn haar en had de joint gerold waarna ik hem tussen mijn lippen nam en aanstak.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/24/2017 08:37 PM

Darren
''Volgens mij zie ik nog geen scheidingspapieren.'' Zei ik fel tegen Sarah als ze dat zegt en op haar lip bijt word ik getriggered ''he will never be yours you will forever be my slut'' zei ik giftig in haar oor terwijl ik haar haar vast had genomen en die na achter trok zodat ik geweldadig overkwam Levi moest durven om wat te zeggen ervan.''Waag het om nog een keer zijn ballen te zuigen en ik doe je wat'' ik liet haar haar los terwijl ik duivels grijnsde en de kamer verliet.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum