ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/24/2017 08:59 PM

Sarah
Ik keek hem nijdig aan een merkte al snel dat hij mijn haar te pakken had. Ik beet mijn kaken op elkaar en liet geen kik horen. Ondanks dat ik veel kon hebben deed dit toch wel pijn. Ik keek hem na en wreef over mijn hoofd. 'Denk maar niet dat ik nu bang ben Bonasis.'siste ik en gooide mijn glas kapot tegen de muur naast de doorgang waar hij net doorheen was gelopen.

Levi
Zuchtend keek ik naar de twee. Dat stopte ook nooit. Wanneer ik zie wat Darrin doet wou ik me gaan mengelen, maar besloot het niet te doen. Zou het alleen maar erger maken. Ik zuchtte en nam een hijs van mijn joint.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/24/2017 09:20 PM

Rosie
Ik kwam dronken het kasteel binnen gelopen terwijl het al laat in de avond was. Ik had zo hard gefeest en nog even wat momentjes met Jack gehad al verwachten hij wel wat meer van me. Ik liep strompelend richting Levi's kamer maar bij kreunen liep ik al berg afwaarts hij was vast bezig met Sarah ookal had Darren ze nog gewaarschuwd. Ik struikelde over mijn been terwijl ik gewoon bleef liggen ik voelde me kotsmisselijk en een beetje duizelig ik sloot mijn ogen terwijl het me niet boeide wat er vandaag was gebeurt.

Darren
Ik was in de stripclub en gooide wat geld op een paar exotische meisjes. Ik had geld genoeg maar ik kwam hier eigenlijk voor een missie.'' Hey Dar we hebben hem'' horde ik mijn hulpje zeggen terwijl ik een stripper op mijn schoot trok en een hijs nam van mijn joint.'' Mooi zo zorg nu dat mijn broer opgebeld word .'' Heg prinsje die mijn nichtje lelijk noemde werd voor mijn voeten gegooid ''dus jij noemde MIJN nichtje lelijk.'' Ik duwde de stripper van me af en trapte hem zo op zijn hoofd de vloer in ik bleef nog even wrijven met mijn voet ik zou een geweldige koning worden.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/25/2017 01:15 PM

Levi
Ik gromde terwijl ik inpompte op Sarah. Ik deed het puur om Rosie te vergeten. Zij deed het om Darren te bewijzen dat ze niet bang is voor hem. Ik hoorde een doffe dreun op de gang en stopte. 'Wat is er?' vroeg Sarah hijgend. 'Ik hoorde iets.' zei ik en kwam overeind. 'Het is vast niks, kom terug naar bed.' zei ze, maar ik negeerde haar. Ik trok een boxer aan en liep naar de gang. Ik zag verderop Rosie liggen en zuchtte. Ik liep naar haar toe en hurkte bij haar neer. 'Rose.' vroeg ik en veegde wat haar uit haar gezicht. Ik rook de alcohol lucht en zuchtte. Ik draaide haar op haar rug en tilde haar op. 'Je gaat morgen de grootste kater hebben.' zei ik tegen haar en liep naar haar kamer. Ik voelde haar hoofd zwakjes tegen mijn borstkas wat me wel een beetje liet glimlachen. 'Levi..' hoorde ik Sarah vanuit mijn kamerdeur. 'Ga naar bed. Je eigen Sarah. We praten morgen wel.' zei ik nog voor ik de kamer van Rosie binnen liep en haar op haar bed legde. Ik deed haar schoenen uit en haar leren jasje. Naast haar bed zette ik de prullenbak mocht ze moeten overgeven. Ik hoorde mijn telefoon en nam op. Ik hoorde vaag gepraat op de achtergrond. Darren zijn stem. Ik luisterde naar wat hij zei en grijnsde.

Sarah
Ik zuchtte geïrriteerd wanneer hij opstond. Ik had al gehoord dat Rosie thuis was gekomen. Dus denk ik dat zij gewoon wat had laten vallen. En daar voor moest hij gaan kijken? Mooi punt om te bewijzen aan Darren als Levi niet meewerkt. Ik liep richting de gang maar al snel werd ik weggestuurd. Het was dus waar wat Darren zei. Levi had gevoelens voor zijn eigen nichtje. Zuchtend nam ik mijn kleren en liep naar mijn eigen kamer waar ik me op bed liet vallen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/25/2017 01:38 PM

Rosie
Ik werd duizelig wakker terwijl ik vaag Levi half naakt kon zien. Ik bloosde en had hem in geen tijden zo gezien. Hij moest niks van me dat wist ik nu wel. Dus deinsde ik terug en ging ik met een hand door mijn haar." Ik ben echt hard gegaan" zei ik grijnzend.

Darren
"I Got a souvenir." Zei ik grijnzend terwijl  ik  in onze kerker stond en het prinsje bij alle andere smekende criminelen gooide." Please geef ons wat te eten!" Riep een vrouw die vast geketend zat aan de muur ik grijnsde vals en lachte haar in haar gezicht uit." Spies een muis ofzo" zei ik terwijl ik me weer focuste op Levi "waar is Sarah?" Vroeg ik "het word tijd dat ik maatregelen ga nemen."

Reply Edited on 06/25/2017 01:39 PM.

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/25/2017 01:52 PM

Levi
'In haar kamer.' zei ik tegen Darren. Ik grijnsde als ik het gekrijs van de gevangenen op de achtergrond hoorde. 'Spreek je morgen, ik ben bij Rosie.' zei ik en hing op waarna ik me op Rosie richtte. 'Ja dat zie ik.' zei ik en zuchtte. 'Dat tuig is niet goed voor je Rosie. Zul je morgen wel merken als je met een kater wakker word.' zei ik en nam een deken uit de kast die ik over haar heen legde. 'Waar ben je geweest met hun?' vroeg ik haar en keek naar haar.

Sarah
Inmiddels had ik een nachtjapon aangetrokken en was ik in mijn eigen bed gekropen waar ik nog op mijn telefoon keek. Gewoon even op social media. Zuchtend scrolde ik door facebook en bekeek verschillende filmpjes. Ik hou van Rosie, maar ze dwarsboomt nu wel mijn plannen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/25/2017 02:08 PM

Rosie
"Dus jij bent ook niet goed voor me?" Zei ik verveelt terwijl ik mijn armen overelkaar deed en hem koppig  aankeek. Hij had het toch zo druk met neuken en feesten en hun waren dat ook  dus verschil maakte het niet." Ik was in een club" zei ik maar terwijl ik niet langer dat half naakt lichaam kon kijken het maakte me best wel geil.

Darren
Ik kwam grijnzend Sarah's kamer binnen." My lady ik heb je ergens voor nodig" zei ik voldaan een gruwelijke koning had natuurlijk een dominante kant. Laten we zeggen dat ik graag genoot van gruwelijkheden.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/25/2017 02:15 PM

Levi
'Ik dwing je nergens toe Rosie. Ik zorg voor je. Hen willen gewoon dat je zoveel drinkt en pillen popt dat ze alles met je kunnen doen wat ze willen. Zij maken misbruik van meiden.' zei ik en streelde wat haar achter haar oor. 'Ze zijn slecht nieuws, oké?' zei ik tegen haar en zuchtte kort.

Sarah
Wanneer de deur open gaat en Darren in de deuropening verschijnt fronste ik en kwam ik overeind uit bed. 'Waarvoor heb je me nodig?' vroeg ik en gooide mijn telefoon terug op bed terwijl ik naar het donkere gestalte van Darren keek.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/25/2017 02:29 PM

Darren
"Volg me" zei ik terwijl ze deed wat ik zei en we bij een kamer kwamen." You first" zei ik terwijl je niks van mijn gezicht kon aflezen. En bdsm altijd al een deel van mijn leven is geweest zins ik een jongen van 13 was. Wat ik met haar zou doen mocht de duivel weten.

Rosie
"Ja je "zorgt" voor me." Zei ik sarcastische "het enige waar jij gefocust op ben is Sarah's tieten" ik kwam overeind "ik red me wel." Zei ik nog tegen hem.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/25/2017 02:35 PM

Levi
Ik beet op mijn lip wanneer ze over Sarah begint. 'Alles wat ik doe met Sarah stelt geen fuck voor. Zij doet het om Darren te stangen en ik...' zei ik maar stopte mijn zin voor ik vanalles zou toegeven aan haar wat niet de bedoeling was. 'Daar gaat het niet over. Het gaat om jou. Ik wil dat jij oké bent.' zei ik tegen haar.

Sarah
Fronsend liep ik met hem mee. Wat was er mis met hem? Ik keek naar de deur waar we voor stonden en beet op mijn lip. Kort keek ik hem aan wanneer hij zei dat ik eerst moest gaan en opende de deur. Het was donker. Ik tastte naar de lichtknop maar ik kon niks vinden. 'Wat is dit? Waar zit het licht?'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/25/2017 02:52 PM

Rosie
''Ik ben oké Levi.'' Zei ik tegen hem terwijl ik het raar vond dat hij zijn zin niet af maakte.'' Het ligt alleen jou'' zei ik nog tegen hem terwijl hij donders goed wist dat ik graag de zijne wou zijn maar hij me niet toe liet. Het boeide me niet dat hij mijn neef was ik hield van Levi en ik was in love met hem.

Darren
Ik likte kort langs mijn lip terwijl ik het licht aan deed en de deur opslot deed.'' Welkom in mijn kleine paradijs.. waar jij mijn seks slaaf zal zijn'' zei ik grijnzend terwijl er objecten lagen waar ik haar mee ging plezieren en martelen.'' Kleed je uit'' beveelde ik haar ze moest het wagen om niet te doen wat ik zei.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum