ORPG// Love against Law feat. walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  48  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/25/2017 03:05 PM

Levi
Ik zuchtte en keek haar aan. Even wist ik niet wat te zeggen. Ik dekte haar nog wat beter in met de deken en keek naar haar. 'Neem je rust. Dat die alcohol en alle andere troep uit je lichaam gaan.' zei ik tegen haar en drukte een kus op haar voorhoofd. 'We praten morgen wel verder.' zei ik en kwam overeind om vervolgens haar kamer te verlaten.

Sarah
Wanneer het licht aan ging werden mijn ogen kort groot. 'In je dromen Darren.' zei ik en liep langs hem naar de deur die hij op slot had gedaan. Ik probeerde hem open te rukken, wat normaal geen probleem is. Deze keer lukte het echter niet. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/25/2017 03:41 PM

Darren
Ik trok haar aan haar arm terug en duwde haar zo wat tegen de muur. Mijn tong glee langs haar nek terwijl mijn hand onder haar japon glee als ik voel dat ze al nat was geweest worden mijn ogen rood.'' Dus je hebt weer niet geluisterd'' zei ik tegen haar terwijl ik mijn hand terug trok en haar haren vast nam ik bracht mijn lippen naar haar oor ''je kan maar beter doen wat ik zeg voor ik mijn waren duivel de deur uit laat.'' Ik trok haar naar het midden van de kamer en ging op bed zitten ''kleed je uit.''

Rosie
Ik sloot geirriteerd mijn ogen ''ik ben geen kind meer!'' Riep ik hem nog na terwijl ik een traantje liet gaan. Het lag allemaal aan hem.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/25/2017 04:03 PM

Sarah
Ik beet op mijn lip wanneer ik hardhandig tegen de muur werd geduwd. Ik bevroor. Probeerde tegen te werken maar het lukte niet. Waar was mijn strength wanneer ik het nodig had? Wanneer hij aan mijn haar trok slikte ik en keek hem vuil aan. Mijn hoofd begon pijn te doen wanneer hij me aan mijn haar naar het midden van de kamer trok. Ik keek hem aan en beet mijn kaken samen. 'Je gaat hier spijt van krijgen Darren.' siste ik terwijl ik bleef staan zonder me te verroeren.

Levi
Zuchtend kwam ik mijn kamer binnen en liet ik me op mijn bed vallen. Niet wetend wat ik nu moest doen. Mijn moeder schiet me af als ik aan Rosie zit. Ik beet op mijn lip en staarde voor me uit waarna mijn oogleden zwaar werden en ik in slaap viel.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/25/2017 05:15 PM

Darren
De volgende morgen werd ik heerlijk wakker terwijl ik aankeek tegen Sarah die naakt in een kooi zat met een halsband om. Ze zat onder de blauwe plekken terwijl ik haar gister zonder genade had genomen van achter en er wat zweepslagen had gegeven." Goeiemorgen my lady" ik stak een joint op terwijl ik vals grijnsde en overeind kwam "lekker geslapen?"

Rosie
De volgende morgen zat ik te ontbijten terwijl Levi me nog steeds dwars zat. Ik kon mijn gedachte niet van hem afhouden.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/25/2017 06:23 PM

Sarah
Mijn oogleden waren zwak. Voelden alsof ze ieder moment dicht zouden vallen, maar steeds wanneer ik in slaap dreigde te vallen zag ik het weer voor me. Ik snap niet dat ik me niet had kunnen verdedigen. Ik ben godverdomme een vampier for god sake. Wanneer ik zijn stem hoorde keek ik hem niet eens aan en krulde op in de hoek waar de ketting het minst om mijn nek trok.

Levi
Zuchtend kwam ik overeind en stak een joint op. Eerste wat ik deed in de ochtend. Ik trok alleen een joggingbroek aan en liep zo naar beneden richting de eetzaal. Ik zag dat Rosie er al zat en grijnsde. 'Goedemorgen, al last van een kater?' vroeg ik en ging tegenover haar zitten.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/25/2017 08:32 PM

Darren
 "Geen response da's jammer." Ik horde een servent al kloppen deed open het was één van de maids. Ik wees naar Sarah "je weet wat je moet doen.. ze moet er op zijn mooist uit zien bij het ontbijt." Zei ik grijnzend en duivels terwijl ik mijn extra kamer verliet.

Rosie
"Beetje" zei ik afstandelijk terwijl ik een sigaret op stak. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/25/2017 08:44 PM

Sarah
Ik slikte en voelde de dorst. Wanneer ik de aanwezigheid van een maid opmerk en Darren vertrok voelde ik de dorst mij overnemen. Wanneer ze de kooi had geopend en me los had gemaakt van de halsband greep ik haar bij haar nek. 'Ik kan mezelf wel klaarmaken.' siste ik en zette mijn tanden in haar nek. Ik dronk haar helemaal leeg en legde haar levenloze lichaam in de kooi om vervolgens die op slot te doen. Ik kleedde me aan en liep de kamer uit naar de badkamer waar ik me douchte alsof mijn leven ervanaf hing. Ik had me nog nooit zo smerig gevoeld. Wanneer ik klaar was deed ik schone kleren aan liep ik naar beneden naar het ontbijt.

Levi
Ik voelde mijn grijns een beetje wegtrekken en zag hoe ze een sigaret opstak. 'Kan me nog herinneren dat je heel anders dacht over die peuken.' zei ik en nam een broodje.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/25/2017 09:37 PM

Darren
Nuriend maakte ik me klaar voor het ontbijt ik trok een net pak aan. En kamde mijn haren strak na achter. Ik haf nog nooit zo blij van de ochtend genoten ik liep naar beneden "goeiemorgen familie." Zei ik charmant terwijl ik Rosie met een peuk zag die ik geniepig afpakte "die is niet voor jou klein nichtje." Ik ging naast haar zitten en nam een hijsen van de peuk ookal had ik liever een joint.

Rosie
als Darren mijn sigaren afpakt kijk ik hem boos aan "wat is er mis met jou?" Vroeg ik verveelt terwijl hij abnormaal vrolijk leek. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/25/2017 10:22 PM

Sarah
Wanneer ik bij het ontbijt kwam zag ik Darren. Ik slikte en keek hem vuil aan. 'Denk maar niet dat je nog een keer zo een misbruik kunt maken.' siste ik zacht in zijn oor en ging aan het uiteinde van de tafel zitten. De blauwe plekken waren een beetje weggevaagd maar ze waren nog steeds aanwezig. Net als de rode striemen van de zweep.

Levi
Fronsend keek ik naar Darren. Hij was te vrolijk. Wanneer Sarah binnen kwam gelopen zag ik een verandering tussen de twee. Darren arrogant Sarah bang en tegelijkertijd toe aan een moord.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/25/2017 10:33 PM

Darren
Ik grinnikte zacht "dat zal dan wel sweetheart." Ik pakte een croissantje en nam een hap. Terwijl ik vandaag vrij had en een oogje kon houden op mijn slaafje. Ik keek kort naar Levi "ik neem aan dat je een beetje op Rosie gaat Letten? " zei ik om het te verpesten voor Sarah.

Rosie
"Tjeez Dar ik ben geen kind meer." Al vond ik het niet erg als Levi op me ging Letten we hadden zo weinig tijd door gebracht de laatste paar maanden. Ik smachten naar hem al wist ik dat seks en intieme dingen niet meer mochten gebeuren. Het was al gebeurt toen ik 13 was en hij 15 hij was de gene die mijn maagdelijkheid had en hij was er nog ook is goed in.. in seks natuurlijk.  Ik was ook één beetje boos op hem dat hij met Sarah het bed voor nu deelde.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  48  |  »  |  Last

« Back to forum