ORPG//: Leena6

Erste Seite  |  «  |  1  ...  14  |  15  |  16  |  17  |  18  ...  19  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]


Leena6

23, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 1900

Re: ORPG//: Leena6

von Leena6 am 29.06.2017 07:57

Ryder

ik loop met de roedel mee langs de muur en wanneer we op de straten lopen krijg ik mezelf zover terug een wolfelijk gedaante aan te nemen. Het voelde vrij en de snelheid die ik erdoor had zorgde ervoor dat we binnen een paar minuten terug aan de randen van de stad waren. Mijn vader kijkt me goedkeurend aan. Wanneer de maan weer verschuift en het lichtjes dag wordt komt er een einde aan het wolf zijnde en loop ik weer op twee voeten. Gelukkig kijk ik om me heen , ik had niet veel maar wel genoeg voor een gelukkig leven. Ik probeer nog slaap te vatten maar wordt al snel terug wakker door de zon die in mijn ogen schijnt. Ik maak me klaar om terug naar mijn werk te gaan en zadel mijn paard op. 

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: ORPG//: Leena6

von Justfororpgs. am 29.06.2017 07:45

Fay
Ik sluit even mn ogen en als ik een geluid hoor spreiden mijn ogen wijd open en kom ik omgooh tot een zittende stand. Weer hoor ik gehuil van een wolf en gegrom, de geluiden waarvoor mijn vader me ooit voor had gewaarschuwd en waarom ik al helemaal niet savonds buiten de muren mocht. Voorzichtig sta ik op en kijk om me heen maar ik zie niets, ze zullen dan ook vast niet hier zijn. Ik kruip door het kleine openingetje in de muur en loop de tuinen in. Ik hou mezelf schuil achter een bosje, het was handig dat ik wist hoe de wachters hun route loopt anders had ik hier nooit voorbij gekunt. Ik begin met zachtjes te lopen en eenmaal binnen versnel ik mijn pas tot ik ren en ga door naar mijn kamer. Snel kleed ik me uit en verstop de oude kleding en duik in een nacht japon en ga op bed zitten en op dat moment komt er een dienstmeid de kamer in. '' Ik voel me niet lekker, ik kan niet slapen '' zeg ik, ze knikt enkel en gaat wat voor me halen. Vast die vieze kruidenthee. Ik sla mijn ramen open en leun tegen de muur en kijk zoekend naar buiten toe naar waar het geluid vandaan kwam.
girl_8.jpg 

Antworten

Leena6

23, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 1900

Re: ORPG//: Leena6

von Leena6 am 29.06.2017 07:33

Ryder

Ik hoor het geluid van een paar wolven die beginnen te huilen. Het klinkt als muziek in mijn oren. Mijn vader stopt opeens en ik bots bijna tegen hem. Ik kijk hem vragend aan. Hij begint te grommen. We hadden zicht op de hele stad vanaf de plek waar we stonden maar toen ik opmerkte waar hij naar keek. Een hele roedel die langs de muur van het kasteel lopen. De wolven waren geen fan van het koningshuis ,zeker niet nu ze verbannen zijn door de koning. Ik begin luid te grommen als ik iets zie bewegen bij een opening begin ik erheen te rennen. Ik was niet de enige die het opmerkte en de roedel begint luidkeels te huilen en te grommen bij de opening. Ik gooi me ertussen en begin te grommen tot ze ene beetje naar achter gaan. Het had geen zin het kasteel te belagen met een aanval , we waren in de minderheid . Zelfs wolven zijn niet opgewassen tegen de hele bewaking. Zonder dat ik het doorheb voel ik hoe het wolf zijn wegtrekt en ik weer op twee benen sta. "Dit meen je niet.." mompel ik. Ik kijk de wolven aan. "Ga weg , een aanval zal niks helpen." Ik kijk hen strak aan en zie in een raam hoe mijn ogen lichtjes oranje worden. 

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: ORPG//: Leena6

von Justfororpgs. am 29.06.2017 07:08

Fay
Ik knik '' Is goed '' glimlach ik en kijk naar zijn vader die op hem staat te wachten, hij ziet eruit alsof hij niet veel tijd heeft. Ik knik '' Eh nogmaals bedankt '' knik ik en kijk hoe hij weg loopt. Nou die had er ook geen zin in. Ik aai het paard nog even en wandel de stallen ook uit, het is aardig donker in huis en klop dan ook niet meer aan voor mijn jurk. Die komt nog wel. Ik kijk om me heen en wandel dan voorzichtig aangezien het al aardig donker wordt en ik niet veel kan zien weer terug richting huis toe. Als ik de kleine opening in de grote muur zie stop ik en kijk om me heen, nog even van de vrijheid genieten nu het nog kan. Ik laat mezelf in het hoge gras vallen en staar naar de sterren boven me, het was prachtig. Dit moest ik vaker gaan doen.
girl_7.jpg 

Antworten

Leena6

23, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 1900

Re: ORPG//: Leena6

von Leena6 am 29.06.2017 07:01

Ryder

"morgen zelfde uur?" vraag ik en mijn blik valt uiteindelijk op mijn vader die ongeduldig bij de deur staat. "Hmm , maar ik moet weg. Familiezaken enzo." Ik glimlach en wandel achterstevoren naar hem toe. "Ik zie je morgen." grijns ik en draai me dan om. "Eindelijk," gromt mijn vader. "ik weet dat je die prinses wilt imponeren maar afspraken zijn afsrpaken. "Ik ben er toch , kom op." Ik loop voorop en een vijftal minuten later staan we op een open plek in het bos. De maan is al bijna vol en mijn vader kijkt me aan. "Ademhalen ,rustig." Een pijn scheurt door mijn lijf en ik voel hoe ik langzaamaan op vier poten me kan voortbewegen. Ik zie hoe voor me een grote machtige wolf staat en volg hem op de voet. 

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: ORPG//: Leena6

von Justfororpgs. am 29.06.2017 06:46

Fay
Ik grinnik en knik '' Tsja '' zeg ik en ik luister naar hem '' Ohja die heb ik ook alleen een oudere broer, veel ouder maar die zie ik niet '' knik ik '' Hij is net als mn vader alleen in een ander land '' knik ik. Als hij zegt dat we iets sneller zijn bijt ik even op mn lip en knik '' Oke '' grinnik ik en doe wat hij heeft gezegt en het gaat wel oke, ik val er tenminste niet af. Als hij naar de lucht kijkt, kijk ik er ook na en ik zie het inderdaad al donker worden. De tijd was snel gegaan. Bij de boerderij zijn we dan ook gauw en ik probeer van het paard af te komen wat moeizaam gaat maar gelukkig helpt Ryder me om me eraf te krijgen. Ik wil hem helpen maar zo vlug als hij is brengt hij al de spullen naar binnen toe en ik loop achter hem de stal ik en ik leun tegen een van de deuren aan. '' Ik heb alle tijd '' knik ik '' Zeg jij het maar, jij bent de gene met de planning '' lach ik zacht. '' Bedankt ieder geval, ik vond het echt leuk ''  glimlach ik naar hem. 
girl_3.jpg 

Antworten

Leena6

23, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 1900

Re: ORPG//: Leena6

von Leena6 am 29.06.2017 06:36

Ryder

"wel jij bent ook saai hoor." lach ik en ik kijk haar aan. "Ik ben een arme boerenknul die paardrijd en werkt als staljongen. Ik heb een kleine broer en zus en hmmm dat zal het zo wel zijn." Ik sla een landweg in. "eigenlijk ben ik ook niet zo interessant, dus dan zijn we met twee." Ik zet mijn paard over tot een trage galop . "ik heb het paard vast dus gewoon meegaan met de flow." zeg ik en het paard van Fay gaat in een galopje naast me lopen. Stabiel zat ze niet , maar ze viel niet en dat was een pluspunt. Een beetje later kijk ik even naar de lucht. Het begon al donker te worden. "We moeten terug." zeg ik en ik rij op de weg naar mijn huis. Niet dat ik dit niet leuk vond maar we waren al een tijd weg en een prinses is neit iemand die ze zo over het hoofd zien. Ik had trouwens ook niet heel de avond de tijd , anders was ik ineens een hond die paardreed en dat gaat niet. Bij de boerderij aangekomen spring ik van mijn paard en help Fayena eraf. Ik zadel snel het paard af en zet ze in de stal. "Zo , zeg maar wanneer je les twee wilt." mompel ik terwijl ik de spullen wegleg."

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: ORPG//: Leena6

von Justfororpgs. am 28.06.2017 07:13

Fay
Ik knik alsof ik het begrijp maar dat moeten we nog wel zien of ik dat ga snappen. Ik glimlach klein als het paard naast de zijne loopt en kijk om me heen '' Ja '' zeg ik, het was echt super leuk '' Het is hier echt mooi '' knik ik '' Je hebt echt mazzel dat je hier woont '' grinnik ik zacht. Als hij vraagt of ik meer wil vertellen over mezelf haal ik mn schouders op en moet zacht lachen om hem. '' Nou ik vind prinses zo erg klinken Fay is genoeg '' knik ik '' En meer over mezelf? Ja nee dat was het voor derest wel, zo bijzonder ben ik niet '' '' Ik heb geen hobby's enzo en derest weet je dus al '' glimlach ik klein en vlecht intussen de manen van het paard. '' En jij? Vertel jij is wat '' knik ik '' Verder dan Ryder de stalljongen en mn leraar kom ik ook niet '' glimlach ik.
girl6.jpg 

Antworten Zuletzt bearbeitet am 28.06.2017 07:14 .

Leena6

23, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 1900

Re: ORPG//: Leena6

von Leena6 am 28.06.2017 07:03

Ryder
"Als het zitten moeilijk is kun je altijd rechtstaan en weer zitten op het ritme van je paard, ze heeft geen snel ritme dus dat is een stuk handiger." Ik kijk achterom en laat het paard naast me lopen zldat ik gewoon naast me hoef te kijken als ik tegen haar praat. Genietend sluit ik mijn ogen als een zachte wind tussen de bomen gaat. "Hmmm , geweldig dit." Zeg ik zacht . Ik kijk naar fayena en haal een wenkbrauw op . "Zo prinses, vertel is meer over jezelf. Want ik heb alle tijd." Zeg ik terwijl ik mijn bovenlichaam achterover laat gaan zodat ik met mijn rug op mijn paard lig. "Want buiten je naam en dat je haar blond is en dat je je vader o zo graag wil bewijzen dat je kan paardrijden, weet ik vrijwel niets over de prinses van dit koninkrijk."

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: ORPG//: Leena6

von Justfororpgs. am 28.06.2017 06:50

Fay
Ik moet zacht lachen als hij wat sneller gaat en doe wat hij zegt ookal hobbel ik wat onwennig heen en weer. Als het paard nog iets harder gaat laat ik zacht een gil los, meer van ontspanning dan om hoe eng het eigenlijk is. '' Niet slecht? '' lach ik '' Dat zeg je alleen maar omdat ik er niet ben afgevallen '' knik ik en schud lachend mijn hoofd. '' Nog lange na niet '' zeg i en frons even. '' Nu al? '' vraag ik en kijk hoe hij achterop kan zitten en laat de teugels los als hij ze pakt '' Is dit niet te zwaar? '' zeg ik en ik knik als hij zegt dat je meer leert van ervaring. Al gauw zijn we weer bij de stallen en ik kijk toe vanaf het paard wat hij allemaal aan het doen en dan komt hij weer terug met een paard waar hij altijd mee is. Ik kijk wat hij doet en pak de teugels vast en knik '' Ja meneer Woods '' grap ik en kijk vol verbazing om me heen als we het bos in gaan. Hier mocht ik nooit komen, vaders zei altijd dat het bos gevaarlijk terrein was voor meiden en nu toch ga ik heen.
girl5.jpg 

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  14  |  15  |  16  |  17  |  18  ...  19  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum