ORPG//: Leena6

Erste Seite  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  19  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: ORPG//: Leena6

von Justfororpgs. am 04.12.2017 08:04

Fay
Ik glimlach klein als Ryder ook kijkt en moet zacht lachen  als hij vraagt of ik niets anders te doen heb. Ik sta op en loop een stukje zijn kant op als hij mijn kant op rijdt en zodat ik niet mijn stem hoef te verheffen. Ik voel me lichtelijk rood worden als hij zo over zichzelf praat en schud mn hoofd '' Eh ja, ik moet naar binnen '' knik ik snel. Ik pak mijn boek en loop met een snelle pas door naar binnen. '' Fayena '' hoor ik mijn vaders stem uit zijn kantoor roepen als ik vlug langs loop. Ik haal eventjes diep adem en neem een paar stappen terug. '' Vader '' knik ik en stap dan naar binnen en kijk naar de brieven die op zijn tafel liggen. 

Antworten

Leena6

23, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 1900

Re: ORPG//: Leena6

von Leena6 am 04.12.2017 08:11

Ryder

Wanneer ze ineens weggaat trek ik verbaasd een wenkbrauw op. "Het was een grapje!" roep ik nog na maar blijkbaar hoorde ze dat niet. Ik rij nog even door en ga dan het paard afzadelen en op stal zetten. Als ik eenmaal klaar ben loop ik het kasteel binnen. De koning zat in zijn bureau en er stonden al wachten aan zijn deur. Een derde zou overbodig zijn , dacht ik bij mezelf. Ik besloot door het kasteel te lopen. Als een van de lijfwachten moest ik toch de weg kennen. 

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: ORPG//: Leena6

von Justfororpgs. am 04.12.2017 08:20

Fay
Hij steekt zijn hand uit naar de stoel die aan de andere kant van zijn bureau staat. Ik neem zacht plaats en kijk even naar de brieven waar ik niet veel uit kan halen. '' Het is tijd voor je om je man te ontmoeten '' zegt hij en ik verslik mezelf even. '' Me wat? '' vraag ik even verbaasd. '' Juan, je kent hem nog wel '' '' Jullie speelde vroeger altijd '' Ik bijt even op mn lip '' Juan Rocasolano, prins van Spanje? '' zeg ik verbaasd en hij knikt. '' De papieren zijn al klaar, hij komt hierheen met zijn ouders voor een week '' '' Zo kunnen jullie elkaar leren kennen '' zegt hij en ik weet zelf niks meer te zeggen, wat met Ryder? Gaat er door mijn hoofd en kijk even om maar zie hem niet. '' Je moeder organiseerd het welkomst feest, je zal haar hierbij wel moeten helpen natuurlijk '' zegt hij en ik kan alleen maar knikken. Ik sta op en loop zwijgzaam weg. 

Antworten

Leena6

23, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 1900

Re: ORPG//: Leena6

von Leena6 am 10.12.2017 09:01

Ryder

Terwijl ik door de gangen loop kom ik hier en daar mensen tegen die sleuren met kisten vol eten. Genoeg voor bijna een leger. Ik hoor hoe mijn maag begint te grommen. "Honger?" een vrouwelijke stem komt van achter me . Geschrokken draai ik me om en zie de dienstmeid staan. "Wel ook hallo." lach ik. "Hou je er soms van om mensen te laten verschieten?" Ze haalt zacht haar schouders op. "Misschien." grinnikt ze. "Maar moest je het je afvragen, het is voor een komend feest. Orders van de koningin." "Gezellig." mompel ik. "En druk." Ik knik begrijpend. "Moet jij niet werken?" vraagt ze. Ik haal zacht mijn schouders op. "De koning zat in zijn bureau, er stonden al twee wachters." Ze glimlacht. "Oke , maar deze meid moet terug aan het werk dus ik zie je nog wel eens." Ze draait zich om en wil een kamer inlopen als ik toch nog : "Wat is je naam eigenlijk?" "Claire." Ik knik. "Succes met werken Claire." En dan verdwijnt ze in een kamer.

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: ORPG//: Leena6

von Justfororpgs. am 11.12.2017 05:33

Fay
Wat afwezig open ik de deuren en schrik even als ik Ryder zie staan. '' Meneer Woods '' glimlach ik klein en sluit de deuren achter me. '' Of wilde jij naar binnen? '' vraag ik aan Ryder en volg mijn ogen met de kratten die richting de keuken gaan. '' Ik denk dat ik mn moeder maar misschien moet gaan helpen '' lach ik zachtjes en geef hem een klein vriendelijke kneepje in zn hand en loop dan snel achter de kratten aan naar de keuken. Mijn mond valt even open van de hoeveelheid. '' Komt heel europa eten? '' mompel ik en mn moeder kijkt verbaasd. '' De gasten moeten zich natuurlijk wel thuis voelen Fayena, ze moeten genoeg keuze hebben '' Knikt ze en ik begin met het helpen van het opbergen van het eten. 

Antworten

Leena6

23, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 1900

Re: ORPG//: Leena6

von Leena6 am 11.12.2017 06:02

Ryder

Ik loop nog geen minuut later Fayena tegen het lijf. "Meneer Woods." Ze glimlacht kleintjes."Hey." antwoord ik. Ik schud even mijn hoofd op de vraag of ik naar binnen wou. Ze leek een beetje nerveus. Na een kneepje in mijn hand is ze weer weg. Met mijn ogen volg ik de prinses even door de gang. Dit was raar. Zuchtend haal ik mijn schouders op en loop de andere kant uit. De koning kon geen dagen in zijn bureau blijven. Er zou toch wel iets voor me te doen zijn. Ik loop door de gangen en kom hem uiteindelijk tegen in de zoveelste gang die ik doorliep. "Majesteit." zeg ik. De man kijkt me glimlachend aan. "Woods, de persoon die ik zoek."

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: ORPG//: Leena6

von Justfororpgs. am 12.12.2017 07:06

Fay
Tijdens het opruimen van het eten blijft er door mijn hoofd maaien wat mijn vader van plan is. Ik had dit aan zien kunnen komen maar ik was overal mee bezig de laatste tijd zonder aan de toekomst te denken. Even denk ik aan Ryder, hoe moest ik dit hem nou weer gaan vertellen, hij kon het beter horen van mij dan dat als hij door de wandelgangen loopt. Misschien wist hij een manier om hier onderuit te komen, onderuit van het verschrikkelijke idee dat ik later zat opgescheept met een een of andere man die ik niet eens kende. Ryder had altijd de beste ideeen dus misschien begreep hij het wel en kon hij me helpen. Ik laat de spullen liggen en loop gelijk weer terug waar net mn vader tegen hem spreekt. Ik slik en ren dan weer snel terug naar de keuken waar ik verder help aan de lunch voor het personeel.  

Antworten

Leena6

23, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 1900

Re: ORPG//: Leena6

von Leena6 am 12.12.2017 06:05

Ryder

"Waarmee kan ik u vandienst zijn?" vraag ik . De koning begint te wandelen en ik loop snel naast hem mee. "Zoals je al hebt kunnen zien is er veel gaande." De man bleef doorpraten. "we organiseren een feest ter verwelkoming van een paar speciale gasten. Het koningshuis van Spanje. Het is belangrijk dat ze een goed verblijf hebben , de toekomst kan ervanaf hangen." een koning die zo dramatische deed over een ander koningshuis was interessant. "hoezo?" vraag ik , licht nieuwsgierig. "De prins zou een waardige koning zijn om naast mijn dochter te staan." wanneer ik de laatste woorden hoor sta ik er een beetje verstomd bij. koning? naast zijn dochter? Wat een geluk dat ik niets aan het drinken was , anders kwam het er allemaal terug uit. "Ehm, wauw." Ik zie dat de koning er blijkbaar heel gelukkig mee is dus ik probeer zijn blijdschap een beetje over te nemen zodat hij me niet onrespectvol zou vinden. "Maar , wat zou mijn taak dan zijn?" vraag ik uiteindelijk. Hij kijkt me aan en ik zie hoe hij nadenkt. "Je bent mijn persoonlijke wachter dus dat is wat je moet doen jongen." Ik knik en loop met hem verder door de gangen , terug richting de keuken. Door mijn hoofd gingen verschillende gedachten, maar vooral Fay. Ik wist niet hoe het zou verder moeten. Ze was een prinses. Het was zowat haar plicht te trouwen met een prins. 

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: ORPG//: Leena6

von Justfororpgs. am 12.12.2017 09:46

Fay
Wat afwezig snij ik de groente voor de soep terwijl iedereen om me heen rent om haast te maken. In de verte hoor ik een deur openen en als ik om kijk zie ik Ryder staan, ik schrik en laat het mes even pakken. Ook hij zag er anders uit dan dat hij vanmorgen keek. Ik pak het mes op en geef de groente door aan het keuken personeel. Ik kijk even om me heen en wenk Ryder naar de achter deur toe. Zelf ga ik er door heen en loop een stukje verder naar de stallen om op hem te wachten. Ik pulk wat zenuwachtig aan mijn jurk en denk intussen na met wat ik allemaal tegen hem moet zeggen, er was zoveel te vertellen maar hij zou het misschien niet snappen.  

Antworten

Leena6

23, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 1900

Re: ORPG//: Leena6

von Leena6 am 12.12.2017 10:00

Ryder

Mijn ogen vallen op de blondine die groenten stond te snijden. Ik wist niet eens meer wat ik zou moeten zeggen. Het moment dat ze me naar de achterdeur wenkt slik ik even. Mijn hart stopt even. Ik voel hoe mijn hoofd zegt dat het geen goed idee is , maar mijn voeten bewegen toch richting de deur tot ik uiteindelijk buiten sta. Ik zie haar aan de stallen en loop er met mijn handen in mijn zakken heen. "Spaanse prins dus," mompel ik. Ik ontwijk haar blik. In geen enkel opzicht zou dit , ons , ooit werken. Zeker niet nu meneer de spanjaard er nog bijkomt. "Prins wint van de weerwolf. The end." 

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  19  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum