ORPG//: Leena6

Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  19  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: ORPG//: Leena6

von Justfororpgs. am 27.06.2017 05:02

Fay
Stug eet ik door en als ik m'n bord leeg heb schuif ik hem weg als teken dat ik genoeg heb gehad. Ik frummel aan m'n jurk en staar ernaar tot ik de deur hoor en kijk verbaasd op. Ik zie daar de jongen staan, geen idee wat hij heeft gedaan maar hij is terug met de bewaking bij z'n armen. Als m'n vader z'n naam zegt grijns ik even, zo heette hij dus, dan wist ik dat ook weer. Als hij weer mag gaan sta ik op " mag ik van tafel vader? " vraag ik en als hij knikt ga ik lichtelijk door m'n knieën voor hem en loop dan de deur uit en kijk om me heen en volg het geluid. " zo meneer Woods " zeg ik als ik achter hem loop en zie geen bewaking meer met hem " wat doet u hier zo laat? " vraag ik hem en ga naast hem lopen. Voor ik naar buiten stap kijk ik nog even om me heen als ik wat zie. " jij kan toch eijden? " zeg ik " en aangezien je in de stal werkt, kan jij dat mij leren? " vraag ik hem en kijk hem even aan en daarna weer snel voor me uit " ik wil je er gerust voor betalen " knik ik en aai het paard dat vastgebonden staat aan de stal met het touw van zijn nek.
girl6.jpg 

Antworten Zuletzt bearbeitet am 27.06.2017 04:22 .

Leena6

23, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 1900

Re: ORPG//: Leena6

von Leena6 am 27.06.2017 06:11

Ryder
"Zo meneer woods." "Mevrouw kozlov." Antwoord ik kort terwijl ik verder loop.ik kijk haar aan. "Ik was iets vergeten , kan gebeuren nietwaar?" Ik glimlach rn loop de trappen van het kasteel af. Wanneer ze vraagt of ik kan rijden knik ik . Bij de vraag of ik het haar kon leren lach ik even. "Heeft je vader geen goeie lesgever voor je? Ik bedoel , ik kan het je leren maar ik ben maaar een boerenknul. Al klinkt het betalen gedeelte wel vrij goed in mijn oren." Ik maak mijn paard los en kijk haar aan. "Aangezien je dit aqn mij vraagt neem ik aan dat je pappie neen zei." Ik kijk haar grijnzend aan. 

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: ORPG//: Leena6

von Justfororpgs. am 27.06.2017 06:21

Fay
Als hij mij mevrouw Kozlov noemt klinkt het toch beter dan prinsess, al hoewel ik liever Fay had gehad kon ik niet te veel eisen natuurlijk van hem. Hij hoefde me niet eens te kennen, mn vader zou veel belangrijker zijn want hij betaalde hem tenslotte. Ik glimlach even als hij knikt dat hij wel kan rijden, dat was dan een plus punt. '' Waarom vraag je zo veel? Als ik je betaal om mij les te geven wil je dat dan doen? '' vraag ik en sla mn armen over elkaar en ga uit de wind staan '' En dan ook niet zo veel vragen '' knik ik. '' Mijn vader zegt dat ik het niet kan dus ik wil hem het tegendeel bewijzen dat ik het wel kan '' zeg ik '' Niemand anders zou me les willen geven omdat ze bang zijn voor hem maar jij hebt niet veel te verliezen? '' '' Toch? '' zeg ik er toch wel achteraan, misschien was het wel zijn droom om staljongen te zijn, je weet het nooit.
girl_3.jpg 

Antworten

Leena6

23, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 1900

Re: ORPG//: Leena6

von Leena6 am 27.06.2017 06:28

Ryder
Ik had inderdaad niet veel te verliezen , buiten mijn job .maar ik had al zo vaak een andere baan gehad , deze viel ook te vervangen. "Goed." Zeg ik kort en kijk haar aan. "Maar doe een goed woordje voor me als je pa me wil onslaan , of aan de galg wil hangen ofzo." Lach ik . "Mijn werk is gedaan om 5." Ik kijk haar aan. "Misschien is het handig om buiten domein van het kasteel je les te geven. Hmmm de grasvelden rond de boerderij van mijn ouders zijn geschikt, kun je daar komen rond 6?" Ik klim op mijn paard en kijk haar aan. 

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: ORPG//: Leena6

von Justfororpgs. am 27.06.2017 06:34

Fay
Ik grijns breed als hij instemt om me les te geven en ik knik als hij vraagt of ik een goed woordje wil doen voor hem mocht het mis gaan en moet zacht lachen. '' Ik zal kijken wat ik voor je kan doen, ik kan niet garanderen dat hij wel naar mij luistert '' knik ik. Als hij vraagt of ik rond 6 daar kan komen knik ik. Hoe ik daar moest komen wist ik niet maar daar kwam ik wel op. Ik moest er ook nog voor zorgen dat ik voor die tijd klaar was met eten. '' Fijne avond meneer Woods '' knik ik en glimlach klein en ga dan snel weer terug naar binnen voordat ze me missen. Ik negeer de wachters en ga snel door naar mijn kamer en zoek al het geld alvast bij elkaar wat ik kon vinden.
girl_7.jpg 

Antworten Zuletzt bearbeitet am 27.06.2017 06:35 .

Leena6

23, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 1900

Re: ORPG//: Leena6

von Leena6 am 27.06.2017 06:47

Ryder
"Zeg maar Ryder." Glimlach ik en ik rij mijn paard richting de stad. Rijdend door de straten denk ik na over hoe ik iemand ooit les moest geven in het degelijk rijden. Ik had het van jongs af aan aangeleerd gekregen door zonder zadel door de bossen te crossen en duizende keren in volle snelheid op de grond te landen. Dat zie ik iemand van haar stand niet echt doen. Als ik thuis aankom zet ik mijn paard op stal. De hengst was bezweet van de lange ritten en ik geef hem extra eten. "Heb je hem?" Mijn moeder komt onze stal in. Ik laat mijn hand zien. Ze knikt goedkeurend. "Je weet dat het over een paar dagen weer zo ver is , je controle is een stuk beter , maar niet perfect. Je moet oppassen." "Mam , ik red me wel." Ze glimlacht en loopt ons huis in. Ik volg en ga in de zetel zitten. "Die prinses komt morgen trouwens." Zeg ik alsof het het normaalste is dat er bestaad. "Hoezo?" Mijn moeder kijkt verbaasd . "Geheimen les paardrijden." Ze knikt even verward. Ik haal mijn schouders op. "Laat haar niet op die hengst van je rijden. We willen niet dat ze valt." Ik schud mijn hoofd. Naast hem hadden we nog een merrie die een stuk rustiger was omdat ze ook ouder was . "Wees gerust , ik laat haar de komende lessen niet los." 

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: ORPG//: Leena6

von Justfororpgs. am 27.06.2017 06:54

Fay
Ik leg het zak geld verstopt onder het bed en ook heb ik een paar oude kleren gevonden en een doek, die kon ik morgen wel gebruiken. Hoe ik het terrein af kwam moest ik nog bedenken. Ik laat de dienstmeiden het bad vol lopen en laat me mezelf uitkleden en stap dan in het warme bad en zak even genietend onderuit en voel hoe ik schoon gezopt wordt. Niet veel later stap ik eruit en laat me afdrogen en doe mijn nacht japon aan. Ik zeg de dienstmeiden gedag en kruip zelf in mn bed. Ik blaas de kaarsen nog eventjes uit en ga met veel gedachten mn bed in. Ik was zo gespannen voor morgen maar toch had ik er heel veel zin in.
girl_8.jpg 

Antworten Zuletzt bearbeitet am 27.06.2017 06:55 .

Leena6

23, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 1900

Re: ORPG//: Leena6

von Leena6 am 27.06.2017 07:19

De volgende morgend

Ryder
Vroeg in de ochtend sta ik al te werken in de stallen. Paarden voeren , alle stallen schoonmaken en 2 paarden klaarmaken zodat ze binnen een uur voor de koets kunnen staan. Mijn paard stond op zijn gemak buiten te rusten. Ik kijk op als mijn baas de stallen inkomt. "Woods , je moet die twee paarden een rijden zodat ze rustig zijn voor de koning." Zegt hij en hij duwt een hoofdstel in mijn handen. Ik heb nooit op een van de koning zijn paarden moeten of mogen rijden , raar dat dat ineens wel kan. Ik maak een van de twee klaar en stijg op . Ik rij het erf op en kijk even naar een van de ramen van het kasteel. Diestmeiden lopen druk heen en weer. Momenteel was ik vrij blij met mijn job , ik zou die van hen niet willen doen. "Voelt hij goed?" Hoor ik een zware stem zeggen . Ik kijk op. De koning komt met een bewaker aan zijn zijde naar me toe. Ik knik snel. " ja , ehm koning , heer..." ik slik even. "Hij is een prachtpaard." Trots klopt hij op de nek van zijn paard. "Ik ben voor de moment blij met je werk jongen daarom dat ik je mijn paarden toevertrouw, stel me niet teleur." Ik knik snel. Hij draait zich om en loopt weer het kasteel in. Ik rij het paard op een van de lege weilanden. Nooit gedacht een koninklijk paard te rijden. 

Antworten

Justfororpgs.

27, Weiblich

  Level 15

Beiträge: 1859

Re: ORPG//: Leena6

von Justfororpgs. am 27.06.2017 07:27

Fay
Al gauw wordt ik wakker zodra de zonnestralen door de kieren van de gordijnen komen en de dienstmeiden al weer klaar zijn, geen moment rust op zn ochtend. Ik klim uit mn bed en het zelfde ritueel zoals alle ochtenden komt weer opgang. Jurk kiezen, ingesnoerd worden, haar en sieraden en dan ben ik al weer gauw klaar om mijn vertrek te verlaten naar beneden toe de grote wentel trap af. Ik zie mn vader verderop vrolijk binnen komen, dat gebeurd anders ook nooit. Ik zeg hem even gedag en pak een boek en ga dan naar buiten toe. Ik haal diep adem en geniet van de frisse lucht die over mn gezicht waait. Ik zie dat Ryder er niet is en ook geen paarden dus ga ik de tuinen in en zoek een plek waar ik de weilanden een stukje in kan kijken. Ik sla mn boek open en doe net alsof ik aan het lezen ben terwijl ik over mn boek heen kijk hoe hij aan het rijden is, hier kon ik zelf ook nog wat van opsteken. Zo moeilijk zou het toch niet zijn.
girl_9.jpg 

Antworten

Leena6

23, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 1900

Re: ORPG//: Leena6

von Leena6 am 27.06.2017 07:47

Ryder

Het paard voelde zo machtig onder me en elke galoppas voelde alsof ik sweefde . Wanneer ik hem weer rustig laat stappen zie ik een bekende verderop zitten. Ik rijer rustig heen. "Is het interessant?" Vraag ik lachend. Ik stijg van het paard en glimlach. "Trouwens , vergeet straks niet makkelijk aan te trekken. Dus geen jurk met duizende lagen." Ik knipoog en loop met het paard terug naar de stal. Ik zadel hem af en zet hem in zijn schone stal. Ik doe de deur van de zadelkamer open en begin met het poetsen van alle spullen die de koninklijke familie ooit had aangekocht voor deze paarden. Dat was e redelijk wat. Met mijn hand ga ik door mijn haar wanneer het laatste zadel is gepoetst en ik zucht even. Ik haal een nieuwe emmer water voor mijn paard en zet die bij hem.

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  19  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum