ORPG//: Leena6

First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  19  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 10/01/2017 11:58 PM

Ryder

Ik glimlach als ze hem mooi vind en neem haar hand vast. Rustig wandel ik verder. "We hadden een te druk leven," leg ik uiteindelijk uit. "Mijn moeder én vader werken continue sinds alles zo duur is geworden." Ik even rond. "ik wou ooit mijn kleine broer en zus hier naartoe nemen maar dat is er nog neit van gekomen." Wanneer we nog even verder hebben gewandeld komen we terug aan de stad. "Ik denk dat we best terug gaan." stel ik voor. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 10/01/2017 04:07 PM

Fay
Ik wacht rustig en als hij klaar is beginnen we te lopen. '' Waar gaan we heen? '' vraag ik aan hem en kijk om me heen en zie het rijtuig al niet meer. Voor ik het weet zijn we aan de rand van de stad waar het bos begint. Als hij mijn hand beetneemt kijk ik hem breed glimlachend aan en laat hem mij meenmen. '' Waarom nu niet meer dan? '' vraag ik aan hem '' Het is hier echt mooi '' glimlach ik. Ik kijk naar het beekje en dan om naar Ryder. Ik hou mn handen op en sluit mijn ogen zoals hij vraagt. Zo stil mogelijk blijf ik staan. Als ik wat nattigs voel schrik ik eventjes '' Wat is dit? '' mompel ik en open dan mijn ogen als hij erover praat en zie een kleine steen in mn handen, hij glinsterde zo mooi dat het me niet uit maakte waarvoor hij stond. '' Hij is mooi '' glimlach ik en druk een kus op zn wang.  

Reply

Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 09/30/2017 03:15 PM

Ryder
Met de zakken in mijn handen loop ik naar het rijtuig. Ik zet er alles in en doe een teken dat ze me moet volgen. Wanneer we genoeg uit het zicht van de koetsier zijn kijk ik fay met een glimlach aan. "Kom , het is niet ver." We staan aan de rand van de stad. Het was het begin van een klein bos en ik draai me naa Fayena. Er kwam hier nooit iemand. Ik neem haar hand vast en loop verder . "Toen ik klein was kwam ik hier vaak met mijn moeder." Zeg ik zacht. Ik hoor hoe de bladeren vallen en iets verder een beekje stroomt. Wanneer we bij het beekje komen kijk ik naar Fay en glimlach. "Ogen toe en handen vooruit." Mompel ik en ik stap daarna richting het beekje. Ik vis er een kleine steen uit. De witte steen was mooi rond en glinsterde in het zonlicht. Ik leg hem in Fay haar handen. "Volgens oude legendes brengen ze geluk." Grijns ik. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 09/26/2017 11:33 PM

Fay
Ik schud mn hoofd '' Prinessen duty is over '' lach ik zachtjes. Als hij zegt dat hij liever bij me is kijk ik hem glimlachend aan. Het voelde fijn dat hij liever bij me was dan aan het werk. Misschien ook wel omdat het werk niet leuk was maar dan nog, mn eigen gedachten konden het anders maken. ;; Hm vertel? '' glimlach ik en sta op '' het rijtuig '' knik ik en begin gelijk te lopen. '' Ik wil nog even winkelen, we komen zo weer terug '' zeg ik tegen de wachter die het rijtuig vervoert en kijk dan naar Ryder ,wachtend waar we heen gaan. 

Reply

Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 09/26/2017 05:35 PM

Ryder

Ik haal mijn schouders op. "Ik dacht dat je misschien nog prinsesselijke plichten ofzo had." mompel ik terwijl ik een hap neem. "Maar ter info , de wachter is liever bij jou dus u zegt het maar prinses." Ik kijk haar aan en glimlach. "Ik heb een idee." zeg ik en ik sta op. "Waar kunnen we deze droppen?" vraag ik grijnzend terwijl ik de tassen in mijn hand hou.

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 09/25/2017 08:25 PM

Fay
Ik eet genietend het gebakje op en kijk om naar Ryder als ik hem op heb. '' Lekker? '' vraag ik aan hem en glimlach. '' Wat de plannen verder zijn? Nou we hebben alles en verder heb ik geen plannen gemaakt '' knik ik '' Maar ja als de wachter liever naar zijn toffe job gaat dan wat leuks doen met mij dan moeten we hem maar thuis brengen, is het niet ?'' grijns ik. '' Had jij wat in gedachte?'' 

Reply

Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 09/25/2017 05:18 PM

Ryder

Ik draag de spullen en ga naast haar zitten op het bankje. Genietend eet ik het gebakje op. "Dit is echt zo goed." zeg ik terwijl ik snel weer een hap neem. Ik had er zo lang geen gehad dat deze echt smaakte. Ik kijk Fay aan. "En ? wat zijn de verdere plannen voor vandaag?" vraag ik geinteresseerd. "Heb je nog een geweldige wachter nodig of mag ik weer aan mijn toffe job aan de poort beginnen?" 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 09/24/2017 08:26 PM

Fay
Ik schud mn hoofd '' Lachen is heel erg verboden '' probeer ik serieus te zeggen maar dat werkt niet helemaal. '' Hm dankje '' glimlach ik naar hem. Ik kijk eventjes naar beneden en laat kort mijn hand langs de zijne glijden en kijk hem dan even glimlachend aan. Niet veel later zijn we op de markt '' Standaard voorraad '' knik ik en ruil m'n munten in voor spullen. Als ik langs de bakkraam loop kies ik twee lekkere gebakjes uit en geef er een daarvan aan hem '' Die heb je wel verdient vandaag '' knik ik. Ik ga op een bankje zitten en begin de mijne op te eten. 

Reply

Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 09/24/2017 08:22 PM

Ryder

Opgelucht zucht ik als ze klaar is met die jurk en we kunnen vertrekken. Ik loop naast haar en glimlach. "Mag ik niet lachen? Is dat nu ook al verboden hier?" zeg ik. "Je zag er heel mooi uit." De markt was gelukkig niet ver en ik kijk om me heen. Zo veel kraampjes met groenten , vis , vlees en meer. "Wat heb je nodig?" vraag ik terwijl ik geinteresseerd langs een paar kraampjes loop. Het rook hier zo goed. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 09/24/2017 08:19 PM

Fay
Ik kijk naar Ryder die grijnzend zit te kijken, ik rol met mn ogen en moet zacht lachen maar probeer het in te houden en knik enkeltjes even als hij zegt mooie jurk. Als de kleermaker klaar is kleed ik mezelf weer om. Tegen de tijd dat ik klaar ben zit de jurk al goed verpakt. '' Versmarkt '' knik ik en loop naar buiten. '' Wat zat jij nou weer te lachen? '' zeg ik lachend en geef hem een por met mn eleboog als ik zie dat niemand zit te kijken.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  19  |  »  |  Last

« Back to forum