ORPG//: Leena6

First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  19  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 09/24/2017 08:08 PM

Ryder

Ik loop achter Fay richting de jurkenzaak. Mensen die voorbij liepen keken haar met grote ogen aan. Het voelde raar om erbij te lopen. Het lijkt een eeuwigheid te duren eer ze eindelijk die jurk heeft gepast. Ik zit verveeld te wachten tot het gordijn opend. De maker zit nog een hele hoop te naaien en ik kijk grijnzend naar haar. "Mooie jurk." mompel ik zacht. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 09/20/2017 10:13 PM

Fay
Ik lach zachtjes en knik " nou vooruit dan maar weer " glimlach ik en zucht even als de koets stopt en knik naar hem " dat denk ik wel " zeg ik als ik uit het raampje kijk en we voor de poort van het dorp aankomen. Als de deur open gaat schrik ik eventjes en knik dan. Ik trek de handschoenen over m'n handen heen en klik m'n jas/cape over m'n schouders vast en kijk hoe Ryder daar staat op mij te wachten. Ik ga eruit met z'n hulp en trek m'n jurk eventjes recht en geen Ryder een knikje als bedank. " Jurk, anders worden de verse producten zo belebberd " knik ik en begin te lopen naar de jurken zaak. Eenmaal daar aangekomen hangt m'n jurk al klaar en doe ik m'n jas uit en hang die even op. Ik maak snel even een praatje met de verkoper en ga dan achter het gordijn on de jurk te passen. Eenmaal gepast kom ik eruit en haal zuchtend m'n armen omhoog en kijk hoe de maker het een en ander nog naait.

Reply

Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 09/20/2017 09:50 PM

Ryder

"Hmm , interessant." grijns ik. "Wees gerust , ik breng je netjes optijd thuis." Ik schiet in de lach en kijk naar buiten als de koets stopt . "We zijn er blijkbaar." zucht ik. "Groenten of jurk? zegt u het maar prinses. Het portier opent en de koetsier kijkt ons aan. "De prinses had beter uitzicht vanaf deze plaats." zeg ik omdat hij ons vragend aankeek. Ik verlaat het rijtuig en steek mijn hand uit om Fay te helpen. "Prinses." zeg ik zo formeel mogelijk. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 09/20/2017 09:43 PM

Fay
" Jurk weglaten? " vraag ik hem even, dit kon twee dingen betekenen maar welke van de twee wist ik niet zeker. Ik voel z'n lippen los laten van de mijne en zucht zachtjes maar voel ze dan verplaatsten naar mn nek en ik slik eventjes. Ik kijk hem even aan en schud m'n hoofd " ik heb geen tijd meegekregen " grinnik ik " ik heb een wachter met me mee dus dan maken ze zich niet heel veel zorgen, tenzij het echt heel lang duurt " lach ik zachtjes.

Reply

Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 09/20/2017 09:17 PM

Ryder

Ik kijk naar haar als ze naast me komt zitten. "Kunnen we die jurk niet weglaten." lach ik . Tot mijn verbazing trekt ze me naar zich toe en voel ik haar lippen op die van mij. Genietend ga ik mee en sluit mijn ogen. Ik laat uiteindelijk haar lippen los en demijne verplaatsen zich naar haar nek. Mijn handen hou ik op haar heupen. Wanneer ik haar weer aankijk grijns ik. "om hoe laat moet je weer terug zijn?" vraag ik lachend. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 09/20/2017 09:12 PM

Fay
Ik moet zacht lachen " Achja je verdient er meer mee en veel hoef je niet te doen " zeg ik schouder ophalend en moet eventjes zacht lachen. Ik kijk maar zijn hand die de mijne pakt en er een kus op drukt. " ik jou ook " glimlach ik en ga naast hem zitten. " naar het dorp, m'n moeder heeft verse groenten nodig en ik moet een jurk passen " knik ik en kijk hem eventjes aan en iets in me kan mezelf niet meer tegen houden. Ik leg m'n handen rond z'n nek en trek hem naar me toe en begin hem zacht en toch wel voorzichtig te zoenen.

Reply

Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 09/20/2017 08:44 PM

Ryder

Ik word tegengehouden door de koetsier. Als fay uitlegt dat ik mee mag opent hij het portier weer en stap ik in. Lachend schud ik mijn hoofd. "Ik verveel me dood bij de poort." grijns ik. Ik voel hoe het rijtuig vertrekt en kijk haar aan. Ik leun een beetje naar voor, neem een van haar handen en geef er een kus op. "maar ik ben blij je te zien." glimlach ik. "Waar gaan we eigenlijk heen?" ik kijk om me heen terwijl we door de stad rijden. 

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 09/19/2017 09:56 PM

Fay
Ik knik en wenk hem en loop naar het rijtuig toe. De rijder staat bij het deurtje die hij open houdt en ik stap erin. Als hij hem weer dicht wil doen hou ik hem tegen. " Na die avond wil ik liever een van de wachters erbij hebben, anders voel ik me niet veilig " zeg ik en ga netjes zitten. Ryder wordt ook binnen gelaten " En meneer Woods hoe valt u eerste dag? " vraag ik hem en kijk hem lief glimlachend aan. Als we de muren voorbij zijn trek ik de handschoenen uit en zucht eventjes en kijk hem even aan en schiet in de lach.

Reply

Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: ORPG//: Leena6

from Leena6 on 09/19/2017 09:46 PM

Ryder
Ik stond op mijn plaats aan de poort. Wat een saai werk. Er was niets te doen. Het enige ding wat er te doen was was het kijken naar mensen die passeerde en als er binnenkwamen ze controleren. Verast kijk ik op als ik Fay zie aankomen lopen. "Miss kozlov, wat doet u hier?" Wanneer ze zegt dat ik haar moet begeleiden naar het dorp, glimlach ik. "Met alle gnoegen."

Reply

Justfororpgs.

27, female

  Level 15

Posts: 1859

Re: ORPG//: Leena6

from Justfororpgs. on 09/19/2017 09:24 PM

Fay
Snel eet mijn eten op en wacht ondertussen ongeduldig tot mijn ouders ook het eten op hebben. Als ze ook klaar zijn gaat mijn vader terug naar de vergaderzaal om strategieën te bespreken en mijn moeder duikt de keuken in. Ik denk even na en ren dan achter der aan " volgens mij moeten we nog verse producten halen en ik moet naar het dorp voor die ene jurk als de gasten komen " zeg ik snel en zie m'n moeder bedenkelijk kijken " ik neem wel een van de wachters mee, ik zal niet alleen gaan " zeg ik en na een tijdje knikt ze. Ik loop rond en zie dat Ryder naar buiten word gestuurd. Ik ga snel naar m'n vertrek waar ik mezelf nog even na kijk en wat extra aan m'n haar doe en make-up en ga dan naar beneden toe. " meneer Woods? " zeg ik als ik buiten zit " Ik moet u vragen mij te begeleiden naar het dorp " knik ik.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  19  |  »  |  Last

« Back to forum