ORPG||Back at it again with walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  51  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/25/2017 11:33 PM

Teresa
Ik keek glimlachend op als Julie door een knappe jongen word aangesproken. Ik grijnsde breed en pakte Tyler aan zijn pols mee. 'Ik zie dat je in goede handen bent Julie, app me als er iets is of als je een dansje wilt doen.' knipoog ik naar haar terwijl ik Tyler steeds verder weg sleep richting de drank. 'Ik moet je natuurlijk wel een beetje bij drinken.' zei ik en schonk 3 shotjes tequila in die ik achter elkaar achterover sloeg.

Conor
Ik zag dat Newton bij Julie aanpapte en hield de twee scherp in de gaten, maar alsnog onopvallend. Niemand zou haar krijgen voordat ze van mij was.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/25/2017 11:48 PM

Julie
Ik luisterde al niet meer naar Teresa terwijl  ik heftige slokken nam van het biertje." Jeetje dat gaat er snel in" Zei de jongen lachend "mijn naam is Newton en jij moet vast Julie zijn prachtige naam trouwens." Gefleit door zijn opmerking besloot ik te gaan dansen met hem "ik kan nog meer als je me bijhoud." Zei ik speels terwijl ik de dansvloer opliep.

Tyler
" Ik hou het alleen op high en xtc vanavond." Zei ik grijnzend tegen haar "je ziet er trouwens lekk.. Ik bedoel mooi uit." Complimenteerde ik haar terwijl ik Layla zag dansen ik kon haar boze oog al voelen vanaf een afstand." Well fuck it" Ik nam Teresa's kin sensueel vast en plaatste mijn lippen op de haren om Layla jaloers te maken.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/25/2017 11:55 PM

Teresa
'Waarom niet beide?' vroeg ik met een ondeugende grijns terwijl ik nog een shot nam. Als hij vervolgens mijn kin vastnam en mijn lippen kuste deed ik gewoon met hem mee. Tijdens het zoenen keek ik vanuit mijn ooghoeken recht in het jaloerse gezicht van Layla wat me deed grijnzen. Ik maakte me los van de kus en keek naar Tyler. 'Als je je ex jaloers wilt maken door mij te zoenen kun je dat ook gewoon zeggen hoor.' zei ik met een grijnsje terwijl ik een drankje mixte en verleidelijk aan het rietje dronk terwijl ik zonder het oogcontact te verbreken richting de dansvloer liep.

Conor
Als ik zag dat ze gingen dansen nam ik nog een hijs van mijn joint. 'Waarom zit je hier zo chagrijnig?' vroeg Coop. Ik keek hem aan en schudde mijn hoofd. 'Ik ben niet chagrijnig. Ik ben gefocust.'zei ik en haalde een hand door mijn haar. Ergens moest Newton de fout in gaan. Hij stond er wel bekend om dat hij vaker in zijn gezicht geslagen werd door dickmoves.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/26/2017 12:19 AM

Tyler
Als ze mee zoent grijns kort maar al snel volg ik haar naar de dansvloer.'' Ik probeer haar niet alleen jaloers te maken'' zei ik terwijl we midden op de dansvloer stonden en mijn handen kort langs haar heupen gleden. Ik bracht mijn lippen naar haar oor ''ik probeer indruk te maken op jou Prinsesca.'' Als er een catchy spaans liedje word gedraaid draai ik haar een rondje en neem ik de tango een beetje aan maar niet al te profesioneel. 

Julie
Ik danste op de muziek tegen Newton aan gewoon voor de fun. En genoot van de hele vibe die er in de lucht hing. Ik voelde iemands boze oog op me en zag dat het Conor was. Ik zou het hem nog moeilijk maken.. als hij nu geen stap zou zetten en me claimde. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/26/2017 12:43 AM

Teresa
Ik beet grijnzend op mijn lip en keek in Tyler zijn ogen. Ik nam nog een slokje van mijn drankje waarna ik het aan een voorbijganger gaf zodra hij me tegen zich aantrok. Ik danste dicht tegen hem aan mee op de muziek en bleef hem verleidelijk aankijken. Ik wilde dat hij op springen zou staan.

Conor
'Dit brengt je echt nergens. Newton heeft ook wel eens geluk weet je wel.' zei hij. Ik beet mijn kaken op elkaar en zag hoe Newton tegen haar aan danste. Ik kwam overeind en liep de dansvloer op. Ik pakte Julie haar pols en draaide haar zo tegen me aan. 'Ik leen d'r even vriend al garandeer ik niet dat ze terug komt.' zei ik tegen Newton met een knipoog en zag dat hij pissig werd maar al snel door Coop werd mee gesleurd. Mooi zo. 'Blijkbaar was mijn joint toch niet zo slecht als ik je zo goed zo dansen.' zei ik tegen Julie terwijl ik haar een rondje draaide, tegen me aan nam en haar achterover boog om haar vervolgens weer naar boven te laten komen met haar gezicht net 5 centimeter van mijn gezicht verwijdert.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/26/2017 01:06 AM

Tyler
Als ze mee werkt grijns ik breed mijn handen gleden langzaam naar haar billen terwijl ik al hitsig werd van haar. Hopelijk zag je mijn erectie niet. Ik bracht mijn gezicht dichter naar de hare ''zin om Layla nog meer jaloers te maken.. ze zal tijdens de try outs vast wel in de mood zijn.'' Ze hoefde geen eens ja te zeggen en mijn lippen bespeelde de haren al. Hopelijk kreeg ik uit deze avond een fijne one night stand.

Julie
''Wat heb je toch met mij Lincoln.'' Zei ik hijgend terwijl ik in zijn ogen keek en ik me wel een soort van aangetrokken voelde. Het feit dat hij blijkbaar jaloers op Newton was liet me giechelen diep van binnen. Vooral hoe Conor misschien toch nog een beetje mijn crush was.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/26/2017 01:12 AM

Teresa
Wanneer zijn gezichter dichterbij kwam beet ik grijnzend op mijn lip en liet pas los wanneer ik zijn lippen tegen de mijne voelde. Ik zoende met hem mee en liet mijn rechterhand over zijn borstkas strelen terwijl mijn linker op zijn schouder lag. Hij zoende verassend goed, dat was een ding dat zeker was.

Conor
'Je fascineert me.' zei ik terwijl ik een klein plukje haar dat aan haar lipgloss plakte los haalde en achter haar oor streek. Ik beet op mijn lip en keek in haar ogen terwijl ik mijn hand langs haar arm af liet glijden naar haar pols. 'Kom.' zei ik en nam haar mee uit de menigte.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/26/2017 01:25 AM

Julie
Ik bloosde maar liep maar gewoon met hem mee." Nou er zijn vast wel meer meiden  die je fascineren  is het niet?" Zei ik terwijl ik me los trok toen we eenmaal buiten stonden.

Tyler
Ik stopte even met zoenen en nam grijnzend een pil naar binnen." Voor de kick" Zei ik tegen haar terwijl ik Conor al zag weg draven met  Julie." Dus wat word het vanavond.. en no offense maar misschien ben je nog maagd en prinsesen moeten goed zijn tot het huwelijk toch?" Zei ik lipbijtend. Maar bij haar zou het sowieso anders liggen die volle komt had ze niet zomaar.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/26/2017 01:31 AM

Teresa
Ik grijnsde breed. 'Ik ben een duivel Ty. Wat denk je zelf?' vroeg ik uitdagend. 'Ik ga denk ik nog een drankje halen.' zei ik terwijl ik bedenkelijk keek en achteruit richting de drank tafel liep en wederom een drankje voor mezelf mixte.

Conor
Ik glimlachte en stak mijn handen in mijn zakken. 'Eigenlijk niet. Iedere meid hier is voorspelbaar. Iedere meid hier is alles behalve puur.' zei ik en keek kort op naar de sterren hemel.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/26/2017 09:03 AM

Julie
"Ja geef de meisjes maar de schuld." Zei ik terwijl ik het over zijn ex had die trouw was gebleven." Je neemt Relaties niet serieus dat is ook waarom je nooit een meid zoals ik zal krijgen.." Zei ik eerlijk tegen hem terwijl ik ook naar de hemel keek "Als je op zoek bent naar een korte relatie ik ben daar niet geschikt voor..because i take true love sirieus." 

Tyler
Ik geef kort op mijn onderlip en keek haar na." Niet weer hè!" Zei ik vloekend terwijl ze het me wel moeilijk maakte. Het enige wat ik wilde was een goeie avond  met veel seks." Ik zie dat je die slet al hebt gevonden" horde ik Layla zeggen "hoop dat je haar betere oraal seks geeft dan dat je mij hebt gegeven." Zei ze arrogant terwijl ze wegliep en ik mijn kaken opelkaar beet hoe kon ik überhaupt zijn gevallen voor een woman like that. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  51  |  »  |  Last

« Back to forum