ORPG||Back at it again with walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  51  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/26/2017 11:42 PM

Teresa
Ik zag de irritatie in zijn gezicht wat me deed lachen. Zo wond ik hem wel om mijn vinger. Hij moest geïnteresseerd blijven, maar niet denken dat hij me makkelijk kan krijgen. Ik hield niet van de slet stempel. Ik keek op als Ceaser opeens naast me staat. 'Pilletje?' vroeg hij met een glimlachje. Ik nam de pil van hem over en slikte hem door met een grote slok alcohol. 'Thanks.' zei ik tegen hem en keek terug naar de dansvloer waar ik zag dat Layla haar jaloerse mond open trok tegen Tyler.

Conor
'Het is niet dat ik niet serieus genoeg ben. Ik heb bij niemand het gevoeld dat het de ware is.' zei ik en haalde mijn schouders kort op. Ik beet op mijn lip. 'Ik weet dat jij geen type bent voor one night stands Julie. Daar heb ik je nooit het type voor gevonden. Ook al was je 8 toen ik je voor het laatst zag.' gniffelde ik.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/27/2017 01:18 PM

Julie
Als hij dat zegt glimlach lach ik klein." Sorry.. voor mijn veroordelingen ik ben niet zo goed met jongens" zei ik eerlijk tegen hem terwijl ik nooit echt mannelijke liefde heb gevoelt."Mijn vader was een dronkenlap en gaf niks om me die enige die om me gaven waren de Lincolns. King Darren had me opgevoed als zijn eigen dochter en de trouwste vriendin die een prinses kan hebben. Ik was blij in de schaduw van de machtige.

Tyler 
"Zal ik zeker doen sweetheart." Zei ik tegen haar terwijl ik niet vaak over de relatie sprak die ik en Layla hadden gehad. Het was van pure  liefde naar haat gegaan. Ik zag Teresa een pilletje slikken van Ceasar en vertrouwde het niet. Ik stak een joint op en hield een oogje op haar.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/27/2017 11:09 PM

Teresa
Ik haalde een hand door mijn haar en streelde kort langs Ceaser zijn gespierde armen. 'Jullie zijn hier wel allemaal dik gespierd.'zei ik terwijl ik op mijn lip beet. 'T! Ga mee dansen!' riep Celina over de muziek heen en trok me terug de dansvloer op. Ik lachte en begon met haar te dansen. Ik sloot mijn ogen en ging helemaal op in de muziek.

Conor
'Ik ben blij te horen dat Darren voor jou wel een plek in huis had om op te voeden.' zei ik en zuchtte. Mijn haar werd een beetje door de war geblazen en ik staarde naar de zee die het veroorzaakte. 'Ik heb me nooit thuis gevoeld bij de Lincolns.'zei ik waarna ik op mijn lip beet.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/27/2017 11:46 PM

Julie
Als hij dat zegt bijt ik op mijn onderlip "eerlijk gezegd weet ik niet waarom Teresa en haar vader je verafschuwen." Zei ik tegen hem ze hadden beide een hekel aan zijn hele bestaan. Hij leek gewoon een storing tussen Teresa en haar moeder de laatste tijd was ze heel opstandig tegen haar moeder. Koning Darren heeft het altijd al als puber gedrag gezien. Maar het lag anders." Je hebt toch wel een band met de koningin?" Vroeg ik voorzichtig

Tyler
Ik zag hoe ze aan Ceasar zat. En beet jaloers mijn kaken op elkaar ik liep vervolgens naar de bar en bestelde een tonic." Zag je hoe Teresa aan me zat?" Zei Ceasar grijnzend "voel je niet speciaal ik heb haar gezoent." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/29/2017 08:38 PM

Conor
'Als bastaard is het niet moeilijk om verafschuwd te worden.' zie ik terwijl ik op mijn lip beet. Dit was toch wel een gevoelig onderwerk voor me.  'Het valt mee. De band was beter, maar toen ging ik me realiseren wat ik die familie wel niet allemaal aandeed met mijn aanwezigheid hoe Teresa tegen haar moeder begon te doen net als Darren als ik bij hun was. Ik wou mam dat allemaal besparen dus ik heb proberen afstand te nemen.' zei ik tegen haar en ging in het zand zitten.

Teresa
Mijn heupen wiegde alsof ze nog nooit gewiegd hadden. Mijn handen liet ik door mijn eigen haar glijden en zo wondt ik iedereen, die ook zijn ogen maar op me legde, op. Ik beet op mijn lip en danste intens met Celina. Wij gingen wel en top duo worden hier op de campus.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/29/2017 08:51 PM

Julie
Als hij zijn verhaal verteld doet het iets met me." Ik denk dat het niet aan jou ligt.. en hoeveel ik ook van mijn koning hou het ligt aan hem hij kan best overheesend zijn.. en wilt waarschijnlijk het beste voor zijn dochter." Zei ik tegen hem "maar dat betekend niet dat je moeder minder van je houd..  Ze heeft altijd al van je gehouden ze was ook de eerste die ik verteld over mijn crush op jou... voor mij was ze mijn 2e moeder." Ik keek hem aan in zijn ogen hij had nog steeds die mooie ogen waar ik in verdronk. 

Tyler
Ik zuchten zacht en begreep dat Teresa te moeilijk was. Dus mijn aandacht glee naar de barmeid Liz "hey, hoelaat ben je klaar met werken schoonheid?" Vroeg ik met een grijnsje. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/29/2017 09:13 PM

Conor
Ik haalde mijn schouders op. 'Ik weet dat ze van me houd. Ik wil gewoon niet hun familie uit elkaar drijven.' zei ik en beet op mijn lip. Mijn hand gleed kort door mijn haar. 'Laat maar. Ik moet je hier ook helemaal niet mee lastig vallen.' zei ik en kwam overeind.

Teresa
Ik voelde me een beetje draaierig maar bleef nog even door dansen. Na een tijdje werd het me een beetje te veel. 'Ik ga even zitten.' zei ik tegen Celina en liep door de menigte heen. Alles draaide. Mijn haar hing langs mijn gezicht. Ik botste tegen mensen op, maar keek er niet naar om. Als ik de menigte uit was wankelde ik terug over het strand richting de duinen maar ik had moeite met mijn evenwicht. Alles bleef maar draaien. 'Wat zat er in die pil?' vroeg ik mezelf zacht.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/29/2017 09:39 PM

Julie
"Conor wacht." Zei ik tegen hem ik greep zijn pols vast en ik weet niet wat me bezielde. Maar ik kuste hem zonder na te denken.

Tyler
"Waarom zijn meisjes zulke bitches?" Verveelt liep ik met een joint richting een plek waar het iets stiller is. Verder op zag ik gedaantes lopen ik priemde mijn ogen en liep er op af. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/29/2017 09:47 PM

Teresa
Ik voelde met mijn hand aan mijn hoofd en sloot mijn ogen tijdens het wankelen. Uiteindelijk viel ik half in het zand, maar ik krabbelde weer overeind. Ik had me nog nooit zo gevoeld. Ik had me überhaupt nooit ziek gevoeld in mijn leven. Dit voelde echt dood eng. Uiteindelijk begaf ik het en viel ik om.

Conor
Ik fronste kort wanneer ze me tegenhield en voelde al snel haar lippen tegen de hare. Ik twijfelde kort maar kuste met hem mee. Naderhand liet ik haar lippen los en keek haar aan in haar ogen. Ik kreeg spijt. Van alle plannetjes om haar te krijgen. Ze was oprecht, lief. Ik haalde diep adem. 'Ik ben dronken, ik wil geen misbruik van je maken.'zei ik tegen haar terwijl ik langs haar kaaklijn streel.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/29/2017 10:01 PM

Ceasar
"Is dat wel oke.. straks vermoord Conor ons nog het is tenslotte zijn zusje." Zei Sem "wat boeit het.. ze is niet veel anders dan de andere sletjes die we gedrogeerd en gebeukt hebben." Ik scheurde  Teresa jurkje open en zag dat ze een geweldige lingerie aan had "ik neuk haar eerst en dan jij." Zei ik beslissend tegen Sem die grijnsde en zijn riem al Los trok.

Tyler
Ik gooide mijn joint in het zand en grijnsde duivels "hoe graag ik ook zou mee doen met dit.. Ik ben niet meer die Tyler en dit is mijn broers zusje dus ze is net zou goed familie van mij." Zei ik tegen Ceasar "dan ga je toch weg en zoeken wij het wel uit." Hij greep naar Teresa's borsten en likte langs zij  onderlip in een reflex greep ik hem vast bij zijn keel. En vermengde ik mezelf in een 2 tegen 1 gevecht.

Julie
'Ik snap het." Zei ik met een maag vol met kriebels ik keek hem blozend aan. Maar voelde ineens een pijn uit mij  Lincoln tattoo komen." Teresa!" Zei ik zacht terwijl mijn instinct me naar haar toe lijden zonder na te denken als ik Tyler in gevecht zie met Sem en Ceasar en Teresa half naakt op de grond. Stress ik.. mijn krachten had ik vandaag niet genoeg opgespaard. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  51  |  »  |  Last

« Back to forum