ORPG||Back at it again with walkingdead.
First Page | « | 1 ... 13 | 14 | 15 | 16 | 17 ... 51 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.
from LostSouls on 11/05/2017 10:46 PMTeresa
'Ik ben geen mens, en al zeker niet normaal.' zei ik en beet grijnzend op mijn lip. Mijn ogen dwaalden af naar zijn lichaam waar hij het zweet van af depte. 'Je kan verdergaan waarmee je bezig was. Dat pleziert het oog.' zei ik terwijl ik nu wel zijn kamer binnen liep en de deur achter me sloot. Ik ging er tegen aan staan en keek hem grijnzend aan.
Conor
Als ik opeens aan mijn pols het congierge hok in gesleurd word keek ik fronsend op. Als Julie begint over die kus slik ik. 'Laten we het er gewoon niet meer over hebben, oké? Je verdient sowieso beter dan mij Juliëtte. Maak je niet druk.' zei ik en streelde een pluk haar uit haar gezichtsveld achter haar oor.
from walkingdead on 11/05/2017 10:54 PMTyler
Als ze mijn deur sluit frons ik "is dat een uitnodiging?" Vroeg ik speels terwijl mijn ogen naar haar inkijk keken. En mijn hormonen alleen maar dachten aan dat geweldige lijf neuken. Ik vergat helemaal dat ze mijn broers zusje was.
Julie
Ik beet op mijn onderlip en besloot mijn zin niet af te maken." Dan zie ik je in de les Conor" zei ik zacht tegen hem terwijl ik het concerge hij uitliep en we gym hadden.. fijn.
from LostSouls on 11/05/2017 11:00 PMTeresa
Ik likte verleidelijk langs mijn onderlip. 'Maak er zelf maar iets uit op.' zei ik en wond een lok haar om mijn vinger terwijl mijn ogen hem al theoretisch verder aan het uitkleden waren. Ik slikte en keek weer recht in zijn ogen. Ik zag in zijn ogen wel dat hij het wou.
Conor
Ik zuchtte en keek haar na. Als ze weg is bouwt de frustratie op en gooi uit woede die op zet het rek zowat om. Ik liep het congierge hok uit naar mijn locker waar ik mijn kleding voor gym pakte en meteen een joint meesmokkelde.
from walkingdead on 11/05/2017 11:06 PMJulie
Ik had nog niet echt vriendinnen gemaakt terzijde Teresa. Ik liep in een niks shirt en korte short de gymzaal binnen en keek rond opzoek naar Teresa." Hey Julie" ik keek op en zag dat het Layla was de teamcaptain van de cheerleaders. Ik glimlachte zwak "hi."
Tyler
Als ze naar mijn joggingbroek kijkt raad ik al wat ze wil." Er is een spier die je wel graag wilt zien" ik trok mijn joggingbroek en boxer uit." Je mag em gerust van dichtbij bewonderen prinses" zei ik tegen haar.. Ik had zin in seks en zij was op het moment mijn slachtoffer.
from LostSouls on 11/05/2017 11:11 PMTeresa
Ik liep naar hem toe met een grijns op mijn gezicht en keek hem recht in zijn ogen aan terwijl mijn handen over zijn borstkas heen naar beneden glijden. 'Laten we eens zien of die spier nog werkt.' zei ik en nam zijn vriend in mijn handen waarna ik langzaam zakte op mijn knieën. Het topje liet ik in mijn mond glijden en ik begon er zacht op te sabbelen terwijl mijn rechterhand aan de stam begon te trekken.
Conor
Ik liep naar het kleedlokaal waar ik me al snel had omgekleed in een strak wit shirt met v hals en een zwarte joggingbroek. Ik nam een paar hijsjes van de joint in de kleedkamer waarna ik hem uitbrandde en de overgebleven joint in mijn tas stopte. Ik liep de zaal in en zag dat Layla opeens haar mond open trok tegen Julie. Dit kan niks goeds betekenen.
from walkingdead on 11/06/2017 08:44 PMTyler
Als ze me verast met haar mond bijt ik speels op mijn onderlip." En ik had nog gedacht dat je maagd bent" zei ik terwijl ze al wat skills liet zien ik nam haar haren vast en besloot te genieten van haar pijpskills..op het moment boeide me het niet dat ze Conor's zusje is.
Julie
"Heb je al opgegeven voor het cheerleader team zou je heel goed bij passen." Zei Layla "uhm.. nee" zei ik zacht terwijl ze een verwaand lachje liet gaan." Vandaag zijn de try outs kom gerust langs." Ik beet op mijn onderlip terwijl ze weg huppelde naar haar vrienden toe.. het cheerleader team hè?
from LostSouls on 11/06/2017 08:49 PMTeresa
Al snel voelde ik zijn handen in mijn haar. Ik voelde kriebels door mijn lichaam gaan en nam vervolgens zijn vriend helemaal in mijn mond. Ik bewoog mijn hoofd op en neer en liet mijn lippen zo steeds sneller over zijn lul glijden. Mijn nagels zette ik in zijn bovenbenen en ik richtte me geheel op zijn vriend om hem te verwennen.
Conor
Wanneer Lyla weg liep ging ik op Julie af. 'Wat moest ze van je?' vroeg ik haar en sloeg mijn armen over elkaar. Layla kon niks goeds in gedachte hebben. Ik haalde een hand door mijn haar en keek rond. Teresa was er nog niet. Net als Tyler.
from walkingdead on 11/10/2017 09:09 PMJulie
''Niets alleen een vraag over het cheerleader team.'' Zei ik tegen Conor terwijl hij een beetje wantrouwig keek.Ik nam diep adem''ik ga basketballen zie je straks'' zei ik tegen hem terwijl ik er vandoor huppelde. En na dacht over Lyla's voorstel.
Tyler
Binnen no time kwam ik klaar in haar keeltje. ik gromde van opluchting. Ik keek naar haar en kon niet geoven hoe ongelofelijk sexy ze is.'' Als je opchiet ruk ik die kleren van je lijf,, en dan doe ik dingen met je die niemand anders met je kan.'' Zei ik hitsig.
from LostSouls on 11/10/2017 09:14 PMTeresa
Sneller dan verwacht proefde ik zijn goedje. Genoodzaakt om het door te slikken deed ik dit ook netjes en veegde terwijl ik omhoog kwam nog wat weg van mijn mondhoeken. 'Wat houd je tegen?' vroeg ik hem en beet verleidelijk op mijn lip terwijl ik hem aankeek.
Conor
Ik keek Julie na en hield diep adem. Mijn kaken beet ik op elkaar waarna ik me richt op Leith die me een bal aangaf. 'Wat is dat tussen jou en die Julie. Normaal had je zo een moeilijk meisje allang opgegeven.' zei hij. Ik schudde mijn hoofd. 'Ze verdient beter dan mij Leith. Ze is anders.' zei ik en dribbelde kort met de bal terwijl mijn ogen gericht bleven op Julie.
from walkingdead on 11/11/2017 07:44 PMTyler
Als een tijger die zijn prooi had gevonden tilde ik Teresa op en gooide ik haar zowat op mijn bed. Ik trok haar shirt kapot en plaatste mijn lippen kort in haar nek om een zuigzoen achter te laten. Mijn handen ontfermde haar borsten terwijl ik haar echt wilde neuken. Ik trok haar schaarse rokje over haar benen terwijl ze alleen in haar lingerie voor me lag. Klaar om belaagd te worden.