ORPG||Back at it again with walkingdead.
First Page | « | 1 ... 14 | 15 | 16 | 17 | 18 ... 51 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.
from LostSouls on 11/11/2017 07:57 PMTeresa
Een klein gilletje verliet mijn mond wanneer ik wild op bed word gegooid. Zijn lippen vonden al snel mijn hals en zijn handen mijn kapotte shirt. Ik beet op mijn lippen en probeerde een kreuntje voor me te houden als hij een zuigzoen in mijn hals zet. Ik zette mijn nagels in zijn schouders en keek hem lipbijtend aan wanneer ik eenmaal in enkel lingerie voor hem lag. Ik wou hem voelen.
from walkingdead on 11/11/2017 09:39 PMTyler
Ik boog me voorover en liet mijn lippen over haar buik glijden. Ik moest het niet te intiem maken en trok haar string kapot. Mijn stijve zocht naar haar ingang terwijl ik haar rechterbeen over mijn schouder sloeg en langzaam begon met stoten.
from LostSouls on 11/11/2017 09:48 PMTheresa
Kippenvel verspreidde zich over mijn hele lichaam. Ik zuchtte en graspte naar adem als ik zijn vriend voel binnendringen. Ik greep me vast aan het hoofdstuk van zijn bed en kreunde. Ik sloot mijn ogen en genoot van de sensatie die door mijn lichaam raasde. 'Sneller Ty.' hijgde ik en kneep in het bed.
from walkingdead on 11/11/2017 10:06 PMTyler
Als ze dat zegt grijns ik breed en ga ik nog sneller. Ik nam haar been vast en beet kort in haar enkel door de opwinding. Dit was zo fout maar zo goed.
from LostSouls on 11/11/2017 10:09 PMTeresa
Meteen als het tempo word opgevoerd beet ik op mijn lip van opwinding. Het was nu wel al een tijdje geleden dat ik voor het laatst seks had gehad omdat ik hier op school niet het sletlabel wou. Nu voelde het wel 10 keer zo goed om weer eens lekker genomen te worden. Als ik hem voel bijten in mijn enkel kreunde ik hard en voelde langzaam mijn orgasme dichterbij kruipen.
from walkingdead on 11/11/2017 10:34 PMTyler
Hijgend lag ik naast Teresa in mijn bed ik keek naar het plafond "wow." Kon ik alleen uitbrengen terwijl ik niet gedacht had dat we überhaupt vandaag seks zouden hebben. En ook nog tijdens een les gym. Ik ging overeind zitten en nam een joint van mijn nachtkastje.
Julie
Opzoek naar Teresa liep ik de gang op van de boys dorm. Ik kwam Celina tegen Conor's ex "Opzoek naar Con?" Vroeg ze terwijl ik niet wist wat haar bezielde. Ik schudden mijn hoofd "ik heb niks met Conor als je dat denkt." Zei ik tegen haar "gelukkig maar want hij is nog steeds van mij.. ookal is het uit." Zei ze wanhopig "hij draait wel weer bij we hadden 1 jaar en 3 weken al ging hij vaak vreemd."Als ze dat verteld bijt ik op mijn onderlip "succes" Zei ik alleen.
from LostSouls on 11/11/2017 10:43 PMTeresa
'Zeg dat wel ja.' hijgde ik en trok de deken over mijn naakte lichaam. Met zijn deken om mij heen kwam ik overeind en liep naar de spiegel waar ik mezelf bekeek. Aan mijn haar was duidelijk te zien dat ik net had liggen neuken. Ik beet op mijn lip en keek om naar Tyler. 'Je maakt het me wel moeilijk hè.' zei ik terwijl ik knikte naar mijn kapotte kleren die op de grond liggen.
Conor
Met een zuchtje kwam ik de kleedkamers uit. De rook die achter was blijven hangen van de joint verliet nu ook de ruimte via de deur en ik keek ondertussen rond. De gangen liepen langzaam leeg. Ik zelf besloot om terug te gaan naar mijn kamer en liep door de gangen van de dorms. Celina liep langs me en knipoogde naar me. 'Kom je morgen naar de wedstrijd?' vroeg ze terwijl ze achteruit verder liep. 'Ik weet het nog niet. Laat het nog wel weten.' zei ik waarna ze verder liep. Ik zelf draaide me ook om en kwam uiteindelijk langs de kamer van Tyler en zag verder op Julie. 'Hey, wie zoek je?' vroeg ik haar.
from walkingdead on 11/11/2017 10:55 PMJulie
Als ik Conor's stem hoor kijk ik op ''Teresa.'' Zei ik tegen hem terwijl ik op de deur klopte van Tyler en Conor volledig negeerde. Ik had geen intresse in hem op het moment. Ik moest me gedragen als een vriendin voor Teresa en haar beschermer.
Tyler
Ik grinnikte en keek naar het hoopje ''in me kast ligt denk ik nog een polo die je aan kan doen.'' Ik trok mijn boxer en joggingsbroek aan en kwam overeind bij het horen van een klopje.'' Kom al'' als ik Julie en Con zie staan sluit ik de deur een beetje ''wat kan ik voor jullie doen?'' Vroeg ik.
from LostSouls on 11/11/2017 11:20 PMConor
Ik zuchtte kort en keek op als de deur open gaat. Voor dat de deuropening smaller werd kon ik nog de kapotte kleren op de grond zien. 'Mevrouw denkt Teresa hier te vinden.' zei ik en beet mijn kaken op elkaar. Eigenlijk hoopte ik haar hier niet te zien maar al snel zag ik haar aan de deur verschijnen.
Teresa
Ik knikte en liep naar zijn kast waar ik een polo van hem nam en die aantrok. Hij was me veel te groot, maar dat boeide me niet. Zolang ik maar een shirt had. Ik hoorde de stem van Conor en liep naar de deur die ik verder open deed. 'Er word naar mij gevraagd? Ik kom er zo aan Juul.' zei ik tegen haar en keek kort op naar Conor. Ik liep terug de kamer in en nam mijn rokje die ik over mijn blote billen heen trok. Voor nu moest het maar even zonder ondergoed.
from walkingdead on 11/12/2017 12:01 AMJulie
''Oké T.'' Zei ik terwijl ik het niet kon laten merken dat ik verbaast was om haar te vinden in Tyler's kamer. Hopelijk had ze genoten van de seks. Ik liep alvast richting onze dorm en zag een bericht van koning Darren op mijn telefoon.'' Zorg dat Teresa zich een beetje gedraagd x Darren. Ik nam diep adem ''ik kan u niks beloven heer.''
Tyler
Als ik Conor zijn blik opvang grijns ik breed.'' Als je wilt mag je vaker zomaar binnen vallen schoonheid'' riep ik haar nog grijnzend na. Terwijl ik me op Conor richte ''wat ze is best goed in bed.''