ORPG||Back at it again with walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  19  ...  51  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 11/12/2017 07:38 PM

Conor
Mijn kaken beet ik strak op elkaar. 'Dit ga je niet menen maat.' zei ik tegen hem en schudde mijn hoofd. Als Teresa dan langs ons loopt en nog een keer knipoogt naar Tyler keek ik weer naar hem. 'Je bent echt niet te geloven man.' zei ik.

Teresa
Ik liep over de gangen naar mijn dorm waar ik Julie al zag zitten. 'Hey, waarvoor had je me nodig?' vroeg ik haar en liep richting de badkamer waar ik een bad liet vol lopen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/12/2017 07:56 PM

Tyler
"Hey zij kwam als eerst op het idee en ik was horny." Zei ik tegen hem terwijl ik mijn kamer binnen liep en een shirt aantrok." En oja mam vroeg of we dit weekend weer is thuis komen Xenia mist ons en pa wilt weer is boys time..  En tenslotte mis ik mams lasagne." Zei ik tegen hem al wist ik niet of hij plannen had met zijn andere familie.

Julie
"Het is je vader prinses.. hij wilt dat we dit weekend terug komen hij moet het namelijk over iets hebben met je..  Weet nog niet wat." Zei ik tegen haar terwijl ze rook naar seks. En ik wel verlangde naar thuis ik was natuurlijk niet de enige servant voor de familie Lincoln.  

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/12/2017 08:42 PM

Conor
'Als er iemand iets met mijn familie doet ben jij het wel.' zei ik tegen hem en zuchtte. Ik wou gaan zitten op het bed maar bedacht me toen pas dat dat de crime scene was. 'Je weet hoe welkom ik bij hun ben, ik ga met jou mee. Ik mis Xenia ook.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip.

Teresa
Zuchtend keek ik naar Julie. 'Kun je dat niet uitvinden? Ik wil niet voor niks naar huis. Ik word gek van dat mysterieuze gedoe.' zei ik en bedacht me toen hoe bazig ik wel niet klonk. 'Sorry Julie, het was niet de bedoeling om je zo te behandelen als een of andere slaaf.' zei ik tegen haar.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/12/2017 09:40 PM

Julie
Ik schudde mijn hoofd ''ik ben al 17 jaar je servant dus ik ben het al gewend.'' Zei ik zuchtend tegen haar ''je weet hoe je vader is met zijn uitnodegingen onvoorspelbaar en mystrieus.. maar hij verwacht wel van je dat je zijn afspraken na komt.'' Zei ik tegen Teresa terwijl ik op mijn eigen bed plofte ''ik mis Leigh en Sam wel.'' Terwijl Teresa wist hoeveel Sam voor haar betekend had Sam was 1 van de servants die de Lincoln familie ondersteunde en Teresa geheime liefje in het kasteel. Tot dat Darren hem verbannen had. Voor mij waren het net broers.'' Sorry had niet moeten beginnen over die 2.. maar alles ligt zo ingewikkeld nu in mijn hoofd.''

Tyler
Ik grinnikte en sloeg mijn arm speels om zijn nek ''je vind het toch niet erg dat ik met Teresa het bed even had gedeeld?'' Vroeg ik voor de zekerheid ''als je het niet wilt moet je dat zeggen klinkt cliché.. maar je bent haar broer en ook mijn broer en ik wil geen ruzie om haar.'' Zei ik tegen hem.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/12/2017 09:54 PM

Conor
Ik zuchtte kort en keek hem aan. 'Just... watch out.' zei ik tegen hem. 'Ze is lastig te peilen.' Ik wist niet wat ik er van moest vinden. Het voelde nog al raar. Ik wou dat ze beide niet gekwetst raakten. 'Uiteindelijk is het niet eens mijn keus wat zij doet of wat jij doet.' zei ik en maakte me los van hem. Ik liep naar zijn kastje wetend dat er altijd wel een joint hoorde te liggen. Ik vind inderdaad een en stak hem aan.

Teresa
Ik beet op mijn lip als ze begon over Sam en Leigh. 'Ik mis ze ook Julie. Het spijt me dat ik het ook heb verneukt allemaal en dat ze weg moesten.' zei ik en keek kort naar mijn voeten. 'Als je over iets wilt praten moet je gewoon naar me toe komen. Je bent mijn beste vriendin en ik hou er niet van als je iets dwars zit.' zei ik tegen haar en liep naar de badkamer om de kraan van het bad dicht te draaien. 'Je bent geen servant by the way. Je bent mijn bestie met een paar extra taken meer niet.' zei ik.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/13/2017 06:34 PM

Julie
"Oké eerlijk gezegd het is Conor.. Ik vind hem denk ik leuk." Zei tegen haar terwijl ik op mijn onderlip beet." We hebben gekust.. Maar hij zegt dat hij niet goed genoeg voor me is .. om ook echt werkelijk te gaan daten." Zei ik zuchtend "Zal het aan mij liggen?" Vroeg ik onzeker.

Tyler
"Ha- we just fucking around.. letterlijk." Zei ik tegen hem "wees niet bang voor gevoelens want die heb ik niet voor haar" ik plofte neer op mijn bed en zag aan hem dat hij ergens mee zat "welk meisje nu weer?" Vroeg ik zuchtend. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/13/2017 08:05 PM

Conor
Ik beet op mijn lip. 'Ik maak me ook niet zo een druk om jouw gevoelens.' zei ik tegen hem en zuchtte. Ik ging op mijn bed zitten en keek naar de grond. 'Julie.' zei ik en krabde kort op mijn achterhoofd. 'Ik weet niet wat ik ermee aan moet.' zuchtte ik en nam nog een hijs van de joint.

Teresa
Ik keek haar met grote ogen aan. Ik wou meteen beginnen over hoogverraad om te gaan staan zoenen met mijn vijand, maar ik heb zo het idee gekregen dat Conor niet meer 100% mijn vijand was. 'Tuurlijk ligt het niet aan jou.' zei ik tegen hem. 'Volgens mij is dat het enige verstandige wat er ooit uit zijn mond is gekomen. Kijk hoe het met zijn laatste vriendin is afgelopen Julie. Je hebt van mij alle toestemming om hem te daten, maar ik denk dat hij gelijk heeft. Hij is niet goed voor je. Ik wil niet dat je pijn gedaan word.'zei ik tegen haar en ging naast haar zitten. 'Tuurlijk hij is een lekker ding en aan de andere kant zou hij niet zeggen dat hij niet goed genoeg is voor je als hij niet om je gaf.'zei ik en keek even bedenkelijk wat dit nu niet moest betekenen. 'Zeg in ieder geval nooit meer dat het aan jou ligt want jij bent een geweldige meid.'

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/13/2017 09:37 PM

Tyler
"De servant van je zusje.. ze is schattig te schattig voor mij." Zei ik terwijl ik de joint overnam "denk niet dat je dat tere hartje van haar wilt breken want haar bestie is mevrouw duivel." Zei ik tegen hem "dus daarom geef ik je als tip keep of 100% procent real want ze is geen Celina." 

Julie
Als dat zegt glimlach ik zwak "je hebt gelijk.. Ik ben inderdaad een geweldige meid.. Maar die gevoelens heb ik al zins ik hem voor het eerst zag." Toen was ik een meisje van 10 verlegen met aan haar zijde  Teresa de duivel die ze was. Die hem haten voor zijn hele bestaan.." Ik heb mijn gevoelens altijd achter gehouden.. want omdat hij ouder en zo was en je broer.. En geen partij voor mij."

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/13/2017 09:43 PM

Conor
'Dat weet ik ook wel. Ik heb haar al gezegd dat ze beter verdient dan mij.' zei ik en nam nog een hijs om de joint vervolgens uit te drukken. 'Teresa vermoord me al helemaal als ze het hoort van ons.' mompelde ik en haalde een hand door mijn haar. 'Waarom moest Teresa haar nou ook verdomme meenemen.'

Teresa
'Ach man hou op. Jij kan elke man krijgen die je wilt Juul.' zei ik en kwam overeind. 'Vroeger had ik misschien anders gereageerd en had ik je voor je kop geslagen dat je überhaupt iets in hem ziet, maar je hoeft nu echt niks meer voor me te verzwijgen over hem.' zei ik en haalde een hand door mijn haar.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/13/2017 09:59 PM

Tyler
"Domste wat je ooit kan zeggen tegen een meisje.. at least kan je het proberen maar raak niet afgeleid door pretty faces maak haar je wereld." Zei ik tegen hem "dat is hoe liefde werkt." Zei ik zuchtend terwijl ik aan Dinah dacht en ik weer een korte terug val had. Ik kwam overeind "ligt het aan mij of lijk ik nu de oudere broer hier." Ik gaf hem een pets tegen zijn achterhoofd "laten we een frietje eten in de kantine heb trek."

Julie
"Bedankt T." Ik gaf haar een knuffel en besloot om toch voor Conor te gaan. Ik kon hem niet zomaar door de vinger zien. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  19  ...  51  |  »  |  Last

« Back to forum