ORPG||Back at it again with walkingdead.
First Page | « | 1 ... 17 | 18 | 19 | 20 | 21 ... 51 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.
from LostSouls on 11/16/2017 10:44 PMConor
Ik beet op mijn lip en keek haar na. Haar billen waren heerlijk. Ik kwam overeind en liep achter haar aan. 'Ben maar niet bang hoor.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. Ik keek naar het water waar ik Tyler en Teresa zag kussen. Ik negeerde het maar en focuste me weer op Julie.
Teresa
Ik grijnsde en voelde niet veel later zijn lippen tegen de mijne. Ik legde mijn handen tegen zijn borstkas. Iedereen kon ons nu zien, aan de ene kant had ik er schijt aan, maar aan de andere kant stond ik vanaf nu wel bekend als Tyler zijn bitch en dat was niet de bedoeling.
from walkingdead on 11/17/2017 07:41 PMJulie
Ik grijnsde en zag het gebeuren tussen Tyler en Teresa. Ik beet mijn kaken opelkaar en moest het eigenlijk tegenhouden van de koning. Ik wist een geheim die ik niet horde te weten. Ik dook in het water en zwom richting een waterval waar je achter kon verstoppen. Ik wilde Conor verlijden.
Tyler
Ik grijnsde tegen haar lippen aan." Zie ik je vanavond op de nightwatch?" Vroeg ik met grijnsje voordat ik terug naar huis zou gaan had ik haar in ieder geval nog geneukt.
from LostSouls on 11/18/2017 10:26 PMTeresa
'Natuurlijk.' zei ik met een grijnsje en kwam overeind. 'Ik heb wel zin in een drankje.' zei ik en zwom naar de kant waar ik zonder moeite uit het zwembad klom. Mijn handen liet ik glijden door mijn haar waarna ik naar het barretje liep en mezelf bij de witch een fles vodka compelde.
Conor
Ik dook achter haar aan en kwam pas boven wanneer ik bij haar stond. Nu kon niemand ons zien. Ik beet op mijn lip en keek in haar ogen terwijl het water van de waterval kletterde met oorverdovend geluid.
from walkingdead on 11/19/2017 05:27 PMJulie
"Weet je zeker dat je niet goed voor me bent?" Vroeg ik zacht terwijl ik hem aan keek." Want ik denk dat ik heel goed voor jou ben" mijn vingertoppen gleden langs zijn wang langzaam waarschijnlijk zou het magische voor hem aanvoelen. Ik was een meester in verlijden.
Tyler
Ik keek Teresa na en grijnsde breed. Hopelijk belande ze met mij in bed. Ik klom het zwembad uit en keek naar de waterval.. Succes broertje. Dacht ik grijnzend.
from LostSouls on 11/19/2017 05:36 PMConor
Ik beet op mijn lip en legde mijn handen op haar heupen. Ik trok haar dicht tegen me aan. 'Let's find out.' zei ik en liet mijn rechterhand een stukje zakken tot hij op haar bil lag. Mijn gezicht was een centimeter verwijdert van dat van haar en haar parfum dat ondanks het water nog sterk rook bedwelmde me. Ik drukte mijn lippen zacht tegen de hare en zoende haar teder.
Teresa
Ik keek over mijn schouder naar Tyler en beet grijnzend op mijn lip. Als vervolgens Ceaser naast me stond veranderde mijn grijns naar een serieuze blik. 'Dus hoe gaat het nu met de heilige slet?' vroeg hij terwijl hij een drankje bestelde. Ik nam een slok van mijn fles en keek hem vervolgens met een neppe glimlach aan. 'Als je me wou kon je het me ook gewoon zeggen, misschien had je dan nog een kans gehad om dat kleine pikkie van je erin te steken. Helaas is het je niet gelukt. Zonde van je leven. Je had nog zoveel voor je. Geniet zo lang het kan.' zei ik en liep vervolgens weg van hem. Ik was nog niet klaar met die twee. Ik ging op mijn bedje zitten en dronk een paar slokken achter elkaar.
from walkingdead on 11/23/2017 10:42 PMJulie
Ik kuste mee en liet mijn hand door zijn natte haren gaan. Zoenen voelde zo goed. Ik glimlachte zwak tegen zijn lippen aan "dus zo proeven die lippen van Je." Zei ik onder de indruk terwijl ik mijn armen rond zijn nek sloeg.
Tyler
Als ik Ceasar vanuit mijn ooghoek tegen Teresa zie praten. Gaat er een siddering door me heen. Hij moest zijn bek houden tegen haar. Ik keek op mijn telefoon en zag een bericht van paps - de limo is onderweg.
from LostSouls on 11/23/2017 11:48 PMConor
Ik grijnsde tegen haar lippen aan. 'Bevalt het?' vroeg ik en keek in haar ogen. Dit was echt niet te doen. Als de Lincolns erachter kwamen, als mam erachter kwam, dat ik hier nu stond te zoenen met een servant... dan zwaaide er wat. Maar op dit moment had ik dikke schijt.
Teresa
Rollend met mijn ogen zette ik mijn zonnebril op en genoot van de warme stralen die op mijn huid neerkwamen. Eigenlijk had ik geen zin om naar huis te gaan. Daar zou ik me weer op een bepaalde manier moeten gedragen en daar had ik geen zin in. Hier was ik lekker vrij.
from walkingdead on 11/26/2017 11:59 AMJulie
Ik knikte klein en beet speels op mijn onderlip." Ik hoop niet dat je het erg vind als ik je weer kus." Zonder om überhaupt toestemming te krijgen kuste ik hem weer. Just a summer fling.
Ts
Tyler
Grijnzend tilde ik mijn kleine zusje op terwijl Conor de koffers naar binnen tilde." Je moet me nog vertellen over mevrouw Juliette" zei ik iets te luid terwijl mijn gespannen moeder naar buiten kwam gehuppeld." O.. Wie is Juliette Con.. dat is de 3e deze maand" zei ze ironische terwijl ze Xenia Over nam en we samen naar binnen liepen. Mijn vader zat een beetje gespannen in zijn zetel en gaf me een knik "welkom thuis zonen.. hoe bevalt school jullie?" "Erg goed heb Conor's zusje gebald." Mijn vader liet zijn glas vallen "Tyler Taalgebruik!" Zei mijn moeder boos terwijl mijn vader om iets anders gestrest was." Niet zo kijken pa het was maar een 1nightstand." Zei ik terwijl ik een biertje uit de koelkast pakte.
Julie
Met 1 en al kriebels in mijn buik kleden ik me om in mijn servant kleren. School was geweldig Conor was geweldig." Julie schiet op Teresa en de hele familie wacht op je" ik trok snel mijn schoenen aan "Ja ik kom momentje." Ik liep de kamer uit richting Teresa die weer is een discussie had met haar moeder vast over Conor of haar sletterige gedrag .. wat ook pubergedrag kan betekenen. Het was een deel van Teresa om een beetje anders te zijn dan normale prinsessen.
from LostSouls on 11/26/2017 07:08 PMConor
Met de 2 zware koffers liep ik de kamer binnen en haalde een hand door mijn haar wanneer ik ze in de hal neer had gezet. Door de hulp werden ze al meteen meegenomen. Als Tyler me al meteen verraad rol ik mijn ogen en keek naar kleine Xenia in haar armen. Ik gaf haar een kus op het voorhoofd gevolgd door een kus op de wang van Ty zijn moeder. Als Tyler zo begint over Teresa keek ik boos zijn kant uit. 'Beetje respect mag wel.' zei ik tegen hem en ging bij pa op de bank zitten.
Teresa
'Ik heb toch gedaan wat je gevraagd hebt? Of ik kan eigenlijk beter zeggen met pap achter mijn rug bekokstooft.' Zei ik terwijl ik in de stoel van mijn vader ging zitten. 'Hoeveel woorden heb je met je broer gewisseld? 5?!' riep ze boos. Ik rolde mijn ogen. 'Al meer dan ik überhaupt van plan was om te zeggen. Is dit serieus het enige waar je het over kan hebben? Heb je überhaupt wel interesse in je dochter of alleen in die arrogante zoon van je?' vroeg ik. 'Nu is het wel genoeg geweest met dat gekibbel van jullie.' zei vader als hij de kamer binnen komt. Dan valt me ook op dat Julie er bij is gekomen en glimlachte ik kort naar haar.
from walkingdead on 11/26/2017 08:49 PMTyler
"Respect?" Zei ik fronsend tegen Conor "zins wanneer geef jij om Teresa?" Vroeg ik met een grijnsje "heeft Julie je nu al gehersenspoeld?" Zei ik uitdagend "Tyler daag je broer niet uit." Zei mijn moeder waarschuwend.