ORPG||Back at it again with walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  18  |  19  |  20  |  21  |  22  ...  51  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 11/27/2017 12:36 PM

Conor
Ik beet mijn kaken op elkaar. Ik kon hier niet vol uit gaan schreeuwen wat zijn vrienden met Teresa van plan waren. 'Ze is en blijft mijn zusje Ty. Plus de toekomstige heerser van de hel.' zei ik tegen hem en keek naar mijn vader. 'Vanwaar zo serieus pa?' vroeg ik en zuchtte kort.

Teresa
'Hoe heb je het gehad schat.' was zijn eerste vraag. Ik glimlachte kort. 'Het is te doen.' zei ik tegen hem. 'Waarom wou je me zo dringend spreken papa?' vroeg ik vervolgens, maar hij negeerde mijn vraag en richtte zich op Julie. 'Juliette, hoe heeft ze zich gedragen?' vroeg hij. Ik keek lipbijtend naar Julie.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/27/2017 06:08 PM

Tyler
"Hm dat zal dan wel" zei ik een beetje op mijn teentjes getrapt tegen hem. Ik keek pa aan "niets Tyler Teresa is verboden terrein voor jou." Zei mijn vader terwijl ik fronste "hoezo dat nou weer ik ben geen familie van haar dus waarom zou ik haar niet mogen doen?' Zei ik geïrriteerd mijn vader slikte en keek mijn moeder aan natuurlijk.. mijn moeder was weer de man in huis." Je vader heeft gelijk het is niet leuk voor Conor om zijn siblings in die positie te zien." Ik schudden mijn hoofd "bullshit" Ik liep de woonkamer uit richting de mijne en had een joint nodig.

Julie
Als de vraag aan mij word gesteld slik ik." Prima" zei ik zacht terwijl ik de ogen van haar moeder in mijn rug voelde prikken." Hm en met die broer van je" vroeg haar vader "Darren het is Conor voor jou!" Zei haar moeder boos terwijl het koning Darren niks boeide. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/27/2017 07:05 PM

Conor
Ik zuchtte kort en keek hem na. Kort keek ik Rosie bedankend aan. Ik beet op mijn lip en liep bedenkend achter Tyler aan. Nog voor hij zijn kamer kon bereiken hield ik hem op de gang tegen. 'Je weet dat je het nu voor jezelf verneukt hebt? En ook nog eens bijna voor mij. Wat moeten ze wel niet denken als ze horen van Juliëtte.' zei ik lichtelijk boos tegen hem.

Teresa
Ik rolde mijn ogen. 'Dat mag je hem zelf vragen.' zei ik en sloeg mijn armen over elkaar. 'Wees blij dat ik al met hem praat. Ik hoef toch niet beste vrienden met hem te zijn? Je weet zelf hoe ik over hem denk.' zei ik, ook al was het niet totaal waar meer. Sinds het was gebeurd dacht ik toch al iets anders over hem. Ook nu ik wist dat Julie met hem in de weer was. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/27/2017 08:52 PM

Tyler
Ik sloeg zijn hand weg "Wat boeit mij nou weer wat er gebeurt met de zoveelste meid die je tussen je vingers heb gekregen." Zei ik verveelt tegen hem terwijl ik ineens heel vijandig werd. Ik liep mijn kamer binnen en deed mijn deur opslot. 

Julie
"Precies" zei hij haar vader "nou nu we dat hebben gehad hebben je moeder en ik goed nieuws.. we krijgen een jonkie erbij en het word een jongetje." Zei haar vader terwijl het geen moeite voor Teresa zal zijn ze wilde toch altijd een kleinere versie van haar maar dat betekende ook dat Conor weer broer werd. Hun familie lag zo ingewikkeld. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/27/2017 11:48 PM

Conor
'Prima, zoek het uit.' zei ik en liep door naar mijn kamer. Ik plofte op bed en haalde mijn telefoon uit mijn zak. -Tyler is de domste persoon die ik ken, hoe is het bij jou? -  stuurde ik naar Julie en beet op mijn lip. Als het zo het hele weekend zou gaan hield ik het hier niet uit.

Teresa
Kort fronste ik. 'Hebben jullie er niet genoeg?' vroeg ik en zuchtte. Natuurlijk heb ik altijd wel een jonger zusje of broertje gewilt. Dan kon ik hem of haar net zo evil maken als mij. 'Gefeliciteerd.' zei ik tegen de twee met een klein glimlachje en draaide me naar Julie om met een alles betekende blik. Daar begon alle drama weer opnieuw hoor.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 11/28/2017 05:29 PM

Darren
"Je moeder heeft er 2 en ik heb er 1 dus ik heb zeker niet genoeg." Zei ik tegen mijn prinsesje "wees niet je bang je blijft altijd papa's 1ste." Zei ik tegen haar Teresa was mijn alles al vond haar moeder dat ik haar te veel vertroetelde. Ik keek naar Julie "ik ben blij dat je aan Teresa's zijde staat maar waarom lieg je tegen me?" Mijn duivel schemerde terwijl ik wist dat Teresa met een bekende geur rondging.

Julie
Ik keek Teresa aan "ik lieg niet heer ze gedraagd zich echt prima." Zei ik nog hoopvol. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/28/2017 05:43 PM

Teresa
Wanneer hij zegt dat ik toch zijn eerste blijf glimlachte ik en haalde een hand door mijn haren. De stemming slaat echter om wanneer hij Julie verteld niet te liegen. Ik beet op mijn lip en keek naar mijn vader. 'Waarom zou Julie liegen. Ze is hardstikke trouw.' zei ik. Aan mij ja, maar dat hoefde vader niet te weten. Ik beet op mijn lip.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/02/2017 07:16 PM

Darren
Als Teresa dat zegt dicht ik zacht "ik vertrouw je deze ene keer op je woord." Zei ik tegen haar "je bent veel te losjes voor haar Darren." Klaagde haar moeder "klaag niet zo  Sarah.. ze is een tiener en wij waren ook niet de liefste." Ik drukte een kusje op Teresa's wang "als je maar nooit liegt tegen je paps prinses." 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/02/2017 07:23 PM

Teresa
Ik glimlachte als hij het geloofde en haalde een hand door mijn haar. 'Dan zie ik jullie wel weer bij het eten.' glimlachte ik en liep de kamer uit en nam Julie met me mee. 'Je moet echt beter leren liegen.' zei ik zacht tegen haar en nam haar mee naar mijn kamer waar ik op het bed ging zitten. 'Hoe zit het nu tussen jou en mijn broer?' vroeg ik terwijl ik naar mijn nagels keek.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/03/2017 05:39 PM

Julie 
Ik nam opgelucht adem als ze over Conor begint bloos ik gelijk." Well.. i dont know" zei ik terwijl ik met mijn lokken speelde "behalve dat we gezoend hebben onder de waterval." Conor was een geweldige kusser.. maar hem ook echt daten was een twijfel.

Tyler
Ik zat met een zak chips op de bank terwijl Xenia met haar poppen speelde. Ik zuchte zacht en stak een joint op.. Ik miste de academy nu al. Mijn moeder kwam naast me zitten terwijl ze een hand op mijn arm plaatste." Ty je weet dat je met me kan praten als je iets dwars zit" ik schudden mijn hoofd "Weet ik mam.. maar ik ben op het moment in de war.. Ik gedraag me nooit zo om een meisje en vooral niet tegenover Conor ookal is het zijn zusje." Mijn moeder beet op haar onderlip "dat kan alleen maar betekenen dat je gevoelens voor haar hebt." Als ze dat zegt laat ik een belachelijk lachje gaan "ik.. gevoelens voor een meid?"  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  18  |  19  |  20  |  21  |  22  ...  51  |  »  |  Last

« Back to forum