ORPG||Back at it again with walkingdead.
First Page | « | 1 ... 19 | 20 | 21 | 22 | 23 ... 51 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.
from LostSouls on 12/03/2017 05:49 PMTeresa
'Normaal gesproken zou ik vragen of hij lekker zoent, maar om dat te vragen over mijn broer is een beetje disturbing.' zei ik tegen Julie. 'Ik hoop voor je dat hij serieus is. Dat hij niet gewoon probeert om je in bed te krijgen.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Al lijkt hij me eerder het type dat, ook al neukte hij alles wat los en vast zat, respect heeft voor gevoelens. Als het op jou aankomt. Ik zie wel hoe hij naar je kijkt.' zei ik en glimlachtte breed. 'Ik wist eerst niet wat ik van jullie twee moest vinden, maar zolang jij gelukkig bent... dat vind ik het allerbelangrijkste.'
Conor
Ijsberend liep ik door mijn kamer. Ik zat met mezelf in de knoop en het was echt een kut gevoel. Kon ik maar gewoon simpel terug gaan naar het leven waar ik gewoon iedereen die ook maar interesse had, behalve de lelijke eendjes, mee het bed in nam.
from walkingdead on 12/03/2017 08:04 PMJulie
"Bedankt T." Zei ik met een glimlach "maar voordat ik iets doms ga doen.. moet je me echt een paar tips geven over.. seks." Inmiddels wist ze wel dat ik nog maagd was mijn wereld draaide alleen maar om Teresa beschermen.. Ik had nooit eerder de tijd genomen voor een jongen om een relatie te nemen.
Tyler
"Niet zo arrogant.. zelfs jij valt wel is een keertje voor een meisje." Zei mijn moeder terwijl ik glimlachten." Dat zal dan wel" zei ik mompelend tegen haar. Terwijl ik aaan Teresa dacht.. zij was veel te goed voor me niet eens mijn lvl.
from LostSouls on 12/03/2017 08:08 PMTeresa
Ik fleurde meteen helemaal op wanneer ze het over seks wou hebben. Een van mijn toch wel favoriete bezigheden. 'Vraag me alles. Als eerste tip heb ik wel dat je zeker moet zijn aan wie je je maagdelijkheid wilt geven. Natuurlijk heb ik met meerdere jongens het bed gedeeld, ook wanneer het niks betekende. Maar mijn eerste keer... Dat was anders.'
Conor
Ik kwam beneden en zag Tyler met zijn moeder op de bank zitten. 'Nog chagrijnig?' vroeg ik droog terwijl ik voor mezelf een glas bourbon inschonk. Ik ging in de grote zetel zitten en keek naar de open haard die het hier wat huiselijker maakte.
from walkingdead on 12/03/2017 08:51 PMJulie
Als ze dat zegt bloos ik.. Conor was ervaren daar konden we allemaal van uit gaan.. dus daar hoefde ik niet voor bang te zijn." Kan niet wachten om hem morgen weer te zien." Zei ik zuchtend.
Tyler
Als Conor de woonkamer binnen wandeld negeer ik hem ik sprak hem morgen wel.. op het moment had ik geen zin in zijn gezelschap.
-
Ts?
from LostSouls on 12/03/2017 09:04 PMTeresa
De volgende dag duurde het niet lang voordat al mijn koffers waren gepakt. Ik was weer helemaal klaar om terug naar de academy te gaan. Hier had ik het wel gehad met al het gezeur van mijn moeder. Ik stond beneden en nam een broodje uit de keuken. Geen zin om uitgebreid te ontbijten. In de hal stond de chauffeur al klaar om Julie en mij te brengen. Dan komt pa aangelopen. 'Ben je voorzichtig? En gedraag je.' zei hij. Ik rolde glimlachend mijn ogen en knikte. 'Tuurlijk papa.' zei ik en boog kort voor hem.
Conor
Ik besloot zelf te rijden naar school en legde mijn koffer in de achterbak van mijn range rover. Ik beet op mijn lip en zag hoe Xenia op me af kwam gelopen. Ik tilde haar op en drukte een kus tegen haar voorhoofd. 'Ben je lief voor mama en papa.' zei ik tegen haar waarop ze hevig knikte. 'Ik ga je missen Concon.' zei ze. Ik glimlachte en zette haar weer neer. 'Ik jou ook kiddo.' zei ik en keek haar na wanneer ze weer terug wandelde naar onze vader.
from walkingdead on 12/03/2017 10:29 PMJulie
Ik maakte een buiging voor de koning "ik zal goed op haar letten." Ik stapte de limo in en kon niet wachten om Conor te zien. Eenmaal op school voelde ik mijn rug gedrukt worden tegen de muur van het concerge hok. Terwijl ik mee zoende met Conor.. Dit voelde allemaal oké ik kon er wel aan wennen.
Tyler
Ik lag lang uit in de aula op een bankje en stak een sigaretje op. Terwijl mijn ogen op Teresa gericht waren haar en dat lekkere kontje. Ze mocht nog niet helemaal van mij zijn maar tot nu toe was ik de enige die haar naaide.
from LostSouls on 12/03/2017 10:36 PMTeresa
Inmiddels had ik me al omgekleed in mijn cheerleadingoutfit. Natuurlijk was het rokje net iets te kort en het topje net iets te strak. Ik beet op mijn lip en lachtte met Quinn. Ze was ook nieuw gekomen in het cheerleadingteam. Inmiddels was alle aandacht van die hoer van een hoofd cheerleader weggenomen sinds ik een cheerleader was geworden. Ik kon haar vertellen, het zou niet lang duren voor ik haar van haar troon had gestoten. Het volgende semester werd mijn semester.
Conor
Zodra ik op school was zocht ik als eerst Julie op. Het was maar een weekend, maar ik kon legit zeggen dat ik haar aanwezigheid gemist had. Ik trok, toen ik haar eenmaal had gevonden, haar aan haar pols mee het congierge hok in en deed de deur achter ons dicht. Ik dwong haar tegen de muur en drukte mijn lippen op de hare. Mijn rechterhand gleed door haar haar terwijl de andere hand haar bij haar bovenbeen optilde zodat ze haar benen wel om me heen moest klemmen. 'Ik heb deze lippen gemist.' hijgde ik door het zoenen door en likte kort over haar onderlip om toestemming te vragen.
from walkingdead on 12/03/2017 10:48 PMJulie
Als hij dat zegt glimlach ik tegen zijn lippen en laat ik hem toe voor een tongspelletje. Ik voelde zijn handen op mijn huid en moest snel denken.. Mijn 1ste keer in een concergehok was dat wel oké? Ik moest hem vertellen dat ik maagd ben en stopte even "voordat we verder gaan moet ik 1st even zeggen dat ik maagd ben." Zei ik hijgend tegen hem.
Tyler
Ik kwam overeind en gooide mijn sigaretje weg terwijl ik op Teresa afliep." Dag schoonheid fijn om jou weer terug te zien" zei ik grijnzend tegen Teresa terwijl ik haar een sigaretje toestak.
from LostSouls on 12/03/2017 10:56 PMTeresa
Als ik de stem van Tyler hoor draai ik me om met een grijnsje. 'Heb je me zo gemist in die 3 dagen.' zei ik met een beteuterd gezicht. Ik seinde naar Quinn dat ze moest ophoepelen en nam daarna de sigaret aan van Ty. 'Heb je vuur?' vroeg ik waarna ik de peuk tussen mijn lippen plaatste.
Conor
Kort beet ik op haar lip tijdens ons spelletje, maar dan stopte ze opeens. Ik keek kort fronsend naar haar. Het nieuws verbaasde me, maar ook weer totaal niet. Ze leek sowieso al super onschuldig, maar ze was zo mooi dat ik het niet kon geloven. Langzaam liet ik haar zakken op de grond en likte kort langs mijn lip. Ik legde mijn hand tegen haar wang. 'Dan doen we het goed. Wanneer jij er klaar voor bent. En niet in een congierge hok.' zei ik met een klein grinnikje.
from walkingdead on 12/03/2017 11:08 PMJulie
Als hij dat zo zegt en in mijn ogen keek glimlach ik zwak en bloos ik te gelijken tijd." Ik zal je niet te lang laten wachten.. dat beloof ik" ik drukte een kusje op zijn lippen terwijl alles al gelijk zo sterk aanvoelde. Net alsof ik al jaren een relatie met hem heb.
Tyler
Ik knikte en stak haar sigaret aan "ik heb niet alleen jou gemist." Zei ik met een glimlachje "als je begrijpt wat ik bedoel." Ik zag Ceasar de aula binnen lopen hij was mijn tijd niet meer waardig dus zou ik hem binnen kort vermoorden. Hier op school noemde ze me ook wel de koning ook wel de baas hier zo.. Mijn broer was heel anders dan ik hij kon zijn duivel controleren.. Ik in tegen deel.. niet.