ORPG||Back at it again with walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  20  |  21  |  22  |  23  |  24  ...  51  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 12/03/2017 11:14 PM

Teresa
Ik grijnsde en haalde een hand door mijn haar. Ik nam een hijsje van de sigaret en ging achter Tyler staan. 'Ik weet precies wat je bedoeld.' fluisterde ik in zijn oor en likte kort langs zijn oorlel. Ik nam nog een hijsje en liep terug naar de tafel waar ik op ging zitten. Ik zag Ceasar binnen komen en voelde hoe mijn ogen rood werden. Ik beet op mijn kaken en besloot me weer te focussen op Tyler.  Ik was nog niet klaar met Ceasar. Hij zou het einde van deze week niet halen, dat wist ik zeker.

Conor
'Neem alle tijd die je nodig hebt.' zei ik tegen haar en drukte een kus tegen haar voorhoofd. Ik opende de deur van het hok en keek kort rond of iemand oplette. Ik keek nog een keer naar Julie en liep vervolgens het hok uit richting de aula waar zich nu wel meerendeels van de mensen zich bevonden.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/06/2017 10:01 PM

Tyler
Ik grijnsde breed "bel je me?" Vroeg ik haar als hint voor de one 1ightstand  die we gingen hebben. Ik keek even rond en hoopte dat Con ons niet zou zien. We hadden het nog steeds niet uitgepraat. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/06/2017 11:47 PM

Teresa
Ik glimlachte en haalde een hand door mijn haar. 'Tuurlijk, ik heb je nummer.' zei ik met een glimlachje en keek op wanneer alle dames gefocust waren op de ingang van de kantine, daar is Conor. Tegenwoordig leek hij nog meer meiden aan te trekken dan hij al deed. Nu vroeg ik me af of dit door de nieuwe studenten kwam of omdat iedereen opeens wakker werd geschud door hoe goed hij er uit ziet. Het zal dan wel in de familie zitten. 'Ik zie je in de les.' zei ik tegen Ty en kwam overeind. Ik nam mijn boek van de tafel en liep de kantine uit richting de les. De bel zou waarschijnlijk over een minuutje of 3 af gaan. 

Conor
Ik keek om me heen als ik van alle kanten word begroet. Als ik verderop Tyler met Teresa zie rolde ik mijn ogen. Teresa moest eens weten hoe hij over haar gepraat had thuis. Dan zou ze niet meer zo lief zijn. Ik bestelde snel een blikje energy en ging aan een tafel zitten om die nog even op te drinken voor de les. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/09/2017 11:00 PM

Tyler
Ik zuchte zacht en zag ook dat Conor veel aandacht trok. Verveelt liep ik richting de les terwijl ik Julie tegen kwam. Ik besefte nu pas dat Conor natuurlijk nog met haar bezig was. Ik liep de les binnen en ging ergens achterin zitten. Ik had geen zin in het hele school gebeuren en keek voor me uit. Binnenkort moest ik gaan kiezen tussen mijn broer of zijn zusje... en dat ging niet zo goed uitpakken voor mij gevoel.

Julie
Ik liep de les binnen en zag Teresa al zitten. Ik bedekte de zuigzoen in mijn nek een beetje en ging naast haar zitten.'' We zijn weer terug bij af'' klaagde ik terwijl ik kort op mijn iphone keek.. en Conor kort bewonderde ik stalkte hem op insta maar hij was gewoon zo gorgous. Mijn maagdelijkheid zou niet lang blijven met hem als vriendje.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/10/2017 03:08 PM

Teresa
Ik staarde zuchtend voor me uit wanneer Julie naast me kwam zitten. ‘Hoe bedoel je terug bij af?’ Vroeg ik en keek naar Tyler die aan de andere kant van het lokaal achterin was gaan zitten. Hij hield me wel bezig. Dat had ik pas een keer eerder gehad met iemand. Het was ook zeker niet de bedoeling dat dit meer ging worden dan elkaars neukertje zijn. Kort beet ik op mijn lip. Hij was dan ook we erg lekker. Ik schudde mezelf wakker uit mijn gedachtes en richtte me weer op Julie.

Conor
Het duurde niet lang voor ik het blikje op had en kwam overeind. Anthony kwam aanzette en schoof een zakje coke in mijn handen. Ik knikte naar hem en bedankte hem. ‘Zet maar op de rekening.’ Grinnikte ik en we liepen samen verder naar het lokaal. De helft was er al waardoor ik in het midden moest gaan zitten. Ik beet op mijn lip en keek naar buiten waar een sombere lucht hing.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/10/2017 06:07 PM

Julie
''Ik bedoel school.. de lessen'' zei ik tegen Teresa terwijl mijn aandacht werd getrokken door Conor. Zo te zien was ik niet de enige die graag naar hem keek. Als ik Lyla blikken aan Conor zie geven dijns ik terug.'' It sucks'' zei ik maar verveelt.

Tyler
Als Dylan naast me komt zitten geef ik hem een handdruk.'' Nog steeds ruzie met je grote broer?'' Vroeg hij plagend terwijl ik knikte.''Ja hij speelt nu de grote bezorgde broer voor Teresa.. al weet ik niet wat zij daarvan vind.'' Ik keek kort naar haar op ik moest persee haar hebben en niets kon me tegen houden. Als ik iets wilde kreeg ik het ook zo was ik het als kinds af aan gewend.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/10/2017 06:38 PM

Teresa
'Oh.. ja. Lessen.' zei ik terwijl mijn oog weer afglijd naar Tyler. Met mijn vinger draaide ik een plukje haar en raakte weer helemaal afgeleid. Wat is er toch mis met me? Normaal interesseerde ik me helemaal voor niemand behalve mezelf. Als de docent binnen komt lopen vestigde ik mijn blik op hem en probeer gewoon de les te volgen. 'Juul ik denk dat ik een probleem heb.' fluisterde ik ondertussen en beet op mijn lip terwijl mijn blik gewoon gefocust bleef op de docent.

Conor
Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar Anthony. 'Layla zit je al de hele tijd aan te gapen.' zei hij zacht. Ik grinnikte. 'Doet niet bijna iedereen dat?' vroeg ik zelfingenomen. Ik haalde een hand door mijn haar heen en keek kort om naar Julie. De enige blik die ik nodig had was die van haar.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/10/2017 06:49 PM

Julie
Als ik hoor wat Conor zegt en hij mij aankijkt bloos ik en keek geschrokken weg.'' Probleem?'' Zei ik zacht tegen haar ''zoals?'' Straks zou ze zeggen dat ze zwanger ofzo was... en dan had ik een groot probleem met haar ouders. Ik beet op mijn onderlip en zag dat ze naar Tyler keek Conor's broertje.. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/10/2017 06:54 PM

Teresa
'Tyler is een probleem.' fluisterde ik. Ik keek naar Julie en beet op mijn lip. 'Mijn vader flipt hem als hij hoort wat ik heb gedaan hier en al helemaal als hij erachter komt dat we gelogen hebben.' Ik moest gewoon zorgen dat alles hier bleef wat hier gebeurde. Waarom besefte ik nu dan ook pas de ernst van de situatie?

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/10/2017 07:16 PM

Julie
Als ze dat zegt slik ik ''kent hij Tyler uberhaupt wel?'' Vroeg ik terwijl ik net deed als of ik opletten.'' Je ouders praten niet graag over Conor's vader.. nou je vader in ieder geval.'' Zei ik terwijl ik naar Tyler keek ik had hun vader nog nooit gezien al wist ik dat hij machtig was en 3 kinderen had.. 2 van dezelfde vrouw.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  20  |  21  |  22  |  23  |  24  ...  51  |  »  |  Last

« Back to forum