ORPG||Back at it again with walkingdead.
First Page | « | 1 ... 21 | 22 | 23 | 24 | 25 ... 51 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.
from LostSouls on 12/10/2017 07:22 PMTeresa
'Ik weet het niet. Ik weet alleen dat mam van hem afweet. Dan zal ze vast alles hebben verteld zodra mijn vader ook maar iets van interesse zou hebben getoont.' mompelde ik en beet op mijn lip. Ik keek naar Tyler en voelde een kriebel in mijn onderbuik. Ik haalde diep adem en keek vervolgens naar Julie.
from walkingdead on 12/10/2017 08:35 PMJulie
''Jou vader kennende.. intresseert zich niet in je moeder laat staan in je stief familie.'' Zei ik tegen haar ''maak je geen zorgen je kan nog altijd blijven rollenbollen met Tyler.. ik cover je wel.'' Zei ik terwijl de bel ging en ik nog een aantal plannen had.'' Hij is toch niet iemand waar je aan gaat binden'' zei ik terwijl Tyler de grootste playboy van school was. Je zal nooit horen dat hij wel degelijk van iemand gehouden heeft hier op school.
from LostSouls on 12/10/2017 08:41 PMTeresa
Ik schudde mijn hoofd. 'Tuurlijk niet, het is Tyler. Hij is gewoon een neukertje, that's it. No feelings.' zei ik terwijl ik eigenlijk meer mezelf probeerde te overtuigen. Nu wist ik gelukkig van mezelf dat ik een meesteres was in het vertellen van leugens. Het deed wel pijn om nu niet eerlijk te zijn tegen Julie, maar ik wist zelf op dit moment nog niet wat het allemaal moest betekenen. Als ik de bel hoor kom ik dan ook snel overeind en pakte mijn boek. De docent brabbelde nog wat over huiswerk maar ik luisterde al niet meer.
Conor
Ik kwam overeind na de bel was gegaan en liep snel het lokaal uit. Het was niet slim om de coke op zak te houden, maar goed. Ik had schijt. Ik liep naar mijn kluisje dat niet ver van het lokaal was en stopte daar mijn boeken in. De coke verstopte ik tussen een schrift en snel sloot ik mijn kluisje dan ook weer.
from walkingdead on 12/10/2017 09:19 PMJulie
Ik glimlachte zwak en keek haar na. Ik bleef als laatste in de klas en voelde me een beetje dizzy. Ik nam een hap adem en liep toen de klas uit waar ik Conor op de gang zag staan terwijl hij iets wegstopte. Ik fronste maar besloot er niet op in te gaan en liep vervolgens richting mijn eigen kluisje.
Tyler
Ik liep met 2 vrienden over de gang richting de aula en horde veel te veel gerumoer om me heen.'' Conor is een verslaafde ik weet zeker dat hij veel meisjes heeft gedrogeerd ookal heeft hij zo een kop.'' Horde ik iemand jaloers zeggen tegen een groepje jongens ik stak een joint op ''je broer is weer aan de coke.'' Horde ik Celine zeggen natuurlijk het oude schaapje.. ik kon wel raden wat ze van me moest.'' Dat is zijn probleem.. hier op school zijn we niks van elkaar'' zei ik verveelt terwijl ik Teresa zag.
from LostSouls on 12/10/2017 09:44 PMTeresa
Ik dronk slokjes van mijn bloodbag terwijl ik om me heen iedereen hoorde roddelen over hetzelfde onderwerp. Mijn broer. Ik beet mijn kaken samen en weet niet waarom maar het maakte me van binnen boos. Ik haalde een hand door mijn haar en zocht Tyler door de menigte. Als ik hem zie zitten met Celine rolde ik mijn ogen en kwam overeind. Ik schudde mijn hoofd en liep richting de uitgang van de kantine waar ik tegen Conor aanbots. 'Ik zou maar voorzichtig zijn. Bijna de hele school heeft het over dat je verslaafd bent ofzo. Verberg je geheimen beter.' zei ik tegen hem waarna ik langs hem liep en door de gangen struinde. Ik had geen zin om tegen Celine haar kwijlende kop aan te kijken.
Conor
Ik liep weer richting de aula waar ik Teresa tegen het lijf loop. Ze waarschuwt me en ik keek rond. Ogen op mij gericht. Dit keer net iets anders dan normaal. Ik ging aan de tafel zitten bij de jongens en zuchtte. 'Kan er ook eens een dag zijn dat ik niet het gesprek van de dag ben?' mompelde ik en probeerde het geroezemoes maar te negeren.
from walkingdead on 12/10/2017 10:00 PMTyler
Ik gaf Celine mijn joint en keek haar aan ''dus wanneer wil jij een afspraak?'' Vroeg ik.. ik wist niet of de meeste het wiste maar ik neukte altiijd mijn broertje's afdankertjes..om zich beter over zichzelf te laten voelen. Zo hield ik ze ook onder mijn duim.. net maitresses als ik ze vroeg of ze die en die voor me wilde neuken.. dan deden ze dat ook. Met de juiste manupilerende woorden liet ik ze alles voor me doen.
Tyler 13 jaar
''Op 1 dag heers ik over heel de hell.. en heb ik wel 100 vrouwen en 1 koningin~!'' Zei ik blij en trots tegen mijn moeder terwijl ze me niet begrijpend aankeek.'' Je hoeft geen 100 vrouwen te hebben als je al een koningin hebt Tyler'' zei mijn vader lachend.'' Jou mama is de enige voor me.. er zijn geen 100 vrouwen nodig om me gelukkig te maken.'' Ik keek naar Conor ''nee hoor want waar komt Conor dan vandaan.. niet uit mama.'' Zei ik zonder een greintje emotie ''ik wil niet alleen maar kinderen vandezelfde vrouw.. ik wil ze verschillend net als mij en Concon.. ik ben blij dat we niet opelkaar lijken.'' Vanaf dat punt wiste ze dat ze een echte duivel hadden geschappen.
from LostSouls on 12/10/2017 10:13 PMTeresa
Ik betrapte mezelf op een schrijntje jaloezie en sloeg dat ook meteen uit mijn hoofd. Ik liep naar mijn kamer. Ik had geen zin meer in de rest van de schooldag. Zodra ik op mijn kamer was trok ik mijn kleren uit en trok enkel een oversized shirt aan. Ik ging op bed liggen en nam mijn telefoon erbij. - Voelde me niet oké, als je me zoekt ben ik op de kamer XO T - stuurde ik nog snel naar Julie en beet op mijn lip.
Conor
Ik keek rond en zag Tyler bij Celine zitten en zuchtte kort. Tuurlijk. Waarom zou hij ook alleen bij Teresa blijven als zijn piemel meerdere gaten kon vullen. Zo heeft hij altijd al gedacht en ik betwijfel of dat ooit veranderd. Ik keek rond om Julie te zoeken, maar vond haar niet.
from walkingdead on 12/10/2017 10:27 PMTyler
Ze grinnikte zacht ''ik hoef geen troost hoor..vraag me alleen af wie zijn nieuwe liefje is.'' Zei ze terwijl ze een paar trekjes nam ''Julie dat is duidelijk.'' Zei ik tegen haar ''maar ze gaan nog niet viral.. Julie is een lieferdje als je snap wat ik bedoel.'' Waarom kiest hij in godsnaam haar?'' Ik kneep mijn ogen dicht ''omdat zij de ware is zijn einde en zijn toekomst.. die blikken die hij haar geeft heeft hij nog nooit gegeven aan geen enkel meisje.. hij is zwak ik niet ik val niet voor jullie heksen.'' Al betwijfelde ik dat ik kwam overeind de enigen vrouw die ik tot nu heb bewonderd is mijn zusje en mijn moeder.. de rest boeide me niet.
Julie
Ik liep de kantine binnen en zag Conor zitten met zijn vrienden. Ik wilde op hem aflopen maar ik wist niet of hij me als zijn vriendin zag.. of gewoon een visje waar hij mee speelde. Als ik het gesprek van Tyler hoor bijt ik op mijn onderlip. Gelukkig vroeg hij niet meer dan seks van Teresa, Al viel het me op dat Tyler erg hard in zijn woorden klonk. Ik kreeeg het gevoel dat hij out of control was.
from LostSouls on 12/10/2017 10:32 PMTeresa
Ik bleef maar draaien door het bed en kon me geen fijne positie vinden wat me super erg irriteerde. Ik ging uiteindelijk maar rechtopzitten en nam een joint uit mijn nachtkastje. Ik stak hem aan en nam een diepe hijs om even te relaxen. Ik staarde naar de spiegel waar ik vanuit mijn bed makkelijk naar kon kijken en bekeek mezelf.
Conor
Ik keek op en zag Julie. Ik kwam overeind en liep naar haar toe. Het was niet echt de bedoeling dat ik met haar gezien werd. Al wou ik dat wel. Nu Tyler en ik nog een beetje slechte termen zijn kon ik niet riskeren dat hij thuis weer zijn mond voorbij praat. Ik nam haar pols en nam haar mee de kantine uit. 'Ik vroeg me al af waar je was.' zei ik en drukte een kus tegen haar wang.
from walkingdead on 12/10/2017 10:48 PMJulie
Als ik de gang op word getrokken kijk ik Conor in zijn ogen aan.''Ik was opzoek naar jou'' zei ik zacht en blozend terwijl ik door kreeg dat hij niet met mij gezien wou worden. Ik trok mijn hand terug en had het een en ander gehoord over Teresa en en zijn broer.'' Ik moet met je praten over Tyler en Teresa..ik ben bang dat Tyler zich zelf in de problemen brengt als hij langer met Teresa blijft spelen.'' Ik wist een geheim dat alleen ik en de royal family kende.. Teresa was niet alleen Conor's zusje maar ook het nichtje van Tyler. Het zou mijn kop kunnen kosten als ik het ooit zou lekken aan de buitenwereld,