ORPG||Back at it again with walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  22  |  23  |  24  |  25  |  26  ...  51  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 12/10/2017 10:54 PM

Conor
Ik beet op mijn lip en haalde mijn schouders op. 'Ik heb hem vanaf het begin gezegd dat hij niet moest sollen met Teresa en haar familie. Hij luisterd niet.' zei ik tegen haar. 'Hij gaat Teresa pijn doen en dat loopt voor beide slecht af.' zei ik en schudde mijn hoofd kort. 'Plus een ingewikkeld familie drama en dat heb ik al genoeg veroorzaakt.' zei ik zuchtend en perste mijn lippen samen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/10/2017 11:02 PM

Julie
''Ze zijn beide belangrijk voor je.. Teresa kennende houd van slechte type's zoals Tyler.. Maar jij kent Tyler langer dan vandaag en hij lijkt me iemand die heel goed is in het onderdrukken van andere mensen.. al ben je de prinses het zal hem waarschijnlijk niet uitmaken.. als hij haar hart breekt.'' Zei ik lipbijtend ''maar ik laat het voor nu en kijk het even aan.. ik wil me kunnen focussen op jou.. ik wil weten wat jij wilt.. naar wat jij verlangt.'' Zei ik zacht tegen hem terwijl ik dacht aan Teresa's seks tips en tricks.

Tyler
Ik rookte een jointje op terwijl ik naakt bij Teresa in bed lag. Ze was stil.. en dat beviel me niet. Ik ging overeind zitten op het randje van haar bed en keek naar het balkon.''Is er iets gebeurt.. want je bent best wel stil'' zei ik tegen haar.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/10/2017 11:11 PM

Conor
Ik keek bedenkelijk naar de grond, maar mijn blik keert zich op haar wanneer ze begint over mijn verlangens. Aangezien ik al geen seks meer had gehad sinds ik bezig was met Julie stond mijn libido best wel hoog, maar ik wilde haar totaal niet pushen. Ik grijnsde kort. 'Wat ik verlang, hè.' zei ik en liep dichter naar haar waardoor ze achteruit moest tot haar rug de muur raakte. Er was totaal niemand hier op dit gedeelte van de gang. Ik zette mijn hand tegen de muur naast haar hoofd en drukte een kusje in haar nek. 'Ik verlang..' begin ik. Ik plaatste nu nog een kusje aan de andere kant van haar nek. 'Naar jou.' maakte ik de zin af en sloot het af door mijn lippen vervolgens op de hare te plaatsen.

Teresa
Ik keek naar mijn nagels en beet ondertussen op mijn lip als hij dat vraagt. 'Nee, d'r is niets. Niet alle meiden kletsen je de oren van de kop.' zei ik maar hopend dat hij het zou laten voor ik er wat uit floepte wat ik eigenlijk voor me wou houden. Ik keek naar zijn rug waar de krassen nog duidelijk te zien waren van mijn nagels die nog 10 minuten geleden in zijn huid stonden.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/13/2017 09:58 PM

Julie
Ik bloosde en zoende vol passie met hem mee. Hij was heel overtuigend en ik wilde hem. Niet veel later bevonden we ons in zijn kamer terwijl mijn handen zijn shirt soepel uittrokken. Al mijn angsten om hem naakt tegen mijn lichaam aan te hebben waren verdwenen. 

Tyler
Ik grinnikte en brande mijn joint uit in haar asbakje. Ik trok mijn shirt weer aan en voelde de krassen van haar nagels nog branden." Gelukkig heb ik je wel goed kunnen nemen" zei ik tegen haar terwijl ik naar dat naakte lichaam keek." Zeg maar niks tegen je broer.. want die klootzak wilt zelfs niet dat we fuckbuddy's zijn." 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/13/2017 10:14 PM

Teresa
'Alsof ik hem wat vertel over ons. Hij heeft niks te maken met wie ik wel en niet neuk.' zei ik tegen hem en ging rechter zitten. Ik beet op mijn lip en keek kort naar mijn nagels. 'Ben ik de enige die je neukt?' vroeg ik uit het niets en keek op naar hem met een serieuze blik.

Conor
Ik genoot van haar lippen en voelde de hormonen door mijn lijf schieten. Ik beet kort op haar lip en trok daarna ook haar blouseje uit en gooide dat ergens neer. Ik tilde haar op en liep met haar naar het bed waar ik haar op legde en boven haar ging hangen. Ik drukte zuigzoenen in haar nek en liet mijn handen over haar lichaam glijden.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/13/2017 10:22 PM

Tyler
"Tot nu toe wel." Zei ik tegen haar "hoezo?" Vroeg ik nieuwsgierig terwijl ik nog een afspraak had met Conor's ex maar dat terzijde.. Ik neukte alleen haar.

Julie
Ik liet een paar kreuntjes gaan terwijl mijn handen over zijn rug gleden. Dit gevoel was ongelooflijk lekker.. laat staan als hij me echt onder handen zou nemen. Ik maakte mijn nu ondertussen los en gooide die ergens op de grond. Dit was de 1ste keer dat een jongen me naakt zou zien. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/13/2017 10:28 PM

Teresa
Ik beet mijn kaken kort op elkaar en wist even niet meer of het wijselijk was om mijn mond te houden. Echter had mijn duivel hier de schijt aan. 'Omdat ik niet van plan ben een soa op te lopen van andere hoeren die je nog zou neuken.' zei ik rechtvooruit en kwam overeind. Ik trok enkel een shirt over mijn hoofd en veegde mijn uitgelopen make up van mijn gezicht. Ik haalde een hand door mijn warrige haar en richtte me weer op Tyler. Hij kon op 2 manieren reageren. Of hij had nu schijt aan mijn mening en vertrok. Of hij zou het accepteren dat hij genoegen met alleen mij moest nemen.

Conor
Ik haalde een hand door haar haar en begon vervolgens haar broek los te knopen. Deze schoof ik zo ver mogelijk naar beneden tegelijkertijd met haar string. Kort bekeek ik haar. 'Je bent prachtig.' zei ik en drukte mijn lippen terug tegen de hare.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/13/2017 10:43 PM

Tyler
Als ze op eens naar me uithaalt kijk ik verbaasd in de eerste instantie.. maar ik snapte al waar het allemaal naar toe ging." Vampiers lopen geen ziektes op.. maar ik zie dat je jaloers bent" zei ik tegen haar "no hate je bent een prachtige vrouw maar ik heb liever geen gevoelens.. voor niemand niet." Loog ik terwijl ik haar een jointje toestak "maar waar ik wel aan doe is een vaste neukmaatje." Zei ik knipogend.

Julie
Als hij dat zegt voel ik me zelfverzekerd worden en kus ik met hem mee. Ik draaide hem om zijn rug terwijl zijn broek de grond ook had gehaald. Ik liet hem even genieten van mijn lichaam terwijl ik op zijn middel zat "Hoe vind je uitzicht?" Vroeg ik met een glimlachje.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/13/2017 10:49 PM

Teresa
Ik rolde mijn ogen. 'Ik ben niet jaloers. Maar de rest van het gehucht hier wel.'Zei ik en nam de joint aan. Ik nam een hijs en schudde mijn hoofd. 'Als je maar niet denkt dat dit leidt tot ook maar enkele gevoelens. Je hebt een lekker lichaam en een heerlijke pik. Meer niet.' zei ik terwijl ik kort op mijn lip beet en nog een hijsje nam voor ik hem terug gaf aan Tyler.

Conor
Ik werd verrast als ze opeens de leiding neemt, maar vond het wel een leuke verrassing. 'Het bevalt me prima.' zei ik en omvatte haar borsten met mijn handen en begon zachtjes te kneden. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/13/2017 11:05 PM

Tyler
"Dat zal wel." Zei ik grinnikend "word niet boos wanneer ik met een ander in bed lig.. sweetheart." Zei ik grinnikend terwijl ik mijn jas aantrok "voordat ik ga.. vraag je soms niet af hoe het is voor Conor om met een ander gezin samen te wonen.. you know that I am his brother maar niet hoe hij leeft."

Julie
Ik zette mijn handen op de zijne en genoot van zijn handen die mijn borsten aan het verwennen waren." Laat dit het waard zijn" zei ik 1 van de tips die ik had gekregen van Teresa was dat ik mezelf moest laten proeven.. hoe langer hij er over doet hoe vaker hij seks wil. Ik kroop over zijn borstkast heen tot dat ik bij zijn gezicht kwam en nam de spalken van het bed vast "proef me." Zei ik verleidelijk terwijl ik naar beneden keek.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  22  |  23  |  24  |  25  |  26  ...  51  |  »  |  Last

« Back to forum