ORPG||Back at it again with walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  23  |  24  |  25  |  26  |  27  ...  51  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 12/13/2017 11:15 PM

Teresa
Ik rolde mijn lip. 'We zullen zien.' zei ik tegen hem en haalde diep adem. 'Nooit over nagedacht. Ik denk dat ik teveel met mezelf bezig ben geweest als ik thuis was.' zei ik en keek kort naar mijn voeten. 'Zolang hij gelukkig is ben ik gelukkig.' zei ik snel en haalde mijn schouders op. Ik kon wel ongeïnteresseerd over komen maar ik gaf toch wel een beetje om Conor.

Conor
Ik grijnsde breed en nam haar heupen vast wanneer ze zich boven mijn gezicht plaatst. Langzaam begin ik haar vriendin met mijn tong te verkennen. Een heerlijke smaak komt me tegemoet. Kort liet ik mijn tong haar intiemste plekken ontdekken en vond dan ook redelijk snel haar klit die ik beetje bij beetje bewerkte.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/13/2017 11:29 PM

Julie
Ik werd overspoelt door allemaal hormonen en begin te werken dat mijn kreunen steeds duidelijker werden." Dit moeten we vaker doen" zei ik genietend en kreunend terwijl zijn tong allerlei bewegingen maakte en al iets voelde aankomen.

Tyler
"Zo zo je geeft dus wel om hem." Zei ik verbaasd terwijl ik naar haar keek "misschien was het beter voor hem om met jou op te groeien en de grote broer voor je te zijn.. inplaats van mij die zijn leven toch verpest en hem niet kan uitstaan omdat mijn vader me toch het gevoel geeft dat hij meer waard is dan mij." Zei ik ineens terwijl ik merkte dat ik emotie toonde "grapje." Zei ik snel "Zo zou alleen een emo denken." 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/13/2017 11:40 PM

Teresa
Ik rolde mijn ogen en schudde mijn hoofd. Verder zei ik er niks over. Ik praatte niet graag over gevoel. Zo te merken hij ook niet. 'Dat hij nu boos op je is betekent niet dat je zijn leven verneukt. Conor lijkt me niet zo een persoon om zo over iemand te denken.' Ik beet op mijn lip en haalde een hand door mijn haar. 'Het is niet erg als je ergens over wilt praten Tyler. Duivels hebben ook gevoel.' zei ik en zuchtte kort. Helaas. Nu had ik nog het voordeel om door mijn vampier kant alles uit te zetten, hij niet.

Conor
Ik kneep kort in haar bil terwijl mijn tong haar steeds verder naar het randje van hoogtepunt duwde. Zelf begon bij mij ook iets te groeien. Ik kon niet wachten tot ik haar mijn vriend kon geven.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/14/2017 11:38 PM

Julie
Ik kwam in een kreun klaar en voelde zijn hand op mijn bil." Babe" zei ik opgelucht terwijl mijn lichaam klaar was voor meer van zijn geweldige seks tactieken.

Tyler
 "Jij bent niet met hem opgegroeid." Zei ik tegen haar "dus je hebt makkelijk praten."

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/14/2017 11:44 PM

Teresa
'Denk je niet dat hij zich veel anders tegenover je zou gedragen als hij dat echt zou denken? Dit is de eerste keer dat jullie "Ruzie" hebben en ik weet ook niet waarom aangezien hij ons eerst oké vond. En nee. Ik ben inderdaad niet met hem opgegroeid, maar je kan blij zijn dat jij wel een broer hebt gehad waarop je kon steunen als je het nodig had.' zei ik en sloeg mijn armen over elkaar. 'Ik ben altijd alleen geweest en dat heeft me ook tot het verwende kreng gemaakt dat ik nu ben.'

Conor
Als ze klaarkwam likte ik het netjes schoon en draaide haar binnen no time op haar rug en liet mijn vriend even stilhangen voor haar ingang. 'Weet je het zeker dat je er klaar voor bent?' vroeg ik voor de zekerheid terwijl ik met het puntje van mijn vriend tussen haar lippen gleed. Plagend gaf ik een beetje kracht bij haar ingang tot het topje erin zat en wachtte op haar bevestiging.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/17/2017 10:44 PM

Julie
Ik liet een kreuntje gaan en voelde hem half in me." Ik wil je Conor" zei ik geil en als een hele andere Julie de demoon in me kwam meer naar boven. Terwijl ik mijn handen op zijn rug legde.

Tyler
Als ze dat zegt bijt ik op mijn onderlip "het is raar om met een persoon te praten die net zo dichtbij mijn broer staat als mij" zei ik tegen haar." En al helemaal omdat we seks hebben.. Ik stel voor dat we gewoon niet meer over hem praten.." zei ik zuchtend.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/17/2017 10:54 PM

Teresa
Ik leunde tegen de deurpost en legde mijn hoofd er tegen aan. 'Misschien wel een goed idee inderdaad.' zei ik tegen hem met een klein lachje. Ik beet kort op mijn lip en keek naar Tyler. Het irriteerde me hoeveel hij me fascineerde.

Conor
Wanneer ze dat zegt grijnsde ik en liet mijn vriend langzaam helemaal naar binnen glijden. Ik bleef kort even stil om haar te laten wennen en begon vervolgens langzaam maar zeker te stoten. Als ik merkte dat het steeds makkelijker ging versnelde ik het tempo. Mijn hell wat was ze strak. Ik gromde en legde mijn rechterhand op haar linkerborst.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/17/2017 11:19 PM

Julie
Ts
Ik laag naakt en bezweet naast Conor terwijl ik naar hem toe kroop en dicht tegen hem aan ging liggen. Ik kwam langzaam op adem "beste ontmaagding ooit." Zei ik tevreden terwijl ik een zuigzoen in zijn nek plaatste.

Tyler
Als ze het met me eens is glimlach ik zwak." Bel me als je weer zin hebt.. heb nog een aantal dingen te doen" zei ik tegen haar.. alleen maar seks verder niks Tyler? Ik sloot zuchtend mijn ogen en kreeg hoofdpijn van mezelf.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/17/2017 11:35 PM

Teresa
Ik knikte kort. 'Ik bel je.' zei ik en beet op mijn lip. Ik merkte dat ik hem op een bepaalde manier bekeek wat ik eigenlijk niet moest doen. Ik ging terug overeind staan. 'Succes met je.. dingen.' zei ik en haalde een keer diep adem en wachtte even voor ik het weer uitblies.

Conor
Ik grijnsde en keek naar haar. 'Gelukkig.' zei ik met een lachje. Ik beet op mijn lip en drukte daarna een kusje op haar voorhoofd terwijl ik mijn arm om haar heen legde.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/18/2017 09:45 PM

Julie
Ik bloosde en sloot mijn ogen ik was uitgeput door de seks. En had Teresa echt wat uit te leggen de volgende morgen. Ik was als een blok voor hem gevallen binnen 4 weken en had nu al seks. Tijd doet wonderen.
-
Ts? 

Reply Edited on 12/18/2017 09:45 PM.
First Page  |  «  |  1  ...  23  |  24  |  25  |  26  |  27  ...  51  |  »  |  Last

« Back to forum