ORPG||Back at it again with walkingdead.
First Page | « | 1 ... 25 | 26 | 27 | 28 | 29 ... 51 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.
from LostSouls on 12/25/2017 01:34 PMTeresa
'Nee ik wist het niet, jij haalt gewoon mijn innerlijke feestbeest naar boven.' grijnsde ik en leunde tegen zijn auto. 'Ik sms haar zo wel even. Kom, geen tijd te verliezen een weekend is veel te kort.' zei ik lachtend en beet kort grijnzend op mijn lip. Niet gedacht dat ik zo enthousiast kon raken van een weekend lang zuipen met Tyler.
Conor
Haar kreunen werkte motiverend. Als ik ergens van hield was het kreunende meiden. Dan wist je gewoon dat je je werk goed deed. Al kon ik met mijn brede ervaring niet zeggen dat ik ooit iemand heb horen klagen. Ik liet mijn tong haar wat sneller bevredigen en legde mijn handen om haar heupen om haar nog dichterbij te trekken.
from walkingdead on 12/25/2017 07:10 PMTyler
Als ze dat zegt glimlach ik zwak.. eigenlijk was ze best wel schattig als ze zo opgehyped deed.'' Nou stap in onze 1ste bestemming is Vegas'' als we allebei in mijn sportwagen zitten zet ik de radio aan het liedje No limit van Cardi B speelde zich af. Terwijl ik een jointje opstak.. met de ramen gesloten natuurlijk ze dat ook kon mee proeven van de high. Misschien werden we zo high dat we autoseks zouden hebben.
Julie
Als hij me dichter na zich toe trekt voel ik mijn orgasme aan komen huppelen.''Conor!'' Kreunde ik uit terwijl ik met mijn rechterhand door zijn haar ging maar het leek alsof iedere keer dat ik hem aan raakte hij steeds sneller ging. Ik beet op mijn onderlip en kwam kreunend klaar.
from LostSouls on 12/25/2017 07:42 PMTeresa
Met een ondeugend lachje stapte ik in de auto. Al snel begon Ty te rijden en verlieten we het terrein van de academy. Ik nam mijn telefoon en stuurde een appje naar Julie dat ik weg was met Tyler. Ik zei niet waarheen want met haar overbezorgdheid en natuurlijk haar taak mij te beschermen zou ze me volgen en dat wou ik niet. Zodra ik de heerlijke wiet geur door de auto rook nam ik de joint uit zijn mond en nam ook een teugje waarna ik de joint terug tegen zijn lippen zette.
Conor
Zoals verwacht kreeg het het gewenste effect. Ze kwam klaar. Gulzig likte ik haar vocht op alsof het water was en keek haar vervolgens grijnzend aan. Ik kwam weer naar boven en zette mijn inmiddels harde vriend goed voor haar ingang. Dit keer stootte ik wat sneller naar binnen dan de eerste keer. Nu ze toch geen maagd meer was.
from walkingdead on 12/25/2017 11:37 PMTyler
Ik racete over de snelweg terwijl we een tussenstop moesten maken bij een motelletje. Ik vroeg me af wat Conor hiervan zou vinden sowieso niet goed.. maar het gevoel om hem te laten zien dat ik alles onder controle had vond geweldig. Ik duwde de autodeur open terwijl heel wat rook naar buiten vloog. Ik was high en Teresa ook dus hopelijk kon ik een kamer krijgen zonder opgepakt te worden voor canabis gebruik.. al was het niet moeilijk om de politie uit de weg te ruimen.. het was tenslotte de Hell niet. Ik draaide de sleutel van mijn auto om mijn vinger en stapte uit. De ogen waren al op ons gericht de mensen die hier woonde waren boers niet gewend aan rijke stadskindjes uit Rusland. Ik huurde een kamer met 2 bedden en gooide mijn tas met kleren op de bank.. natuurlijk kregen wij weer een bed voor 2..'' Praat ik chinees ofzo.. dit flikken ze altijd ik slaap wel op de bank.'' Zei ik zuchtend tegen Teresa terwijl ik neerplofte en ik zo wel een douche kon gebruiken
from LostSouls on 12/25/2017 11:44 PMTeresa
Ik keek op naar het motel. Natuurlijk niet wat ik gewend was, maar dat interesseerde me gek genoeg niet dit keer. Terwijl Tyler bij de receptie een kamer regelde keek ik naar mijn telefoon. Ik zette deze uit zodat er niemand was die mij kon traceren. Ik stopte hem weg en liep als alles geregeld was mee naar de kamer. Het was niet heel ruim. Er stond in de kamer een 2 persoonsbed en een 2 zits voor een klein tv'tje. Ik liet me op het bed neer vallen en keek opzij naar Tyler. 'Ik kan ook op de bank slapen. Geen probleem.' zei ik. Al had ik er geen problemen mee om in het bed te slapen. 'Zal ik alvast wat te eten bestellen?' vroeg ik terwijl ik overeind ging zitten en de foldertjes bekeek die op het nachtkastje lagen. Er was alleen nog 1 probleem. Door de overhaaste beslissing om mee te gaan, had ik geen schone kleren. Dus ik hoopte dat als ik zometeen de deur uit liep hier toch een winkeltje zou zijn waar ik zo lang iets kon kopen tot we in Vegas waren.
from walkingdead on 12/26/2017 12:12 AMTyler
''Je bent de prinses dus jij slaapt in het bed.'' Zei ik met een knipoogje terwijl ik 1 schotglasje en wat vodka uit mijn tas haalde.'' Als je wilt kan je een shirt van mij lenen om te slapen.. al zou ik het niet erg vinden als je in je lingerie slaapt.'' Zei ik sirieus aangezien ik haar al eerder naakt had gezien. Ik was niet van plan om lang te blijven alleen voor de nacht zodat we klaar waren om hele nachten te stappen.
Julie
De hele dag waren we door gegaan met neuken rollen bollen en alles wat een koppel normaal deed in bed. De hele kamer rook naar seks terwijl ik Conor's bloes over mijn naakte lichaam had aangetrokken. Mijn Lichaam zat onder de paarse vlekken van de zuigzoenen van Conor.''Deed ik het goed'' vroeg ik zacht terwijl ik naar hem keek en naast het raam stond met een sigaretje en mijn telefoon. Het bericht van Teresa liet me fronsen.. maar ik liet het maar als ze Maandag maar terug was.
from LostSouls on 12/26/2017 12:20 AMTeresa
Ik grijnsde breed en rolde mijn ogen. 'We zullen zien, misschien heb ik uiteindelijk helemaal niks nodig.' zei ik plagend en besloot om te bellen voor pizza. Ik toetste het nummer in op de telefoon op de kamer en bestelde voor ons beide. Zodra alles doorgebeld was hing ik op en keek naar de fles vodka in zijn handen. Ik liep naar hem toe nam de fles af en dronk er een slok uit. Vervolgens gaf ik hem terug en keek naar zijn tas dat op het bed lag. Ik opende hem verder en haalde er een lang shirt uit. Ofja, voor mij was die lang omdat ik een stuk kleiner was dan Tyler. Ik legde hem al op het bed, mocht ik als nog in een shirt willen slapen en ging vervolgens weer op bed zitten. 'Ik kan niet wachten tot we in Vegas zijn.' zuchtte ik.
Conor
Ik bekeek haar van top tot teen, diep in gedachten verzonken. Haar vraag trok me terug naar realiteit. 'Je was geweldig babe.' zei ik en kwam overeind. Ik liep naar haar toe en nam haar sigaret af om er kort een hijsje van te nemen. Ik keek op het scherm van haar telefoon waar ik het bericht van Teresa las. Ik gaf de sigaret terug en beet mijn kaken op elkaar. Natuurlijk kon Ty het weer niet laten hè. Ik ging terug op bed zitten en zuchtte diep.
from walkingdead on 12/26/2017 12:54 AMTyler
''Dat idee vind ik wel aangenaam.'' Zei ik ''al denk ik dat we dan uiteindelijk samen in het bed belanden.. al denk ik dat het hele motel straks je kruenen kan horen zodra ik je neuk aangezien je me naam al uitschreeuwt bij elke orgasme die ik je geef.''Ik kwam overeind en trok haar dichter naar me toe ''als we een stel waren geweest zou je het niet uithouden met me.. ik wil bijna elke dag seks met je zodra ik... verlang.'' Het laatste fluisterde ik zacht in haar oor.
Julie
Ik brande mijn sigaret uit ''zit er niet te lang mee..Teresa vind Tyler leuk om zijn grofe innerlijk.. Thuis ging ze er ook altijd vandoor met types zoals hem.. het is maar een fasé.'' Zei ik zuchtend ''niet dat Tyler slecht is.. maar de combinatie toch uiteindelijk niet goed mengt Teresa zal uiteindelijk toch iemand nodig hebben die verstandig is.'' Zei ik zuchtend ''en dat geldt ook voor Tyler.''
from LostSouls on 12/26/2017 01:02 AMTeresa
Ik beet op mijn lip en voelde mijn ademhaling dieper worden. 'Wie zegt dat ik dat niet uithoud?' vroeg ik hem uitdagend. 'Maar goed, we zijn geen stel hè.' zei ik met een kort grijnsje en genoot stiekem toch van zijn aanraking. Het idee van een stel zijn met Tyler kon ik me niet eens voorstellen. Tot nu toe was ik sowieso niet het type voor echt vaste relaties wat er super serieus aan toe gingen. Ik keek van zijn ogen naar zijn lippen die me verleiden, maar ik gaf niet toe zolang hij niet toegaf.
Conor
'Ik ben ook niet bang dat het serieus is. Tyler laat zich op weekenden weg nog wel eens meeslepen en ik wil niet dat hij een slecht effect heeft op Teresa. Ze is een duivel en een vampier hè. Met dat als combinatie kan verdomd veel mis gaan. Sowieso als Tyler zijn duivel 100% toelaat.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. Ik trok Julie naar me toe en zette haar bij me op schoot. 'Sorry, ik moet me er ook helemaal niet mee bemoeien. Jij gaat over Teresa, je kent haar beter dan ik.'
from walkingdead on 12/26/2017 02:02 PMTyler
Ik grinnikte "just fuckin with hou." Zei ik terwijl het idee op zich niet slecht klonk. Zodra ze de mijne werd.. zou ik dingen met haar doen die geen ander kan doen. Maar ze was de prinses van de hell en het zusje van mijn broertje.. dus iets worden zou het sowieso niet. De pizza werd gebracht terwijl ik al gretig een stuk pakte.
Julie
"Is Tyler dan zo erg?" Vroeg ik lipbijtend "denk dat Tyler nooit erger dan heer Darren kan zijn.. die weet niet eens dat Teresa ze zo gedraagt.. als hij het wel weet ben ik de duppen." Zei ik zuchtend terwijl mijn vingers langs zijn gespierde arm gleden.