ORPG||Back at it again with walkingdead.
First Page | « | 1 ... 27 | 28 | 29 | 30 | 31 ... 51 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.
from LostSouls on 12/27/2017 11:53 PMTeresa
'Alsof je het erg vind.' riep ik vanonder de douche en wastte me met de zeep die er stond. Ik beet op mijn lip en genoot van het warme water. Als ik uiteindelijk klaar ben kom ik onder de douche uit en sla een handdoek om me heen. Ik liep naar de kamer waar ik uit de tas van Tyler mijn kleren van het begin uit haalde voor zo lang. Ik trok de hotpants aan zonder ondergoed aangezien ik dat niet meer bij me had. Ik liep terug naar de badkamer waar ik wel gewoon mijn bh aantrok en erover een shirt wat nauw aansloot op mijn lichaam. 'Ik betaal je terug als we terug zijn. Ik heb nu alleen een creditcard en bankpas.' zei ik tegen Tyler nog terugkomend op de drugs. Ik hield er totaal niet van om schuld bij iemand te hebben. Schuld maakt zwak.
Conor
'Ik zal Tyler nog eens sms'en.' zei ik zuchtend en nam nog een frietje waarna ik mijn telefoon erbij nam. - Ty waar hang je uit? - ik drukte op verzend en beet op mijn lip. 'Laten we hopen dat ze morgen weer gewoon hier zijn, want als onze moeder te weten komt dat Teresa niet aanwezig is en haar lessen niet volgt breekt echt de hell los. En dan heb ik het over Darren.'
from walkingdead on 12/28/2017 12:01 AMTyler
''Maak je geen zorgen over geld.'' Zei ik tegen haar ''ik zorg voor je nu we hier toch samen zijn.'' Zei ik tegen haar terwijl ik mijn shirt weer aantrok en overeind kwam. Ik zaf het berichtje van Conor en besloot toch te reageren -Vegas, ik was er zeker van dat Teresa Julie niet had verteld waar ze uithing.
Julie
''Inderdaad'' zei ik zacht tegen hem terwijl ik nog een paar frietjes nam.'' Conor.. als wat zie je me nu?'' Vroeg ik zacht om het onderwerp te veranderen.
from LostSouls on 12/28/2017 12:10 AMTeresa
Ik haalde mijn schouders op en ging op bed liggen. 'Ik hoor het wel als je wilt vertrekken.' zei ik en keek naar het plafond. Zelfs dat was mooi. Ik haalde een hand door mijn haar en zat met mijn hoofd bij vanavond. Ik zou echt alle remmen los gooien. Niemand die me hier tegenhoud. Julie niet, mijn ouders niet. Niemand niet.
Conor
Ik nam nog een frietje en keek op als ze me dat vraagt. Al moest ik er even over nadenken. Dit was altijd een moment wat ik maar had weggewuift bij andere meisjes. Dan zei ik heel gemakkelijk dat ik hun vriend was, maar toen voelde het nooit oprecht. Ik wilde het niet tegen Julie zeggen om het vervolgens te verneuken. Ik vertrouwde mezelf gewoon niet. 'Ik...' begon ik, maar kon mijn vinger niet leggen op de woorden die er uit zouden moeten komen. 'Luister Juul... Je bent fantastisch en ik zou je heel graag de mijne willen noemen, maar...' Ik ging rechter zitten en keek kort naar de friet om me vervolgens weer op Julie te richten. 'Ik ben een beetje angstig over wat ik voor je voel. Zo heb ik me nog nooit gevoelt en ik wil het niet verpesten.'
from walkingdead on 12/28/2017 12:31 AMJulie
Als hij dat zegt probeer ik niet van streek te raken.'' Ik begrijp het'' zei ik zwak als zijn iphone oplicht en ik Vegas zie staan. Kom ik overeind Vegas was de stad waar ik vandaan kwam.'' Ik moet hier weg'' ik pakte mijn tas en gooide wat kledingstukken erin. Ik had nooit moeten luisteren naar Teresa.. In Vegas hangt een groot geld bedrag voor haar koning Darren's grootste haters woonde daar en iemand die ik lang geleden uit de weg moest ruimen.
Tyler
Ik was net klaar met zaken doen en had een zakje cocaine en xtc kunnen scoren. Ik liep terug naar mijn auto waar Teresa opgetut en wel zat ik beet op mijn onderlip en stapte in. Ik gooide het zakje xtc op haar schoot en keek haar aan ''pas je wel op met dat lichaam van je?'' Vroeg ik terwijl ik richting het feest ree ''Vegas is heel anders dan de Academie.'' Zei ik tegen haar.
from LostSouls on 12/28/2017 12:38 AMTeresa
Ik had alle tassen in de achterbak. Misschien toch iets te veel gekocht, maar wat maakte dat uit? Ik zag Tyler aan komen lopen en stapte in. Eenmaal in de auto kreeg ik een zakje XTC op de schoot geworpen en ik grijnsde. 'Denk je dat ik nog nooit naar feesten ben geweest buiten de academie? Je moest eens weten.' zei ik gniffelend en haalde al een pilletje uit het zakje en deed die in mijn mond. Met een flesje water slikte ik het door en ik stopte het weg in mijn clutch.
Conor
Ik beet op mijn lip. Ook ik kijk naar het bericht en zie dat ze in Vegas zijn. Meteen kwam ik overeind en gooide de lege frietzak weg. 'Laat me met je mee gaan.' zei ik tegen haar en voelde me eigenlijk al meteen schuldig over mijn antwoord. Ik beet mijn kaken op elkaar en haalde mijn handen door mijn haar.
from walkingdead on 12/28/2017 12:51 AMJulie
''Nee blijf je houd me alleen maar op als je mee gaat.'' Zei ik ineens ijskoud nu klonk ik gewoon als 1 van de Lincoln ridders.. zo noemde Darren zijn familie beschermers. Ik was getraind om geen genade te tonen maar ik heb mijn guard vaak genoeg laten vallen voor Teresa.. omdat ze daadwerkelijk een vriendin van me is en de enige vriendin die ik heb. Toen ik voor het eerst in de familie kwam was ik een mishandeld meisje uit Vegas met geen enkel grijntje emotie. Ik liet Conor achter en had geen vervoersmiddel nodig ik bezat de kracht om mezelf te teleporteren.
Tyler
Ik hield een wenkbrauw op ''dat je papie er niet achter komt.. ik had het allang aan je geroken.'' Zei ik tegen haar terwijl ik parkeerde op al een drukke oprit ''we spreken om 1 uur af bij de auto.. ik heb nog wat zaken te doen.'' Ik keek grijnzend uit mijn autoraampje en kreeg al oogcontact met een blondine.
from LostSouls on 12/28/2017 12:57 AMTeresa
'Ik sliep nooit thuis na het uitgaan.' zei ik nog en keek naar de rij voor de stampvolle club. Als hij parkeert en dan zijn ogen legt op een of andere sloerie buiten rol ik mijn ogen. 'Prima, 1 uur.' mompelde ik en stapte uit. Ik liep richting de ingang zo aan de rij voorbij en werd tegengehouden door de beveiliging. 'Naam.' werd er gevraagd. 'Teresa Lincoln.' zei ik en sloeg mijn armen over elkaar. 'Loopt u maar door.' zei hij met een grijnsje. Ik glimlachte zwakjes en liep oogrollend de club in. Ik voelde dat de XTC zijn werk begon te doen en grijnsde. Wat heb ik dit nachtleven gemist.
Conor
'Juul...' riep ik haar nog na en zuchtte. 'Way to go Conor.' zei ik tegen mezelf en liep haar kamer uit naar mijn eigen. Daar plofte ik op bed en haalde ik mijn handen door mijn gezicht. Snel nam ik een joint uit mijn nachkastje die ik meteen opstak en ik hoopte mijn hoofd hierdoor wat rustiger te krijgen.
from walkingdead on 12/28/2017 12:19 PMTyler
Ik keek Teresa na tot ze binnen was en stapte uit. De Blondie kwam op me afgelopen maar ik poeierde haar snel weer af. Ik was hier in Vegas om een andere reden ik had mijn vader zijn telefoon getraceerd en wist dat hij zich ergens schuil hield in Vegas.
Julie
Ik bevond me voor een gigantische club terwijl de 1ste rillingen van zorgen over mijn rug liepen. Ik liep de club binnen terwijl ik Teresa al gelijk zocht.
from LostSouls on 12/28/2017 12:23 PMTeresa
Ik had al snel het ene na het andere drankje naar binnen gewerkt en stond nu te dansen. Al snel voelde ik iemand achter me dansen en kort keek ik om. Het was een verdomd knappe jongen. Ik glimlachte en begon tegen hem aan te dansen. De drugs en de alcohol deden goed hun werk, ik had me nog nooit zo goed gevoeld. Ik legde mijn armen om zijn nek en lachtte. Wat Tyler kan, kan ik ook. Al snel voelde ik zijn lippen tegen de mijne. Hij zoende prima. Ik streelde met mijn handen zijn borstkas en stopte na een tijdje met zoenen om verder te dansen met hem.
from walkingdead on 12/28/2017 12:50 PMTyler
Ik kwam aan op het adres en zag dat het huis onder zwarte magie zat. Ik activeerde mijn duivel en schakelde het uit lang en uitgebreid zag ik de naam Lincoln verschijnen op de voordeur. Wat me deed cringe.
Levi
Ik keek hoe Sarah zich omkleden en zag de littekens op haar lichaam.. die had Darren sowieso gemaakt. Ik kwam overeind en trok mijn boxer aan "Hoe gaat het met Teresa?" Vroeg ik ineens terwijl ze opkeek "goed ze lijkt op haar vader." Ik gaf een knik "or son is doing fine to." Ik trok al mijn kleding aan en moest Rosie en Xenia nog brengen naar de hell voor een visite. Het leven was niet makkelijk ik hield van 2 vrouwen en had 3 kinderen.