ORPG||Back at it again with walkingdead.

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  51  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/03/2017 09:08 PM

Conor
Ik beet op mijn lip als ze me knap noemde, maar hoorde al snel Dinah achter ons. Ik rolde mijn ogen en draaide me om. 'Ik kom eraan.' zei ik tegen haar en draaide me kort terug naar Julie. 'Leuk je weer te zien.' zei ik met een knipoog en liep vervolgens het lokaal uit naar Dinah. 'Wie was dat?' vroeg ze meteen. 'Niet zo jaloers jij. Gewoon een nieuw meisje in onze klas.' mompelde ik en liep door de gangen heen richting de kantine.

Teresa
Ik rolde met een grijnsje mijn ogen en keek hem na. Zo makkelijk was ik niet. Hij blijkbaar wel. Alle mannen waren makkelijk in principe. Dat was omdat ze maar aan een ding dachten. Seks. Ik beet op mijn lippen. Vanavond zou een interessant avondje worden. Ik appte Julie om te vragen waar ze was en liep zelf naar de kantine. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/03/2017 09:31 PM

Julie
"Eens gelijk" zei ik zuchtend terwijl ik het appje las van Teresa." Ik kom naar je toe- stuurde ik terug terwijl ik richting de kantine liep en haar al snel vond aan een tafeltje." Heb je honger?" Vroeg ik gelijk terwijl een paar meisjes me nieuwsgierig aan de kant duwde "dus jij bent de prinses van de hell.. ik vind je outfit echt geweldig."

Tyler
Ik zat zoals altijd bij het populaire groepje. En zag Teresa al omringd door billenlikkers "nieuwe opper bitch gevonden?" Zei Caesar lachend ik kon nog steeds niet geloven dat het mijn broers zusje was. Als ik hem zie aan komen lopen met Dinah grijns ik "nog steeds niet van haar af?" Zei ik in het Russische zodat hij het alleen verstond. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/03/2017 09:56 PM

Conor
Ik ging bij Tyler aan tafel zitten en hoorde wat hij zei. 'Geef me vanavond nog. Na het feest weet ze niet hoe snel ze weg moet zijn.' zei ik terug in het russische met en lachje. 'Waarom doen jullie dat altijd? Nu kan ik niet meegenieten.' zei Caeser. Ik lachte kort en ging zitten. Dinah gaf me een kus en zei dat ze bij haar vriendinnen ging zitten. 'Ik praatte net met Julie, dat meisje wat bij Teresa stond en ze reageerde zo bezitterig. Ik moet echt van haar af.'zei ik wanneer Dinah op een veilige afstand van ons was.

Teresa
Als Julie eindelijk bij me kwam zitten glimlachte ik. 'Ik heb altijd honger.' zei ik nog voor dat ze aan de kant werd geduwt door een aantal meiden. 'Ja duh, heb je de normale uniforme wel eens goed bekeken. Veel te saai voor mij.'zei ik tegen de meiden en keek vervolgens naar Julie die nu een beetje werd buiten gesloten. Bij ieder ander zou het me niet boeien, maar Julie moest je niet aankomen of je was gefileerd. 'Je moet echt mee doen aan de audities voor het cheerleading team.' zei een van de meiden. 'Dat was ik ook van plan.' zei ik. 'Als je me nu even wilt excuseren. Julie en ik hebben nog zaken af te handelen.' zei ik en kwam overeind seinend naar Julie dat we er vandoor gingen. Ik had bloed nodig, vers bloed. Iemand moest op de kijkuit staan.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/03/2017 10:11 PM

Tyler
"Julie die knappe stille?" Zei Caesar "als ze ietsje sletterig was geweest zou ik haar gemakkelijk kunnen verlijden.. maar ik denk dat ze wel een stel hersens heeft." Zei Caesar "a good girl weet je wel" ik knikte "ik hou niet van te veel werk dus Julie hou ik voor het laatst." Zei ik terwijl ik een sigaret opstak en naar Conor keek "eeuwig moet jij van iemand af je houd het niet eens een maand vol." Zei ik met een lachje.

Julie
Ik liep snel achter Teresa aan en merkte dat ze honger had." Laten weten het snel doen.. voordat iemand er achter komt" zei ik terwijl ik al een leraar op het oog kreeg. Na dat Teresa had gedronken dacht ik na over het feest op onze kamer aangezien Teresa zich helemaal klaar maakte en ik gewoon simpel in mijn uniform ging. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/04/2017 12:30 AM

Teresa
Al snel had ik een heks gevonden die niet op vervain zat. Ik dronk gulzig en net voordat ze zou flauwvallen stopte ik en compelde ik haar dat ze niks meer zou herinneren van wat ik gedaan had en gaf haar vervolgens mijn bloed om weer te herstellen. Ik liep vervolgens met Julie naar onze dorm. Ik begon me al meteen klaar te maken terwijl Julie gewoon zat. 'Moet jij je niet ook klaar maken?' vroeg ik terwijl ik mijn haar doorborstelde.

Conor
Ik begon te lachen en iedereen keek me aan alsof ik gek was geworden. 'Kom op jongens, be real. Ik ken dat meisje. Ze gaat echt niet met jullie naar bed. Al helemaal niet als je iedereen al hebt gehad Ty. Daar is ze te slim voor, plus zoals net al gezegt. Ze is geen slet.' zei ik tegen ze.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/04/2017 05:09 PM

Julie
''Ik ben al klaar'' zei ik terwijl ik haar fronsend aankeek.

Tyler
''Dat zeg je alleen omdat jij haar al wilt misbruiken.'' Zei ik met een lachje ''jij bent de gene met vaste relaties die op niks eindigen.'' Zei Ceasar terwijl ik hem een high-vive gaf.'' Ik ga me klaar maken voor vanavond challas'' ik ging er vandoor en gooide mijn joint ergens op de grond terwijl ik mijn dorm binnenkwam. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/04/2017 05:19 PM

Teresa
'Julie je kunt niet met je schooluniform naar een feest.' zei ik tegen haar en ik liep naar mijn kast. 'Ik heb hier een jurkje liggen, ik weet 100% zeker dat het jou echt fantastisch zal staan.' zei ik en trok het jurkje uit de kast. Het was een kort jurkje wat onder wat wijder viel en zwierde als je erin zou draaien. Zelf trok ik een nauwsluitend jurkje aan met een rits van boven tot beneden. Ik zette de rits van boven een beetje open zodat er toch een beetje in kijk was en verder trok ik hakken aan. Ik beet op mijn lip en begon vervolgens aan mijn make up. 'Trek het aan, ik doe zo wel je make-up. Dit word echt een geweldige avond.' zei ik met mijn oplichtende ogen.

Conor
Ik schudde oogrollend mijn hoofd en kwam ook overeind. 'Ik ga ook maar eens.' zei ik en liep naar mijn dorm. Samual was al meteen begonnen met zich klaar te maken. Ik beet op mijn lip en liep de badkamer binnen waar ik me uitkleedde en onder de douche stapte.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/04/2017 06:25 PM

Julie
Ik was haar servant dus ik deed wat ze zei en trok de jurk aan.'' Weet je zeker dat dit oké is?'' Vroeg ik terwijl ik nooit echt een feestbeest was geweest. 

Tyler
Ik kwam net de douche uit en trok een polo van ralph lauren aan met daar onder een disquared broek. Ik fixte mijn haar met een klont gel en stak nog even een joint aan.. zodat ik een lekker gevoel kreeg op het feest.
=
Sorry kort x

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/04/2017 06:50 PM

Teresa
Ik draaide me om naar Julie en glimlachte breed. 'Perfect.' zei ik tegen haar en zette haar op het bed neer terwijl ik haar lichtjes opmaakte. 'Alle jongens liggen aan je voeten vanavond.' zei ik en bekeek ons samen in de spiegel. 'Ik ben blij dat je hier bent Juliëtte.' zei ik tegen haar en drukte een kus op haar wang waarna ik opstond en mijn haar nog een keer fatsoeneerde voordat ik de deur opende. 'Kom je?' vroeg ik.

Conor
Ik beet op mijn lip en deed wax in mijn haar om het te stylen. Vervolgens trok ik me een strak shirt aan zodat mijn brede gespierde schouders duidelijk te zien waren. Daaronder een normale jeans om de casual look af te maken en ik liep zo de badkamer uit waar ik Samual op bed zag zitten met een grijns op zijn gezicht. 'Ik ga vanavond zo hard palen. Ik weet nog niet wie, maar ik ga het doen.' zei hij. Ik rolde mijn ogen met een lachje. 'Tis tijd, kom.'

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/04/2017 07:25 PM

Julie
Als ze dat zegt bloos ik ''natuurlijk kom ik mee.'' Zei ik met een lachje terwijl we er samen vandoor gingen naar het feest. Luid speelde Bodak yellow van Cardi B zich af terwijl het al erg druk was op het feest. Maar er toch al aandacht op ons werd gevestigd.. vooral Teresa die al de menigte in verdween. Ik besloot om in een hoekje een glas punch te drinken en zo min mogelijk op te vallen ''Julie toch?'' Ik keek op bij het horen van mijn naam en zag dat het volgens mij Ceasar was '''Ja?'' Zei ik blozend.

Tyler
Ik zag Teresa op de dansvloer maar besloot nog even te wachten met de wijven. Teresa was een ander caliber.. ze was mijn broers zusje. Ik beet op mijn onderlip en bestelde een glas vodka met meloen.'' Raad is wie ik ga ballen vanavond?!'' Horde ik Dylan luid zagen ''laad me raden Monica?!'' Riep ik terwijl ze opkeek vanaf haar vriendengroepje ik grinnikte zacht terwijl Dylan me een stoot gaf op mijn schouder.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  51  |  »  |  Last

« Back to forum